BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לצלעות טלה עם רוטב ברביקיו בגריל גז

צלעות טלה עם רוטב ברביקיו בגריל גז הוא מתכון הכי טעים, מלכלך ומהנה שתמצאו. מדובר במתכון קליל במיוחד שכולם אוהבים. אז איך מכינים צלעות טלה בגריל גז? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם בדיוק איך לעשות את זה כמו שצריך. אז אם אתם מעוניינים במתכון לצלעות מדהימות ברוטב ברביקיו, תישארו איתנו.  צלעות טלה עם רוטב ברביקיו בגריל גז הוא מתכון קליל מאוד והכי טעים שיש. אין כמו לאכול ולהתלכלך מצלעות טלה טעימות ברוטב איכותי שבושלו כמו שצריך בגריל הגז. חוץ מלהשתמש בטלה המתכון גם מתאים לצלעות כבש ולכן גם אם לא הצלחתם לשים את ידכם על צלעות של הטלה, תשתמשו בצלעות כבש זה עדיין יהיה מעולה.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
צלעות טלה כ1.5-2 ק”ג
לימון סחוט 1 לימון
שמן זית 3 כפות
שום 4 שיניים
רוטב ברביקיו חצי כוס
מלח ¼ כפית
פלפל ¼ כפית

אופן הכנה

שלב ראשון – מריחת הצלעות ברוטב

אז השלב הראשון בהכנה של צלעות טלה עם רוטב ברביקיו בגריל גז הוא קודם כל להכין את הצלעות ולהשרות אותם ברוטב. איך מכינים את הרוטב? תחילה ניקח את כל המרכיבים שיש לנו חוץ מהצלעות ונערבב אותם עד לקבלת משחה אחידה שמוכנה לקבלת הצלעות. לאחר מכן ניקח את הצלעות ונמרח אותם באופן שווה על ידי המשחה שיצרנו. פשוט, וטעים. לאחר מכן ניתן להם לשבת במרינדה לפחות חצי שעה עד שיספגו את הטעמים.

 

שלב שני – צלייה

שלב הצלייה הוא השלב האחרון בהכנה של צלעות טלה עם רוטב ברביקיו בגריל גז. הצלייה צריכה להיות אחידה ולכן 2 דרכים שאנחנו ממליצים לצלות את הצלעות. הדרך הראשונה היא צלייה כמו שאתם מכירים על הרשת מול האש, מדובר בהצלחה בטוחה וטעימה.

דרך נוספת היא לקחת את הצלעות ולעטוף אותם בנייר כסף ולצלות את הצלעות בתוך הנייר כסף עד שיהיו מוכנות. הדרך השנייה אמנם טיפה ארוכה יותר ודורשת זמן צלייה ארוך יותר אבל הצלע מתבשלת בפנים מצד אחד ומצד שני לא מאבדת את הרטבים שמקיפים. בכל מקרה מדובר בשתי דרכים מעולות ורק תבחרו מה שאתם מעדיפים.

הגריל הנמכר ביותר בשנים האחרונות

אז לפני שאנחנו נכסים למתכונים של צלעות טלה עם רוטב ברביקיו בגריל גז אנחנו נתחיל בלהסביר קצת על גריל בעצמו. מדובר בגריל אהוד במיוחד ובשנים האחרונות הפופלאריות שלו החלה לעלות משמעותית. התעשייה היום השתנתה והרוב בוחרים לעזוב את הפחמים והם נהנים מגריל גז איכותי.

גריל הגז הפך באמת למבוקש מאוד בזכות נוחות בלתי מתפשרת לצד יעילות רבה שנצמדת לגריל. בזכות התכונות הרבות שלו אנשים רבים זנחו את הפחמים ואת הגרילים השונים ובחרו להחליף אותם בגריל גז איכותי.

 

היכרות קצרה עם גריל הגז

אז גריל הגז כפי שהבנתם הוא הגריל הנמכר ביותר והמבוקש ביותר כיום בעולם צליית הבשרים. בהתחלה כולם היו משוכנעים שמדובר יהיה בשיגעון חולף שתוך כמה חודשים כבר אף אחד לא יזכור אותו וכולם יחזרו לגרילי הפחמים.

אבל לאט לאט התחילו להבין שהטעם של הבשרים לא נפגם מהגז, הוא נוח מאוד לשימוש והוא יכול להיות ספונטני מאוד לצד נוחות וטכנולוגיות חדישות ובכך הוא החליף את גריל הפחמים במקום. אז לצד יעילות רבה, נוחות מקסימלית וכמובן עיצוב חדשני וטכנולוגיות חדישות מדובר במכשיר אטרקטיבי במיוחד ובזכות כל אלה הוא השתלט על עולם הגרילים.

צלעות טלה עם רוטב ברביקיו בגריל גז

גריל גז – מספר טיפים לרכישה ראשונה

אז החלטתם על רכישה של גריל גז לבית שלכם? מדובר אולי בבחירה נהדרת. עכשיו אנחנו הכנו לכם מספר טיפים קצרים שיכולים לעזור לכם מאוד ברכישת המכשיר הנהדר הזה. מדובר במכשיר בעל המון יתרונות ושוק רחב ועל מנת שלא תלכו לאיבוד בכל הבחירה, הנה מספר עצות שיכולות רק לעזור לכם.

 

תבצעו בדיקה של מה אתם צריכים לפני

לפני שאתם בכלל ניגשים לרכישה אתם צריכים לשאול את עצמכם מספר שאלות על מנת להבין את הצרכים שלכם מהגריל. שאלות חשובות כמו מה התדירות שאתם הולכים להשתמש, איזה גודל אתם צריכים וכמובן מה אתם מתכננים להכין. האם הרכישה שאתם מבצעים היא ממטרות תחביב, מקצוע או התנסות, לכל אחת מן התשובות לשאלות הללו תהיה השפעה ישירה על הבחירה שלכם ולכן חשוב מאוד לבצע את הבדיקה לפני.

 

התאמת התקציב לצרכים שלכם

טיפ נוסף הוא התאמה של התקציב לצרכים שלכם ולא הפוך. הסיבה לזה היא כי מדובר בשוק עצום בעל תחרות רבה. היום יצרניות רבות הצטרפו לתחרות ולכן חשוב להדגיש שהיום אפשר כמעט בכל תקציב שהכנתם מראש לרכוש גריל גז באיכות גבוהה למדי. לכן חשוב לדעת כמה אתם מעוניינים להשקיע בגריל הגז ולהתאים את התקציב לצרכים שהצגתם לעצמכם.

 

התייעצו עם אנשים שמבינים

אז נכון שאין חכם כבעל ניסיון ובדיוק בגלל זה אנחנו תמיד ממליצים לבחון ולבדוק אם יש מישהו שמבין בתחום הגרילים שיוכל לעזור לכם להתאים את הגריל בהתאם לצרכים שלכם. אם כן, הדבר יכול להועיל לכם מאוד ומדובר במעשה מומלץ מאוד לפני הרכישה. אם לא אתם כמובן מוזמנים לפנות לצוות המומחים שלנו שישמחו לעזור לכם בכל מה שאתם צריכים.

לסיכום

כפי שאתם יכולים לראות מדובר במתכונים טעימים ואיכותיים במיוחד וקלים במיוחד, כדי להכין צלעות טלה עם רוטב ברביקיו בגריל גז לא צריך להיות שף וכל מה שצריך זה לרצות מנת צלעות איכותית וטובה. אנחנו ממליצים לנסות, אתם לא תצטערו.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות