BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לצלעות טלה עם רוטב ברביקיו בגריל פחמים

צלעות טלה עם רוטב ברביקיו בגריל פחמים הוא בדיוק הארוחה שאתם רוצים בגריל הפחמים שלכם. מדובר במתכון קליל מאוד וטעים מאוד שכולם אוהבים. כל חובבי הצלעות ילקקו את האצבעות וירצו לחזור אליכם פעם אחר פעם, אז תיזהרו כי מדובר במתכון ממכר במיוחד. אז בואו נתחיל. אז הגענו לחלק של המתכון להכנה של צלעות טלה עם רוטב ברביקיו בגריל פחמים. מדובר במתכון פשוט במיוחד ואתם לא תאמינו כמה הוא מדהים. כל מה שצריך הוא ללכת ולרכוש מספר מרכיבים ותוך מספר דקות אפשר להכין צלעות איכותיות וטעימות במיוחד.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
צלעות טלה כ1.5-2 ק”ג
לימון סחוט 1 לימון
שמן זית 3 כפות
שום 4 שיניים
רוטב ברביקיו חצי כוס
מלח ¼ כפית
פלפל ¼ כפית

אופן הכנה

שלב ראשון – מריחת הצלעות ברוטב

אז השלב הראשון בהכנה של צלעות טלה עם רוטב ברביקיו בגריל פחמים הוא קודם כל יצירת המרינדה. המרינדה תהיה מכל המרכיבים שאינם צלעות הטלה עצמם ונערבב אותם באופן כזה שתהיה אחידות בין כל המרכיבים. לאחר מכן, נמרח את הצלעות שלנו ונשרה אותם במרינדה למשך שעה לפחות במקרר על מנת שסיפגו את הטעמים הנהדרים שלנו.

 

שלב שני – צלייה של הצלעות

השלב השני בהכנה של צלעות טלה עם רוטב ברביקיו בגריל פחמים הוא שלב הצלייה. הצלייה יכולה להתבצע בשתי צורות כאשר כל אחת מהצורות היא צורה מומלצת. הצורה הראשונה היא השיטה הקלאסית והיא צלייה אחידה מול הפחמים של הצלעות עצמן.

שיטה בטוחה וטעימה מאוד. השיטה השנייה היא מעניינת יותר ויכולה להיות מרשימה וטעימה ביותר אם עושים אותה נכון. תקחו את כל הצלעות ותעטפו אותם בנייר כסף, לאחר מכן תעלו אותם על האש ותתנו להם להתבשל בתוך נייר הכסף. כשהם יהיו מוכנים תוציאו את הצלעות מנייר ותגישו.

השיטה השנייה שומרת על הרוטב שעוטף את הצלעות וככה הוא נשאר נוזלי והצלע בפנים נשארת טרייה. אז כמו שאתם רואים צלעות טלה עם רוטב ברביקיו בגריל פחמים הוא מתכון קליל ומהיר במיוחד ואנחנו מאוד ממליצים לעשות את זה, כל מכורי הצלעות לא יפסיקו להנות ולשבח אתכם. בתיאבון!

גריל פחמים – הגריל האהוב ביותר

אז כפי שכולנו זוכרים את גריל הפחמים הוא נחשב לגריל האהוב ביותר. כולנו מכירים את הגרסה הפשוטה ביותר שלו ומדובר בגרסה ניידת ומצויינת שהמטרה שלה היא אחת, לתת לנו את היכולת לצלות בשרים באופן מושלם על פחמים.

אז הגריל האהוב הזה העשוי נירוסטה מעלה לנו זיכרונות מתוקים מהעבר שכולנו אוהבים לזכור וזה בדיוק העל האש שהיינו מבצעים בעבר. אז כן לא היה תהליך כיף יותר בתור ילדים לצאת ליער ולהכין ארוחת בשרים מטורפת עם כל האהובים שלנו, אבל היום כבר התקדמנו וגריל הפחמים עבר מהפכה.

 

גריל הפחמים המודרני – ממש לא מה שאתם זוכרים

אז נכון, גריל הפחמים של פעם מעלה לנו את אותם הזיכרונות של הכיף של פעם אבל הגרילים של היום הם כבר הרבה יותר מרשימים. הגרילים של היום הם נוחים יותר לשימוש, הם עמידים בהרבה יותר ממה שאתם זוכרים וכמובן שהם מחזיקים בעיצובים מדהימים ואיכותיים במיוחד.

הגרילים הללו מתאימים הרבה יותר להיום ואמנם שהם לא ניידים אבל הם איכותיים בהרבה ממה שאתם זוכרים. גם כמובן שאותם הגרילים מגיעים עם טכנולוגיות מדהימות ומטורפות בהרבה ממה שאתם יכולים לדמיין והדבר היחיד שדומה בינם לבין הגרילים מנירוסטה שאתם זוכרים הוא ששניהם צולים על גחלים.

צלעות טלה עם רוטב ברביקיו בגריל פחמים

רכישה של גריל פחמים מודרני – איך עושים את זה נכון?

אז אם החלטתם לרכוש גריל פחמים חדש מדובר בהחלטה נבונה. גריל הפחמים הוא מעולה והוא צולה את הבשרים באופן נהדר ואנחנו תמיד ממליצים על רכישה נכונה. לשם כך אנחנו הכנו לכם מספר טיפים שיכולים להועיל לכם בכל מה שקשור לרכישת גריל הפחמים הבא שלכם.

 

טיפ ראשון וחשוב במיוחד – הבנת הצורך

אחד הדברים החשובים ביותר לפני רכישה של מוצר חדש לבית בכלל או גריל פחמים לבית בפרט הוא הבנה של הצורך של הרכישה. בכדי להבין את הצורך מומלץ לשאול את עצמכם או את דרי המשפחה היא קודם כל בשביל מה אתם צריכים את הגריל? מה הגודל שאתם צריכים? האם אתם חובבנים או מקצועיים יותר בתחום צליית הבשרים? כל אלה יכולים מאוד להשפיע על הבחירה בהמשך של הגריל.

 

טיפ שני ולא פחות חשוב – התאמת התקציב לצרכים

אז קודם כל אנחנו לא ממליצים לרכוש גריל שאין לכם את הכסף לרכוש אותו, חבל להכנס לחובות בשביל גריל פחמים. בהתאם לכך אתם חייבים להתאים אבל את התקציב שלכם לצרכים שלכם מהגריל. גריל גדול ברוב המקרים יעלה יותר מגריל קטן, טכנולוגיות נוספות יעלו לכם גם אקסטרה וכל פרמטר משפיע על המחיר. אבל חשוב להדגיש שהיום עקב ההיצע הרב בכל תקציב שתעמידו לרשותכם ניתן יהיה למצוא גריל פחמים איכותי.

 

טיפ שלישי – אין חכם כבעל ניסיון

אז נכון שהיום תוך דקות אפשר להגיע לכל מידע רלוונטי בתחום דרך האינטרנט אבל עדיין תמיד עדיף לשתף את האנשים הקרובים אלינו באותם הדברים. הסיבה לכך היא כי חלקם עברו בדיוק את מה שאתם עוברים עכשיו בתהליך ומומלץ לשתף אותם בדיוק באותו העניין. אם אתם לא מכירים אנשים בעלי ניסיון, מומלצים ליצור קשר עם צוות המומחים שלנו שישמח לייעץ ולסייע בכל הדרוש ברכישת גריל הפחמים הבא שלכם.

 

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות