BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לקבבים בבירה עם חזרת לבנה בגריל גז

קבבים בבירה עם חזרת לבנה בגריל גז נהיו חלק משגרת היום יום של כולנו. אין אחד שלא נהנה מטעמו של הקבב ומאז שגרילי הגז נהיו כזה טרנד אז להכין קבב איכותי וטעים הפך להיות עניין פשוט למדי. גריל גז נדלק בקלות רבה ובלי הרבה פעולות ונותן לנו את האפשרות להכין אוכל טעים, במהירות וביעילות. אז מדובר באחד מן המתכונים המפתיעים הטעימים ביותר שניתן למצוא לקבב.

נתחיל במצרכים שצריך כדי להכין את הקבבים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
בשר טחון 1 קילו
שום כתוש 4 שיניים
חזרת לבנה 1 כפית
בירה כ-200 מ”ל
מלח 1 כפית
פלפל שחור 1/3 כפית
פפריקה מתוקה 1 כף
פירורי לחם ½ כוס

אופן הכנה

שלב הכנת הקבב

אחרי שהכנו את כלל המצרכים של הקבבים אנחנו נתחיל בלהכין את הקבבים עצמם. ההמלצה החשובה ביותר לפני הכנת הקבבים היא באמת להכין את כל המצרכים מלפני כדי שיהיה אפשר להתחיל לעבוד על הבשר עצמו. בשלב הראשוני קודם כל ניקח את כל המרכיבים ונשפוך אותם על הבשר, את הבירה נשפוך אחרונה בכדי שהיא תהיה מה שממיס את כל התבלינים לתערובת אחת אחידה. עכשיו השלב הקריטי ביותר בהכנת הקבב, והוא לתת לכל הטעמים להיספג בצורה טובה. חשוב מאוד ללוש את הבשר במשך כמה דקות ולוודא שאין הצטברות של אחד מן המרכיבים בנקודה מסוימת של הבשר אלא שזה התפשט באמת על כל הבשר הטחון.

אחרי שערבבנו את הבשר ולשנו אותו בעזרת הידיים ניתן לו לפחות שעה במקרר בכדי שיוכל לספוח את כלל הטעמים באופן המיטבי, אנחנו מוציאים את הבשר מהמקרר ומתחילים להכין את הקבבים עצמם. לכל אחד יש את השיטה ואת הצורה שהוא אוהב, אם זה הצורה של הקבב הרומני, אם זה לשים את הקבבים על השיפוד, או אם זה צורות עגולות, כל אחד ובאמת הצורה שהוא אוהב את הקבב שלו.

 

בישול הקבבים

לאחר שהכנו את הקבבים עצמם מגיעים למלאכת הבישול. בכדי להכין קבבים בבירה עם חזרת לבנה בגריל גז אנחנו קודם כל צריכים להדליק את הגריל ולתת לו להתלהט. תוך מספר דקות בודדות אנחנו נגיע לטמפרטורה הרצויה ונוכל להתחיל במלאכה. היתרון שיש לגריל גז במקרה של הכנת קבבים הוא שמדובר בגריל שמתלהט מאש, מה שנותן לבשר את הלהבות שהוא צריך בכדי להפוך לקבב איכותי.

לאחר שהגריל מתחמם אנחנו נצלה את הקבבים על אחד הצדדים עד שיקבל את הצריבה הרצויה ואז נהפוך אותו לצד השני וניתן לו עוד כמה דקות כאלה. לאחר מכן נוציא את הקבבים וניתן להם לנוח בצד מספר דקות לפני ההגשה בכדי שישמרו את המיצים שלהם ולא ילכו לאיבוד בטעות. לאחר שישבו מספר דקות אפשר להגיש אותם לאורחים או למי שסועד ולתת להם ליהנות מהטעם הנהדר שלהם.

 

אנשים מכינים קבבים בבירה עם חזרת לבנה בגריל גז

 

למה שנרצה להשתמש בגריל גז בכלל?

רבים מן האנשים בוחרים להשתמש בגריל בגלל התכונות שלו. התכונה הראשונה והחשובה ביותר היא הנוחות של השימוש בגריל גז. פעם כדי להכין ארוחת בשרים היינו צריכים להשתמש בפחמים וגז היה שמור ומחובר רק לכיריים במטבח. היום המצב הוא אחר ואפשר להביא למרפסת או לגינה שלנו גריל גז שבמהירות וביעילות מתלהט ואפשר להתחיל להכין עליו את הקבבים או הבשרים האהובים עלינו כל כך. לגרילי הגז יש יתרונות רבים ומופלאים והנתון המפתיע ביותר הוא שגרילים מסוג זה הם כבר לא רק של “עשירים” וניתן לבצע הזמנה של גריל איכותי לכל כיס כמעט.

 

איך בוחרים בשר טוב לקבב?

לקבב טוב כמעט ואין חוקים והכל מגיע מעניין של העדפה. החוק היחידי שבאמת חשוב בבחירת הבשר הוא להשתמש בבשר איכותי וטוב ושומני מספיק. חשוב לבחור נתחים שיהיו שומניים מספיק אבל לא יותר מידי ואם אין כאלה תמיד אפשר לבקש מהקצב שלנו שיוסיף לנו שומן כבש לתערובת מה שיחזק את הטעם ויוסיף לנו טעם טוב יותר לבשר שלנו. אנשים רבים יעדיפו להשתמש בתערובת של בקר וכבש או רק כבש מה שגם יכול להיות טעים במיוחד לחובבי הכבש. לכן תתייעצו עם הקצב והוא יוכל לעזור לכם בבחירת הנתחים הטובים ביותר לקבב שלכם.

 

גריל גז – שלבים לבחירת הגריל הטוב ביותר

חשוב מאוד לדעת ולהבין שמדובר בהחלטה מאוד חשובה כאשר אנחנו בוחרים גריל גז. הוא צריך מצד אחד להתאים לתקציב שלנו ומצד שני להתאים לאורח החיים שאנחנו מנהלים. גריל גז איכותי מתחיל קודם כל במותג איכותי. אם אנחנו רוצים לרכוש גריל גז לבית שלנו, לגינה או למרפסת אנחנו נעדיף לרכוש מותג טוב מחברה טובה מאשר מותג לא מוכר שאנחנו לא יודעים תוך כמה זמן המכשיר יעשה לנו בעיות. חשיבות נוספת היא להתאים את הגריל לגודל המקום שאנחנו רוצים להביא אותו אליו, לכן לפני שאתם מבצעים בחירה של גריל לגינה או למרפסת, תעשו מדידה של המקום שאליו אתם רוצים להכניס את הגריל אחרת אתם עלולים לקנות גריל גדול מידי ותצטרכו לעשות חושבים איך לסדר את המקום מחדש.

לסיכום

גריל גז הפך להיות טרנד של ממש בשנים האחרונות והכנת קבבים בבירה עם חזרת לבנה בגריל גז נהייתה אחת מן האופנות שכנראה לא ילכו מכאן בזמן הקרוב. החזרת שמוסיפה טעמים חזקים וחריפים, מחריף של אשכנזים הפכה להיות חריף של כולם. אז אם אתם מעוניינים להכין מנה מרשימה בגריל הגז שלכם אתם יותר ממוזמנים לשוטט עוד קצת באתר ולראות מתכונים רבים ומעולים שאפשר להכין בקלות ובמהירות על גריל הגז שלכם.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות