BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לשמור על הגריל שלכם – כך הגריל יחזיק להרבה שנים של שימוש

אז ככה, קודם כל חשוב לדעת שככל שנשמור על גריל הגז שלנו כמו שצריך, כך הוא יחזיק מעמד יותר שנים וישרת אותנו בנוחות ויעילות.

ניקיון הגריל

בסוף כל שימוש בגריל, חשוב לנקות את שטח הצלייה בעזרת מברשת ניקוי ייעודית המתאימה לגרילי גז. אם תשתמשו במברשת לא מתאימה, הדבר עלול לפגוע ברשת ולגרום בלאי למוצר.

כמו כן, מומלץ לבדוק מה מצב כמות השומנים בתוך הגריל עצמו. בגריל טוב, יש מערכת המסייעת לאיסוף השומנים ומרכזת אותם אל כלי יעודי הניתן להחלפה.

אחת ל4 עד 5 פעמים של שימוש מומלץ מאוד לנקות את גוף הגריל.

חשוב מאוד לזכור כי שומן הוא חומר דליק. אם לא ננקה את הגריל כמו שצריך, השומנים ידלקו ויגרמו לשרפה. ממש לא נרצה שהגריל האהוב שלנו יפגע, אז תשימו לב.

במידה ויש לכם מחשבות לא להשתמש בגריל תקופה העולה על שבועיים, מומלץ לשמן את הרשתות על מנת למנוע מצב של חלודה על שטח הצלייה.

תוכלו למצוא כאן טיפים יעילים לניקוי הגריל שלכם

שמירה על הגריל

 

חשוב לדעת – שימוש רציף בגריל הוא הפתרון הטוב ביותר לשמירה עליו.

 

כיסוי הגריל

לכל גריל יש כיסוי ייעודי שנועד להגן עליו מפני שמש, גשם, חום, קור ועין הרע. הכיסוי הזה, הוא שיספוג את הגשם, את השמש החזקה, ימנע מהחרקים להיכנס ולגור בגריל וכן ישמור על הגריל שלנו נקי ויפה לקראת השימוש הבא.

לכן, בכל סוף שימוש, כאשר הגריל כבר התקרר, כסו אתו, שמרו עליו. רק כך הוא יוכל להמשיך לרגש אתכם בכל פעם מחדש!

היכנסו והתרשמו מרשימת הכיסויים לגרילים של D&S

רוצים לדעת איך לשמור על הגריל שלכם כמו שצריך?
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות