BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לשווארמה פרגיות ביתית בגריל פחמים

שווארמה פרגיות ביתית בגריל פחמים היא אחד מן הדברים הפשוטים ביותר שאתם יכולים להכין בבית ועדיין לגרום לכולם להרעיף עליכם מחמאות. אין אדם כמעט שלא אוהב שווארמה ושווארמה פרגיות היא פשוטה וטעימה, והכי חשוב? קלה מאוד להכנה. אבל רבים לא מבינים איך מכינים שווארמת פרגיות ביתית ועוד בגריל הפחמים? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם איך עושים זה צעד אחרי צעד.

אז קודם כל יש להכין את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
פרגיות ללא עור 2 קילו
שומן טלה 150 גרם
מלח גס 1 כף
שמן זית 3 כפות
תבלין שווארמה 3 כפות

אופן הכנה

שלב ראשון – הכנת המרינדה לשווארמה שלנו

כדי להכין שווארמה פרגיות ביתית בגריל פחמים אנחנו נצטרך להכין מרינדה של השווארמה. ההמלצה היא לתת לפרגיות לשבת במרינדה לפחות לילה שלם, אבל אם אין לכם את הסבלנות אז תכינו את המרינדה ותתנו לפרגיות את ה3-4 שעות שלהן. איך עושים את המרינדה? אנחנו ניקח את כל המרכיבים שלנו ונכניס ביחד לקערה אחת גדולה. נוודא שכל אחת מן הפרגיות קיבלה את הכל ונכניס למקרר לאותו הזמן.

שלב שני – הכנת השווארמה

אז הנה הגיע החלק הכיף ביותר, הכנה של שווארמה פרגיות ביתית בגריל פחמים. תכינו את הסלטים, את הפיתות ותזמינו את החברים כי הם הולכים להנות ממנה מנצחת. אז עכשיו אנחנו לוקחים את הפרגיות שלנו ומניחים ליד גריל הפחמים.

בינתיים תדליקו את גריל הפחמים ותתנו לפחמים להגיע לחום הדרוש לשם הצלייה של הפרגיות. כאשר הגריל פחמים שלנו מוכן, הפרגיות שלנו נמצאות בטמפרטורת החדר בערך אפשר להתחיל לצלות אותן. מספר דקות על שיקבלו את הצריבה על כל צד ונוציא אותן החוצה למגש מסודר.

שלב שלישי ואחרון – פרגיות שהופכות לשווארמה

אז עכשיו אנחנו ניקח את הפרגיות שלנו ונתחיל לקצוץ אותן כמה שאפשר. ככל שתקצצו יותר ככה זה יהיה יותר מזכיר שווארמה ויותר כיף לאכול את זה פיתה. תקצצו את הפרגיות טוב טוב הכי דק שאפשר ותחזירו את זה למגש. תתנו למגש שלכם להיות קצת על הפחמים של הגריל שיתחמם מעט ותוך כמה דקות תוציאו, ותתחילו להכין לכולם את הפיתות והלאפות עם הסלטים שאתם כל כך אוהבים, וככה תראו לכולם שאין כמו שווארמה פרגיות ביתית בגריל פחמים.

גריל פחמים – הגריל שכולנו זוכרים לטובה

כשצמד המילים גריל פחמים עולה לאוויר הדבר הראשון שעולה לכולנו בראש הוא העל האש האהוב של פעם. פעם היה מדובר בגריל נירוסטה קטן וכסוף שאפשר היה לקנות בכל מקום בערך והיינו הולכים ועושים איתו על האש בפארק השכונתי או ביער קרוב. לצד גריל הפחמים היינו קונים שקית פחמים הכי זולה שיש למקום להציע והנה לנו ארוחה שאין אדם שלא היה רק מחכה לה.

שווארמה פרגיות ביתית בגריל פחמים

היום המצב הוא שונה לחלוטין ואנשים בוחרים להשקיע קצת יותר כסף על מנת להביא גריל פחמים איכותי ונהדר שיעשה את העבודה ברמה הכי גבוהה שאפשר. גרילי הפחמים היום הם שונים מאוד וממש קל להבדיל בינם לבין הגרילי נירוסטה הישנים והנוסטלגיים.

 

גריל פחמים איכותי – ממש לא מה שאתם זוכרים מפעם

אז כמו שכבר הסברנו הגריל פחמים של היום הוא כבר ממש לא מה שאנחנו זוכרים מהעבר. עולם צליית הבשרים בשנים האחרונות צובר יותר ויותר תאוצה ואיתו גם הגרילים שלנו גדלים ומשתכללים באופן מאסיבי. הגרילים היום כבר גדולים ואיכותיים בהרבה ואפשר להכין איתם סוגים שונים של בשר וקיימים אינסוף מתכונים מסוגים שונים שמתאימים לצלייה בהם.

הגרילים היום מגיעים עם טכנולוגיות חדישות מובנות, איכות בנייה אחרת לגמרי ויכולות בקרה על חום ואפילו במקרים מסוימים יכולת שליטה מלאה על מידות העשייה של הבשרים שנצלים. אז כמו שאתם יכולים להבין זה ממש לא מה שהיה לנו פעם והגריל שכולנו זוכרים ואוהבים הוא כבר הפך לממש “פאסה”.

 

וכמה עולה לרכוש גריל פחמים איכותי לבית?

אז בכדי לרכוש גריל פחמים חדש לבית שלנו קשה לתת מחיר מדויק. הסיבה לכך היא די ברורה, טווחי המחירים של גרילי הפחמים השונים מתחילים מכמה מאות שקלים ויכולים להגיע אפילו לכמה אלפי קלים ועשרות אלפי שקלים. המחיר הוא תלוי בהמון גורמים. קודם כל הוא יהיה תלוי בגודל הגריל, ככל שהגריל שלנו יהיה יותר גדול ככה המחיר שלו גם יגדל באופן משמעותי.

הגאדג’טים שאנחנו נרצה שיהיו בגריל הפחמים שלנו גם ישפיעו ישירות על המחיר באופן משמעותי וככל שנרצה את הגריל יותר משוכלל ככה הוא גם יעלה לנו יותר. בנוסף לכך גם המותג שנרכוש של גריל הפחמים ישפיע על המחיר שלו באופן ישיר וכן החומרים השונים שממנו הוא יהיה עשוי, הם יכולים להשפיע המון על המחיר של הגריל.

סיכום

אז כמו שאתם רואים מדובר במתכון הכי קל שאפשר להכין, כל מה שצריך זה קצת סבלנות לספיגת הטעמים ויש לכם אחלה של שווארמה פרגיות ביתית בגריל פחמים. תקנו את הסלטים האהובים עליכם ותתחילו להכין פיתות ומהר מאוד תזניחו את השווארמיה הביתית שלכם.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות