BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לשיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק בגריל גז

שיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק בגריל גז הוא שילוב טעמים נהדר שמחבר את המזרח והמערב באופן מושלם. שילוב טעמי החריף והמתוק לצד טעמו של החמאת בוטנים נותן לנו משהו קצת אחר ומעניין יותר. עכשיו איך מכינים פרגיות כאלה? איך משתמשים בגריל גז בכלל? ומתי נהיה הגריל גז כלכך מוכר? אנחנו ננסה לענות על כל השאלות הללו. אז עכשיו הגענו לחלק המעניין, אנחנו הכנו לכם מתכון מעניין של שיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק בגריל גז. מה שיפה במתכון הזה שהוא משלב מספר טעמים נהדרים ומספר מרקמים שנהפכים למרקם אחד מושלם.

אז בכדי להכין את השיפודים שלנו אנחנו נצטרך את המרכיבים הבאים: 

רשימת מצרכים:

מרכיבים כמות
פרגיות  חצי קילו 
חמאת בוטנים  5 כפות 
רוטב סויה  2 כפות 
רוטב סרירצ’ה  1.5 כפית 
רוטב טריאקי  2 כפיות 

אופן ההכנה

שלב מספר 1: מרינדה

אז בכדי להכין שיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק בגריל גז, אנחנו צריכים קודם כל לייצר מרינדה שהיא חריפה מתוקה על בסיס חמאת בוטנים. איך נעשה את זה? ניקח את כל המרכיבים שיש לנו שמה ונתחיל ערבב אותם לכדי מרינדה אחת. אם החמאת בוטנים קשה לכם מידי אתם יכולים או להמיס אותה לפני מעט או לשפוך מים רותחים בהדרגה עד שהמרינדה נהפכת לסמיכה מספיק. לאחר מכן הכניסו את קוביות הפרגיות לתוך הבלילה ותנו להם לנוח ביחד במשל לילה שלם. 

 

שלב 2: הכנת שיפודים

אז עכשיו אנחנו נכין שיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק בגריל גז על ידי כך שנכניס את הפרגיות שלנו לשיפודים. ההמלצה שלנו תמיד נשארת לשימוש בשיפודי מתכת. המתכת לא מעבירה טעם לוואי שיכול להרוס את הארוחה וגם לא תשאיר חתיכות עץ בתוך הפרגיות שלנו מה שעלול להרוס את הארוחה. 

 

שלב 3: צלייה בגריל גז

אז עכשיו מתחילים בצלייה של שיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק בגריל גז. איך עושים את זה אתם שואלים? מאוד פשוט, נפעיל את גריל הגז שלנו ונניח את השיפודים. אחרי שסיימנו לצלות צד אחת והוא השחים בצורה יפה, נהפוך לצד השני וניתן לו את הצלייה שהוא צריך. לאחר כמה דקות, יש לכם ארוחה מדהימה. 

גריל גז – הגריל שכולנו רצים לרכוש

אז כולנו מכירים את הגריל של הפחמים שהיינו משתמשים בו בסופי השבוע ובחגים בכדי להכין בשרים. אז כמו שהעולם מתקדם מבחינה טכנולוגית גם עולם הגרילים מבצע שדרוג טכנולוגי בכל תחום שניתן. חשמל שהיה מופק מפחם, הפך לאנרגיה סולארית, טלפון עם חוט ומחוג הפך לאייפון משוכלל וככה גם גריל הפחמים הפך לגריל גז. אז אם פעם כדי להדליק את הגריל היינו צריכים לתכנן את הארוחה וההדלקה לפעמים הייתה לוקחת יותן זמן מהצלייה, היום בעזרת גריל הגז אפשר ללא מאמץ להכין ארוחת בשרים יוצאת מן הכלל.

גריל גז

גריל גז – בואו תכירו את הכלי הנהדר הזה

אז כל מי שלא יודע, גריל הגז הפך להיות בשנים האחרונות, ואם אתם חושבים שמדובר בכלל בשיגעון חולף או סתם משהו שיעלם מן העולם אתם ממש טועים. כבר שנים שרבים מן האנשים בוחרים לרכוש את גריל הגז על חשבון גריל הפחמים וכל זה כי הוא משרת אותם באופן המיטבי ביותר. שוק הגרילים גדל באופן משמעותי והוא נהיה עם מבחר רב, גרילי הגז תפסו מקום מרכזי בזכות הנוחות שהם מביאים איתם שהיא בלתי ניתנת להחלפה. תתארו לכם שאתם יכולים ללא התעסקות בכלל בפחמים, להדליק את הגריל שלכם ולצלות את הסטייק שלכם באותו הרגע ותוך כמה דקות ללא ריח מוגזם או נייר טואלט ושמן והשחור של הפחמים יש לכם ארוחה מדהימה. 

גרילי גז – מה המחיר היום בשוק?

אז אם החלטתם לרכוש גריל גז איכותי לבית שלכם אנחנו כאן כדי קודם לספר לכם את מה שלא ידעתם ולעזור לכם ברכישה. אז לכל מי שחושב שמדובר בהוצאה גדולה במיוחד אנחנו נחדש לכם ונגיד שממש לא מדובר בהוצאה ענקית אלא היום בזכות התחרות הרבה שיש בשוק, אנחנו יכולים לרכוש גריל איכותי במחירי רצפה. אז הנה לכם 5 טיפים לקניית גריל הגז הבא שלכם: 

תכינו את התקציב שלכם מראש ואל תחרגו ממנו

ההמלצה שלנו היא קודם כל תיכנסו לחשבון הבנק שלכם, תסתכלו כמה אתם יכולים להשקיע בגריל לפני שאתם בכלל מתחילים לבחור גריל. גם אם מדובר בגריל הראשון שלכם ואתם לא יודעים כמה אתם הולכים להשתמש בו לפעמים עדיף לרכוש גריל זול ולראות בכלל מה התדירות, כי חבל להשקיע אלפי שקלים במוצר שתשתמשו בו פעם בשנה. 

מומחים ידעו לעזור לכם בבחירה

המלצה נוספת היא תמיד לחפש מישהו שביצע רכישה כזו לפניכם. הסיבה לכך היא די ברורה, הוא כבר עשה סקר שוק, בדק והתאים לעצמו את הגריל שהוא רצה ואפילו ידע לתת לכם המלצה על מה שיש או אין לו. לא מכירים מישהו כזה? תכינו את התקציב מראש, תבואו עם הצרכים שיש לכם מהגריל שלכם ואנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר שאנחנו יכולים בכדי שתוכלו לרכוש את הגריל הטוב ביותר והאיכותי ביותר עבורכם. 

לסיכום

אז כמו שאתם רואים מדובר במתכון קליל מאוד לכל אוהבי הטעמים. שיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק בגריל גז הוא שילוב נהדר של טעמים שכל מי שרוצה טיפה לגוון את הפרגית שלו יכול ליהנות ממנו ממש. תנסו אתם תראו כבר כמה זה טעים. למתכון עוף נוסף לחצו כאן.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות