BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לשיפודי פרגיות במרינדת משמש בגריל גז

שיפודי פרגיות במרינדת משמש בגריל גז זה משהו שלא כל אחד יצא לו לטעום או להכין, וכשמדובר במשמשים טריים בכלל מדובר במשהו נהדר. גרילי הגז בשנים האחרונות הופכים להיות ממש מבוקשים ורבים מן האנשים בוחרים לרכוש דווקא אותם, אז בשביל שתוכלו להכין ארוחה מדהימה בקלילות, בואו ותכירו את המתכון הבא. אז עכשיו אנחנו נתחיל בהכנה של שיפודי פרגיות במרינדת משמש בגריל גז. איך עושים את זה אתם שואלים. ממש עוד רגע תתענגו על שיפודים עם טעם שלא הכרתם מלפני. אבל לפני זה אנחנו מחוייבים להגיד לכם שתיזהרו מדובר במתכון ממכר במיוחד.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
פרגיות  1 ק”ג 
רוטב סויה  ½ כוס 
משמשים מרוסקים  כוס 
ריבת משמש  5 כפות 
שום כתוש  5 שיניים 
פפריקה חריפה  ½ כפית 

אופן ההכנה

שלב ראשון: הכנת המרינדה

לאחר שאספנו את המצרכים נתחיל בהכנת המרינדה. את המרינדה של שיפודי פרגיות במרינדת משמש בגריל גז, אנחנו ניקח את כל המצרכים חוץ מהפרגיות ונערבב אותם. חשוב לערבב באופן אחיד מאחר והפרגיות צריכות להכנס פנימה ולהתחיל לקבל את כל הטעמים, המטרה שלנו היא לתת קצת שילוב טעמים ושהפרגיות יספגו את כל הטעמים הללו ויהיו לחגיגה בפה. אחרי שסיימנו לעשות את המרינדה ניקח את קוביות הפרגיות שלנו ונזרוק לתוך המרינדה. ניתן להם לשבת ביחד במקרר למשך כמה שעות לפחות ועדיפות ללילה שלם.

שלב שני: הכנת שיפודי פרגית

השלב הבא בהכנה של שיפודי פרגיות במרינדת משמש בגריל גז, הוא הרכבת השיפודים. נוציא את הפרגיות שלנו ששוכבות במרינדה ונתחיל לשפד אותן אחת אחת. הסיבה לכך היא בכדי לשמור על מרווח מספק ככה שבגריל הגז השיפודים שלנו יצלו באופן אחיד. המלצה נוספת היא כמובן שימוש בשיפודי מתכת המועילים לטעם הרבה יותר.

שלב שלישי: צליית השיפודים

השלב האחרון הוא בעצם תהליך הצלייה. נפעיל את גריל הגז שלנו וניתן לו להתחמם. בנתיים נביא את השיפודים ובזמן שהוא סיים להתחמם נניח את השיפודים בגריל הגז. כמה דקות של צריבה נהפטך את השיפודים וניתן להם צריבה משני הצדדים ככה שיהיו מוכנים. לאחר מכן נוציא את השיפודים וניתן להתחיל לאכול.

גריל גז – הגריל שכבר מזמן כבש את השוק

אז מי מאיתנו לא מכיר את גריל הפחמים הישן והטוב. גריל הפחמים של פעם שהיינו משתמשים בו בחגים ובסופי השבוע בכדי לעשות על האש עם כל המשפחה או החברים הוא אחד מכלי הצלייה האהובים ביותר עד היום. אבל, כמו שאנחנו מבצעים שדרוגים של הרכב שלנו, של הטלפון וכמובן של כל הכלים בבית גם את הגריל רבים מן האנשים בוחרים לשדרג לגריל גז איכותי. אז עכשיו בכדי לעשות ארוחת בשרים איכותית אין צורך יותר בעבודה קשה ובשריפה של ניירות טואלט, בקלילות אפשר להכין אחלה של ארוחה על ידי גריל שעובד בכלל על גז.

שיפודי פרגיות במרינדת משמש בגריל גז

 

קצת על גריל הגז

אז כל מי שלא יודע גריל הגז באמת הופך להיות אחד מהגרילים המבוקשים ביותר בשוק. רבים חשבו שמדובר בשיגעון חולף אבל מי שרוכש את גריל הגז פתאום ממש לא רוצה לחזור לגריל הפחמים. למה לקנות גריל גז? אתם שואלים, הסיבה לכך היא די ברורה והגז הפך לתחליף הטוב ביותר שאפשר לצפות לגחלים. אז כן כמו כל השווקים גם הגרילים התפתחו עם השנים וגריל הגז כבר לא סתם עוד גריל אלא מדובר במוצג הדגל של רוב האנשים היום בכל מה שקשור לגרילים איכותיים. הסיבה לכך מתחילה בנוחות שמגיעה איתם, כל שצריך זה גז שמחובר לגריל ויש לכם תוך שניות ארוחה מדהימה ללא כל מאמץ. אז את נייר הטואלט והשמן כבר אנשים בחרו לזרוק ולהחליף את אותם במצת ובלון גז. גם כמובן היכולת הספונטנית שיש לגריל הזה להציע וממש ברגע שאתם רוצים להכין ארוחת בשרים אתם פשוט מסובבים את הידית ויש לכם גריל שעובד ומחכה לסטייק.

 

וכמה יעלה לי לרכוש גריל גז חדש לבית?

אז אם החלטתם לרכוש גריל גז חדש לבית שלכם אין שום בעיה, קודם כל נספר לכם מספר דברים חשובים שכדאי לדעת לפני הרכישה. אז אם חשבתם שעכשיו אתם צריכים להתכונן להוצאה ענקית זה ממש לא הסיפור והיום אפשר לרכוש גריל גז איכותי במחירי רצפה שאתם פשוט לא תאמינו. בכל מקרה הכנו לכם מספר עצות שיכולות לעזור לכם ברכישת הגרילים:

 

התייעצו עם מישהו שעשה את זה לפניכם

אז חשוב מאוד לדעת ולדבר עם מישהו שביצע את הרכישה של גריל הגז לפני שאתם ביצעתם אותה, הסיבה לכך היא די ברורה, הוא עבר את התהליך שאתם כבר ביצעתם. כפי שהבנתם השוק מלא בתחרות וקשה לדעת לבחור איזה דגם כדאי לרכוש, תראו מה הוא רכש למה הוא רכש אותו והאם יש לו מה להציע לכם. תזכרו תמיד ש”אין חכם כבעל ניסיון” וכל ניסיון יכול להועיל לכם.

 

אל תרכשו מה שאתם לא צריכים

אז נכון מאוד מפתה ללכת לדגמים היוקרתיים ביותר ששווים המון אבל לפני שאתם מבצעים את הרכישה חשוב לדעת ולבחון האם זה באמת שאתם זקוקים לו? תשאלו את עצמכם מספר שאלות, כמה אנשים אתם מתכוונים לארח? מה כמויות הבשר שאתם מתכוונים להכין בגריל? האם הגריל בכלל הולך להיות בשימוש? ורק אז תקבלו את ההחלטה בנוגע לגריל הטוב ביותר עבורכם.

לסיכום

אז כמו שאתם רואים מתכון לשיפודי פרגיות במרינדת משמש בגריל גז הוא מתכון מדהים ונהדר למי שרוצה לגוון לפעמים בטעמי הפרגית שלו. שילוב הטעמים עם החריף והמתוק גורם לרבים להתמכר, אנחנו כבר מכורים, מה איתכם?

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות