BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לשיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק בגריל פחמים

שיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק בגריל פחמים הוא מתכון קלאסי למי שרוצה קצת גיוון בעל האש שהוא עושה. מדובר במתכון שמשלב מזרח ומערב באופן מושלם ככה שהפרגיות יוצאות עם גיוון טעמים מדהים וקליל מאוד. עכשיו איך מכינים שיפודים כלכך מיוחדים על גריל פחמים? מה כלכך מיוחד בגרילי הפחמים? אנחנו ננסה לתת לכם את תשובות. אז עכשיו הגענו לחלק המעניין, מדובר בגיוון קל במתכונים והמטרה שלנו היא לחבר בין המזרח לבין המערב בכל מה שקשור לטעמים.

אז איך מכינים שיפודים כלכך טעימים שיגרמו לכם לרצות להכין אותם שוב ושוב? בואו נתחיל במצרכים:

רשימת מצרכים:

מרכיבים כמות
פרגיות חצי קילו
חמאת בוטנים 5 כפות
רוטב סויה 2 כפות
רוטב סרירצ’ה 1.5 כפית
רוטב טריאקי 2 כפיות

אופן ההכנה

שלב ראשון: מרינדה של חמאת בוטנים מתוקה חריפה

אז בכדי להכין שיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק בגריל פחמים אנחנו צריכים קודם כל מרינדה להכניס את הפרגיות. אחרי שחתכנו את הפרגיות שלנו לקוביות ניקח את כל המרכיבים האחרים ונערבב אותם עד שיהפכו למרידה אחת סמיכה וטובה. אם החמאת בוטנים מקשה עליכם בהכנת המרינדה אתם יכולים לקחת את החמאת בוטנים ולחמם אותה או לשלב מים רותחים בהדרגה על להגעה של המרינדה למרקם הרצוי. עכשיו נכניס את קוביות הפרגיות שלנו וניתן להם לשבת במרינדה במשך כמה שעות לספיגת הטעמים.

שלב שני: הכנת שיפודים

עכשיו הגענו לחלק השני בהכנה של שיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק בגריל פחמים. ניקח את הפרגיות שלנו ונתחיל לשפד אותן על השיפודים. ניתן להשתמש בכל שיפוד שתרצו כאשר ההמלצה שלנו היא שיפודי המתכת שלא נשרפים מהאש של הפחמים ולא משאירים טעמי לוואי או חתיכות עץ בתוך הפרגית.

שלב שלישי: צלייה

אז השלב האחרון הוא ביצוע של צלייה של השיפודים. ניקח את השיפודים שלנו ונניח על גריל הפחמים ונחל בצלייה. הצלייה צריכה ללכת באזור ה5 דקות על כל צד ככה שהשיפודים יעברו צריבה כמו שצריך מן הפחמים. בנוסף אנחנו ממליצים לכם לתת להם לאחר מכן עוד כמה דקות מנוחה (ממש 2-3 דקות) ועכשיו תגישו לכולם.

גריל פחמים – הטעם הנוסטלגי

אז כאשר אנחנו מתחילים בכלל לדבר על גריל פחמים אוטומטית יקפוץ לנו תמונה בראש של גריל נירוסטה ישן עשוי בצבע כסוף שניתן למצוא בקיוסקים. הגריל הזה, מעלה לנו זכרונות לצד חיוכים ותקופה פשוטה יותר. אז נכון, מדובר בגריל נוח מאוד שניתן לרכוש בכמה שקלים בודדים, והיינו יכולים לרכוש ביחד עם הגריל הזה גם את חבילות הפחמים וכל שהיינו צריכים זה נייר טואלט וקצת שמן בשביל להתחיל את הארוחה שלנו. אבל היום כבר גרילי הפחמים הם ממש לא מה שאתם זוכרים, מדובר בגרילים חדישים ומעניינים יותר שעליהם נרחיב.

גריל פחמים

 

גריל פחמים – גריל איכותי הרבה יותר ממש שחשבתם

אז כמו שאתם מצליחים להבין גרילי הפחמים של היום הם גרילים שהם ממש לא מה שהם היו פעם. היום יש לנו הרבה יותר ידע ורבים מן האנשים שבוחרים לרכוש גריל איכותי יותר שיספק להם צלייה מרשימה וטובה בהרבה. אז נכון אמנם אנחנו נמצאים בתקופה שבה יש המון ריצה למעבר של אורח חיים ללא בשר אבל דווקא בזמנים אלו צריכת הבשר עולה ויותר אנשים בוחרים לצרוך יותר בשר וגם לבשל אותו בצורות טובות וטעימות יותר. אז בכדי להכין סטייק כמו שצריך או ארוחות בשרים מרשימות דווקא לשם כך אנשים בוחרים לרכוש גרילי פחמים איכותיים בהרבה. אז כפי שאתם יכולים לראות גרילי הפחמים של היום כבר הפכו למשוכללים ואיכותיים ויש להם אפילו פחמים משודרגים בחלק מהמקרים.

 

גריל פחמים חדש לבית – כמה הוא יעלה?

אז אם החלטתם על רכישה של גריל פחמים חדש לבית שלכם מדובר בהחלטה חכמה במיוחד. היום לעומת העבר ניתן לרכוש גרילי פחמים במחירים שונים מכיוון שיש תחרות ענקית בשוק ברמות שלא הכרתם. יצרניות רבות נכנסו לתמונה ומנסות להשתלט על קהלים שונים ואנחנו בתור הצרכנים בתחום הזה, מקבלים גרילים איכותיים במחירים נמוכים במיוחד. אנחנו ניתן לכם מספר עצות שיעזרו לכם ברכישת גריל הפחמים הבא שלכם.

 

רכישה חכמה היא חשובה במיוחד

רכישה חכמה היא לא רק להתאים תקציב לפני הרכישה. רכישה חכמה אומרת שאם אין לכם צורך בדברים מסויימים עדיף שלא לרכוש אותם. לא תמיד היקר ביותר יהיה הטוב ביותר ובמיוחד לא תמיד היקר ביותר יהיה מה שהכי טוב בשבילנו. רכישת גריל פחמים מצריכה אותנו בבדיקה לפי הצרכים שלנו ושהגריל ישרת אותנו נאמנה. תסתכלו על כמה אתם מתכוונים לארח והאם יש לכם כמות אורחים גדולה באופן תכוף ואם התשובה שלילית אין לכם צורך בגריל יקר ואתם יכולים להסתפק בגריל משפחתי קטן שיכול להועיל לכם בהרבה.

 

מחיר שלא עוברים אותו

דבר נוסף וחשוב לפני הרכישה הוא התאמה של התקציב לרכישה. אל תלכו ותבחרו את הגריל לפני שבדקתם כמה אתם יכולים להשקיע ולפני שהבנתם איך לבחור גריל פחמים, אחרי שסיימתם והחלטתם על תקציב בשבילכם ההצעה שלנו היא לא לחרוג. תבואו עם התקציב שאתם יכולים להרשות לעצמכם להשמש בו וצוות המומחים שלנו ידע לצוות לכם כבר את הגריל המושלם בהתאם לתקציב ולצרכים שאתם מציגים בפניו.

לסיכום

מתכון לשיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק בגריל פחמים הוא מתכון מעניין וקליל במיוחד שמביא איתו טעמים שקשה לפספס. אתם מוזמנים לנסות את המתכון על גריל הפחמים הביתי שלכם תאמינו לנו שאתם רק תצאו מרוצים. למתכון עם בוטנים נוסף לחצו כאן

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות