BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לשיפודי פרגיות קוואסן בגריל פחמים

שיפודי פרגיות קוואסן בגריל פחמים מדובר באחד מן הדברים שכולנו זוכרים מתאילנד. שיפודי פרגית בטעמים אסייתים בכללי הם דבר שקשה לשכוח ואנחנו מאוד אוהבים את הטעמים התאילנדים בכל אופן. אז למי שמתגעגע לטעמים התאילנדים ורוצה להיזכר בטיול האחרון בבנקוק אנחנו כאן כדי ללמד אתכם איך עושים בקלות ובמהירות. אז בואו נתחיל בלהכין שיפודים תאילנדיים זריזים וטעימים במיוחד. אז עכשיו אנחנו מעוניינים להתחיל בהכנת שיפודי פרגיות קוואסן בגריל פחמים. מדובר במתכון פשוט וקצר במיוחד שרובו הוא השרייה במרינדה ושיפוד הפרגיות בשיפודים. הטעמים האסייתיים הם טעמים מופלאים שאנחנו מאוד אוהבים להביא למטבח שלנו הרבה פעמים והנה הזדמנות להכין שיפודים ממש כמו בתאילנד אבל פה בארץ הקטנה שלנו.

אז איך מכינים את שיפודי הפרגיות הללו? בואו נתחיל.

רשימת מצרכים:

מרכיבים כמות
פרגיות 1 ק”ג
קרם קוקוס 250 מ”ל
צ’ילי מתוק 3 כפות
רוטב סויה 3 כפיות
שום כתוש 2 שיניים
פלפל חריף 1 פלפל פרוס

אופן הכנה

שלב ראשון – קודם כל נתחיל בהכנת המרינדה

את המרינדה מכינים בקלות מאוד, כל שצריך הוא לקחת את כל המרכיבים שלנו ולערבב את הכל ביחד בקערה אחת. עכשיו ניתן לכל המרכיבים לילה שלם ביחד לשבת בתוך המקרר ככה שיספגו את כל הטעמים ויהיו מוכנים לעלות על השיפוד ועל גריל הפחמים שלנו.

שלב שני – שיפודי פרגיות קוואסן וצלייה

אז השלב הבא בהכנה של שיפודי פרגיות קוואסן בגריל פחמים הוא שיפוד הפרגיות שלנו. ההמלצה שלנו היא תמיד להשתמש בשיפודי מתכת שהם פחות מעבירים טעמי לוואי והם יוצרים טעם מוצלח יותר וכמובן שהם יותר מרשימים ונוחים לשימוש.

סיימתם לשפד את הפרגיות? מעולה עכשיו נעלה את השיפודים על גריל הפחמים שלנו נצלה כל שיפוד במשך כמה דקות על כל צד עד שיקבלו את סימני הצריבה מהפחמים. לאחר מכן נוציא את השיפודים ניתן להם מנוחה של 2 דקות והנה לכם ארוחה אסייתית נהדרת ופשוטה במיוחד.

גריל פחמים – קצת זיכרון ילדות

אז כשאנחנו מדברים על גריל פחמים התמונה הראשונה שיש לכולנו בראש היא גריל הנירוסטה הישן שהיינו קונים פעם בקיוסק. נכון הוא היה נוח להפליא ובכמה שקלים בודדים היינו קונים אותו לצד שק פחמים שכל שהיינו צריכים כדי להדליק אותו זה נייר טואלט וקצת שמן.

שיפודי פרגיות קוואסן בגריל פחמים

אבל היום עם ההתקדמות הטכנולוגית פתאום אנחנו כבר לא מסתפקים בגרילים הישנים של פעם ואנחנו כמו שהטלפון הוא כבר בלי חוט גם גרילי הפחמים השתדרגו באופן משמעותי. המתכונים התפתחו והיום לא כל מתכון של צלייה אפשר להכין בגרילים של פעם ובהשקעה לא גדולה כל כך אפשר להביא לבית גריל גדול יותר, איכותי יותר ומשוכלל בהרבה.

גרילי הפחמים של היום – איכותיים בהרבה ממה שחשבתם

אז כמו שאתם מבינים גרילי הפחמים של היום עברו אבולוציה של ממש. קשה להסביר לכם כמה עולם צליית הבשרים תפס תאוצה וביחד איתו גם הגרילים התחילו להיות משוכללים בהרבה. בואו נתחיל מכך שעולם הגרילים בכללי השתפר בפלאים והיום יש לנו גרילים ביתיים שעובדים על גז ואפילו על חשמל, אבל עדיין רבים בוחרים לרכוש גריל פחמים איכותי ולא אף סוג אחר גם מסיבות נוסטלגיות וגם בגלל הטענה “שהגחלים נותנים טעם שלא ניתן להחלפה”. אז הגרילים היום הם משוכללים וגדולים בהרבה ואפילו יש סוגים שונים פחמים לסוגים שונים של גרילי פחמים ולצליות שונות וזה ממש לא אותו עולם שאנחנו הכרנו בתור ילדים.

גריל פחמים איכותי לבית – שוק רווי במחירים שונים

אז אם פעם חשבתם שלרכוש גריל פחמים איכותי יעלה לכם המון כסף ושאין לכם את התקציב הדרוש לכך, אנחנו חייבים לספר לכם שממש לא כך הדבר היום. היום אנחנו מדברים על מחירים רבים והשוק מלא בתחרות בכל מה שקשור לגרילי בכלל וגרילי פחמים בפרט. המחירים נעים מכמה מאות שקלים בודדים ויכולים להגיע כמה לעשרות אלפי שקלים במחירים מסוימים. אנחנו ניתן לכם מספר טיפים לפני רכישת גריל הפחמים הבא שלכם.

טיפ ראשון – תתאימו תקציב לפני שאתם מתחילים לחפש

אז ההצעה הראשונה ואולי החשובה ביותר היא להתאים את הגריל שאתם רוכשים לתקציב שקבעתם מראש. חשוב מאוד להתאים את התקציב מאחר ולא צריך ללכת ולבזבז את כל הכסף שלכם על גריל איכותי ואפשר לרכוש בכל תקציב כמעט גריל פחמים ברמה גבוהה מאוד, כל מה שצריך הוא לדעת לבחור לפי תקציב מסוים שהגדרתם מראש.

טיפ שני – תתייעצו עם אדם שמבין

היום יש המון ידע באינטרנט ואפילו ההבנה בגרילים מסוגים שונים עלתה משמעותית. הסיבה לכך היא די ברורה, אנשים התחילו ממש לאהוב לצלות בשרים בבית. יש המון קבוצות פייסבוק שמלאות במומחים מהתחום שידעו לעזור לכם להתאים לתקציב שלכם את הגריל המושלם ויתנו לכם את הטיפים החשובים בבחירת הגריל, ולרובנו גם יש אדם קרוב שמתעסק בתחום או פשוט מאוד אוהב גרילים וידע לעזור או ביצע כבר את סקר השוק הזה.

טיפ בונוס – מותג מוביל עם אחריות ארוכה

אין מה לעשות כמו בכל תחום גם בשוק הגרילים יש מותגים מובילים יותר ומותגים מובילים פחות, אנחנו ממליצים תמיד לבדוק אם יש מותג איכותי בתקציב שאתם קבעתם והסיבה לכך היא די ברורה, מותגים מובילים מחזיקים באחריות יצרן ארוכה יותר ברוב המקרים וכמובן שהעמידות שלהם כנראה גם תהיה ארוכה יותר.

לסיכום

אז כמו שאתם רואים כשמדובר בהכנה של שיפודי פרגיות קוואסן בגריל פחמים אין יותר מידי עבודה אבל התוצאה מרשימה במיוחד. אז לכו לקצב, תרכשו כמה פרגיות ותתחילו להכין את זה על גריל הפחמים שלכם ותאמינו לנו, שזו לא תהיה פעם אחרונה שתשתמשו במתכון הזה.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות