BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיפודי תפוחי אדמה במעשנה

רוצים להפתיע את האורחים שלכם במנה שונה עם טעם ועסיסיות נפלאה? שיפודי תפוחי אדמה במעשנה יכולים להיות תוספת מושלמת למנת הבשר או כארוחה משביעה לנאמני הצמחונות ולהעשיר את שולחן האוכל בצבע, בניחוח ובשמחה. עם מטבחי החוץ של ברביקיו אנד מור תוכלו להכין כל מה שמתחשק לכם בחוץ באוויר הצח ולהיות חלק מהשיחה כשהאורחים יושבים בחצר וממתינים לארוחה.

 

מטבחי החוץ המעולים של ברביקיו אנד מור

עם מטבחי חוץ תוכלו לבשל בחצר או במרפסת בלי לדאוג לגבי הלכלוך, ריחות הטיגון או העשן. המטבח החיצוני בנוי מחלקים מודולריים להתאמה אישית, הכוללים גריל מרכזי, ארונות אחסון לכלי הגשה או כלי בישול, מקררים ומקררי יינות, משטחי עבודה ועוד.

תוכלו לבחור לעצמכם איך ייראה המטבח שלכם ולסדרו בכל צורה שתבחרו, בצורת ח’ או ר’ או ישר, על פי נוחותכם. המטבחים עשויים חומרים עמידים במיוחד וקלים מאד לניקוי. בזמן שאינכם משתמשים בהם תוכלו בקלות לאחסנם במחסן גינה או לכסותם בבד עמיד לפגעי מזג האויר לשמירה מפני חדירת אבק ולכלוך.

 

נבחרת הגריל של מטבחי החוץ

לבשל בחוץ זה אומר להיות חלק מהשיחה בזמן שהאורחים יושבים במרפסת או בגינה וממתינים לארוחה, זה אומר לשמור על נקיון הבית בדיוק כמו שאתם אוהבים ולמנוע ריחות לא נעימים כמו למשל של טיגון דגים, והכי חשוב – ליהנות מיופיה של הגינה ומחומה הנעים של השמש האביבית בזמן שאתם מבשלים. תוכלו לבחור בין מגוון רחב של גרילים ומתקני בישול נוספים:

  • גריל גז איכותי ומרהיב – גריל הגז נחשב כידידותי לסביבה, אינו פולט עשן וחוסך לכם התעסקות עם פחם מזהם. גרילי הגז המקצועיים של וובר, דישף ועוד בנויים לעבוד בחוץ, קלים מאד לניקוי ונוחים לאחסון לאחר תום השימוש.
  • גריל פחמים לטעם עשירגרילי פחמים מעוצבים וססגוניים, חוסכים במקום ומתאימים מאד גם למרפסת וגם לחצר, והטעם? בדיוק כמו שאתם אוהבים עם ניחוח שיעורר את מיצי הקיבה של כל השכונה.
  • מעשנות בשריםמעשנות בשרים מקצועיות יאפשרו לכם להעניק טעם ייחודי לבשרים, גבינות וירקות ולהכין מגוון עצום של מנות עסיסיות שישאירו את האורחים שלכם נדהמים ועם טעם של עוד.
  • טאבונים וגרילי אבן – רוצים להכין פיצות? פיתות או מנות מסורתיות? עם טאבון בחצר תוכלו להכין את אותם המאכלים בדיוק כמו סבתא ולהזכר בנוסטלגיה בטעמים המוכרים והאהובים.

 

הכנת תפוחי אדמה במעשנה

לתפוחי אדמה נימוחים, קריספיים ועסיסיים עם טעם מעושן ומיוחד הוסיפו למטבח החיצוני גם מעשנת בשרים מקצועית ותוכלו לשדרג כל ארוחה למעדן של ממש. המעשנת מקצרת את זמן הבישול לתפוחי אדמה אפויים היטב לטווח זמנים של בין 20 – 25 דקות וניתן לצלות אותם ביחד עם הבשר לארוחה חגיגית ועשירה בטעמים. להלן מספר המלצות להכנת תפוחי אדמה עסיסיים ובריאים:

 

שיפודי תפוחי אדמה במעשנה

מנה מהירת הכנה במיוחד שתשתלב מעולה כתוספת מעניינת ולא שיגרתית או כמנה מתחשבת במיוחד בנאמני צמחונות כדי שירגישו הכי נוח בעולם ביחד עם האורחים חובבי הבשר. את תפוחי האדמה המקולפים פורסים לפרוסות דקות ועגולות ומסדרים על השיפוד כאשר בין כל שתי פיסות תפוח אדמה מניחים פרוסה עבה של גבינת אמנטל או גרוייר ומפזרים מלמעלה פלפל שחור, טימין או רוזמרין וגרגירי מלח גס.

למי שאינו צמחוני ורוצה לנסות שיפוד עסיסי במיוחד יכול להוסיף לשיפוד גם פרוסות של בייקון. כדי לצלות במעשנת מאכלים הנוטים להנמס ולהדבק כמו גבינה, ניתן להשתמש במשטחי צלייה המיועדים למעשנות וליהנות ממנה טעימה ופריכה שמתנקה בקלות רבה לאחר מכן.

 

סירות תפוחי אדמה ממולאות בגבינות

מאכל קלאסי שגם ילדים יאהבו במיוחד. כל תפוח אדמה מגיע עם מילוי של גבינות, עירית, בצל מטוגן או שום לתוספת שיכולה לתפקד גם כמנה העיקרית ובהחלט גונבת לסטייק את כל ההצגה. כדי להכין סירות תפוחי אדמה תצטרכו לבשלם תחילה למשך כחצי שעה בקליפתם עד להתרככות אך לא לעשייה מלאה.

את תפוחי האדמה המבושלים למחצה פרסו לשני חצאים ובאמצעות כפית הוציאו את תוכנם תוך יצירת שוליים בעובי של כחצי סנטימטר. בתוך השקע שנוצר הכניסו גבינות כגון רוקפור, גאודה, קשקבל או צ’דר, פזרו מעט עירית קצוצה או לחילופין ערבבו את תערובת ליבת תפוח האדמה עם שמנת מתוקה, בצל מטוגן או שום ושמיר ופזרו מלמעלה פרמז’ן או גרנה פדנו. הכניסו למעשנת למספר דקות עד שהגבינה מלמעלה מבעבעת.

 

לביבות תפוחי אדמה במעשנה

ניתן להכין במעשנה גם מבחר של תבשילים כגון קבבים, קציצות ולביבות. כדי להכין את הלביבות יש לגרור ארבעה או חמישה תפוחי אדמה בפומפיה ולסחוט מהם את הנוזלים. נוסיף בצל קצוץ, שלוש כפות קמח לבן ( ניתן גם להשתמש בקמח תפוחי אדמה ) פלפל ומלח על פי הטעם.

ניצור לביבות באמצעות הידיים, נסדר אותם על גבי תבנית המיועדת למעשנה ונאפה אותם למשך 25 דקות. האפייה הינה בריאה מאד וחוסכת את שמנוניות מן המנה, ואנו ממליצים להכין ממנה יותר ממה שתכננתם, כי זה הולך להטרף ממש מהר. מומלץ לשים בצד מטבל של שום שמיר ועירית עם שמנת חמוצה.

 

כדורוני תפוחי אדמה

המראה האסתטי והחמוד של כדורי תפוחי האדמה בפירורי לחם מתאים במיוחד לילדים, וישכנע גם את סרבני האוכל העקשנים ביותר לטעום תפוח אדמה. כדי להכין כדורוני תפוחי אדמה במעשנה תזדקקו לפירה מוכן מראש.

תוכלו לבחור כעת אם להכינו ללא תיבול מיוחד פרט למלח ומעט פלפל או להוסיף לו בצל מטוגן, שום או תבלינים חריפים להתאמתו למבוגרים. את הפירה גלגלו לכדורים וצפו אותם בפירורי לחם איכותיים, הכניסו אותם למעשנה לחמש עשרה עד עשרים דקות עד לפריכיות מושלמת.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות