BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמירה על הגריל שלך מוגן: החשיבות של כיסויי גריל

יש לך גריל שרכשת במיטב כספך? אל תניח לו להחליד ולצבור אבק. גם אם אתה לא נוהג להשתמש בו באופן תדיר רצוי מאד שתכסה אותו בין בישול לבישול. זה יחסוך לך את הצורך לנקות אותו, ימנע חדירת מזהמים למזון שלך וישמור עליו תקין למשך שנים ארוכות. במאמר זה נספר לך כל מה שאתה צריכים לדעת על שמירה על הגריל שלך מוגן ועל החשיבות של כיסויי גריל. 

 

שמירה על הגריל במרפסת ובחצר 

רכשתם גריל ומיקמתם אותו במרפסת ובחצר, אך בימי החורף הגשומים והקרים אתם לא נוהגים להשתמש בו, ובימי הקיץ החמים פשוט חם מדי לסטייק. זה משאיר לכם מספר שבועות יפים בשנה, אך גם בהם אתם מעדיפים לצאת למסעדה טובה מאשר לבשל. הגריל שרכשתם מונח כאבן שאין לה הופכין בחצר, הולך ומחליד, הולך ומתקלקל, ודווקא כשפיתאום כן בא לכם הוא לא תקין מספיק לשימוש בו. כל זאת יכול להימנע בקלות אם רק תכסו אותו בזמן שהוא ממתין לכם. כיסוי גריל מאפשר לו להיות מוגן לחלוטין מכל פגעי מזג האויר הישראלי – גשם, אבק ואביך, יובש, שמש לוהטת בקיץ או קור עז בחורף. כך שגם אם תשתמשו בגריל שלכם פעם או פעמיים בשנה, וכמובן שמומלץ לכם להשתמש בו כמה שיותר, הוא יהיה תקין לחלוטין ומוכן לשימוש בין רגע. 

 

כיצד מתאימים כיסוי לגריל?

לכל דגם של גריל יש את הכיסוי הייעודי שלו. באמצעות כניסה לאתר החנות תוכלו להזמין לעצמכם את הכיסוי המתאים על פי דגם ולקבל אותו עד לפתח הבית. מומלץ ביותר לרכוש את הכיסוי כבר במעמד הרכישה בחנות על מנת לכסותו כבר מיד עם הגעתו הביתה ולשמור עליו מהיום הראשון. הכיסוי יגן עליו הן מחדירת אבק ולכלוך, עלים יבשים וחול, פגיעת חרקים ומכרסמים למיניהם ואור שמש ישיר. לכל מי שמרגיש שהכיסוי נראה כמו שק גדול וכעור, ניתן לאפשר לילדים לצייר עליו, להדביק עליו מדבקות וכדומה, רק לא לגזור או ליצור בו קרעים כדי שיוכל לשרת אתכם נאמנה. 

 

כללי שימוש נפוצים בכיסוי הגריל

על מנת שהשימוש בכיסוי הגריל יהיה מיטבי, להלן מספר טיפים:

  • הניחו את הכיסוי אך ורק כשהגריל קר – לעולם אין להניח כיסוי על גריל חם, הגריל החם עלול לחרוך ואף להבעיר את הכיסוי. 
  • הנחה מדוייקת של הכיסוי תסייע להגן עליו – לפני הכיסוי יש לבדוק את הצד הנכון, כיסוי לא יעיל של הגריל שלכם לא יגן עליו. הכיסוי צריך לכסות את כל חלקי הגריל ממש עד לגלגליו. 
  • כיסוי מלוכלך יש לנקות – הכיסוי התלכלך מצואת ציפורים או כמות גדולה של לכלכוך ואבק? זה הזמן לכביסה. הכיסוי מתנקה בקלות באמצעות כביסה ביד ושפשוף עדין של האיזורים המלוכלכים ביותר, ייבוש קצר בשמש, וזהו, הוא מוכן לשרת אתכם שוב. 
  • ניעור קל לפני ההסרה – כשאתם רוצים להסיר את הכיסוי מהגריל כדי להשתמש בו, רצוי קודם כל לנער אותו קלות כדי שלא להפיל על גבי הגריל את כל האבק שהוא צבר לאחרונה. 
  • ניקוז מים עומדים – אל תניחו לכיסוי לצבור מים, מעבר לעובדה שזו מדגרת יתושים ומקור לחיידקים, המים המזוהמים עלולים לזלוג לתוך הגריל. אם ירד גשם חזק בלילה, נערו את הכיסוי היטב כדי למנוע כיסי מים. 

 

אביזרים נוספים שיכולים לעזור לגריל לשמור על חיים ארוכים 

על מנת לשמור על חיי גריל ארוכים, תוכלו לקנות מגוון של מברשות המיועדות אך ורק לגריל שלכם, לנקות שאריות פיח ושומן, לקרצף רשתות ומשטחי צלייה, לנקות ולהבריק כל חלק בגריל בקלות רבה ובלי מאמץ. להלן מספר אביזרים שיכולים לעזור לכם לשמור על הגריל שלכם תקין ומוכן לפעולה:

מברשות ניקוי – מברשות בצורת V או T יעילות ביותר כדי לנקות את החלקים הקשים ביותר לגישה ואת הארובה של המעשנת או הגריל שלכם. רכישת מברשות מקצועיות יכולה למנוע שריטות בגוף המוצר ולנקות אותו בדרך המיטבית והמועילה ביותר. 

שפכטל פלסטיק לגירוד – נתקלתם בשומן עקשן וקשה במיוחד, שפכטל פלסטיק לגירוד יעשה את העבודה בלי לפגוע בגוף המוצר, כך תוכלו לשמור על הגריל שלכם נקי משריטות ומוכן לעבודה הבאה. 

חומר ניקוי לגריל ומנגל – חומר אשר נוצר במיוחד כדי לנקות את הגריל שלכם חיצונית ופנימית מבלי לפגוע בו ומבלי לאכל את החומרים שממנו הוא עשוי. בדרך זו הגריל שלכם תמיד יהיה מבריק, נקי וגם מריח טוב. 

תבניות לשומנים – כדי שיהיה לכם יותר קל לנקות, ניתן למקם תבניות לאגירת השומן הנמס, כך שבמקום להדבק לדפנות, פשוט יהיה ניתן להשליכו לאשפה. זה קל, זה נוח וזה חוסך הרבה מאד זמן ומאמץ. 

לסיכום 

חשוב מאד לדאוג לכיסוי גריל  איכותי שיכסה את הגריל מכל צדדיו ויגן עליו מכל פגעי מזג האויר לרבות שמש קופחת, גשם, רוחות עזות, חול ואבק, עלים יבשים והפרשות של ציפורים. מומלץ מאד גם לדאוג לניקיונו של הכיסוי למניעת זליגת נוזלים מזוהמים אל הגריל וסביבותיו על ידי כיבוס עדין ביד ושפשוף עדין במקומות שבהם יש כתמים קשים במיוחד. את הכיסוי עונדים על גבי הגריל כשהוא קר לחלוטין למניעת נזק לכיסוי או חלילה להתלקחותו, ואם צורם לכם בעין לראות בצד המרפסת או החצר שק גדול ואפור ניתן לתת לילדים או לנכדים לקשט אותם כאוות נפשם בצבעים ומדבקות. בנוסף, רצוי וכדאי מאד לרכוש מוצרים לניקוי הגריל המותאמים בדיוק לסוג המתכת ולרשתות כדי לתחזק אותו כהלכה בין שימוש לשימוש. בדרך הזו הגריל שרכשתם יחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות לשמש אתכם בכל פעם שתזדקקו לו. 

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות