BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך בוחרים מעשנות בשרים

מעשנות בשרים נמצאות בשימוש כבר מספר עשורים, אך הפכו לפופולאריות במיוחד בשנים האחרונות. מעשנת בשרים מסמלת מקצועיות בתחום צליית הבשר, למרות שבפועל – השימוש במעשנות הבשר החדישות הוא די פשוט גם עבור חובבנים. אנשים רבים שואלים את עצמם איך בוחרים מעשנות בשרים, והמאמר הזה נכתב במטרה לעשות לכם סדר בנושא!

 

מהי מעשנת בשרים

שיטת עישון הבשר היא עתיקה, והאנושות עושה בה שימוש כבר אלפי שנים. בעבר שיטת עישון הבשר הייתה משמשת בעיקר לטובת שימור בשר מפני קלקול, ומי שהיה מעשן בשר הם בעיקר מלחים וחיילים היוצאים למלחמה. כיום, שיטת עישון הבשרים משמשת בעיקר לגיוון התפריט, ולצורך הוספת מנות וטעמים חדשים למזון שלנו. מעשנת בשרים היא מתקן צלייה הפועל על אנרגיית בערה של פחמים או גז, כשחלק מהמעשנות פועלות על כפיסי עץ דחוסים הנקראים “פלאטס”.

 

איך בוחרים מעשנות בשרים

בחירת מעשנות בשרים עשויה להיות מבלבלת עבור חלקנו, ובייחוד אם אנו לא מומחים בתחום הצלייה. בעת שאנו תוהים איך בוחרים מעשנת בשרים – כדאי לנו לעקוב אחר מספר כללי צרכנות פשוטים.

 

בחנו את דפוסי השימוש שלכם

הבנת דפוסי השימוש שלנו יכולים לעזור לנו לבחור מוצר נכון עבורנו, ולמנוע הוצאות מיותרות. במידה ואנו נוהגים לעשן בשר לעתים תכופות, ייתכן ותתאים לנו מעשנת מקצועית וגדולה – שתאפשר לנו להכין מזון רב בו זמנית. לעומת זאת, אם אנו לא נוטים לעשן בשר לעתים תכופות, אוהבים לקחת את המעשנת שלנו איתנו לקמפינג, או שבבעלותנו גינה קטנה יחסית או מרפסת – כנראה שנוכל להסתפק במעשנת בשרים קומפקטית! הקפידו לנתח את דפוסי השימוש שלכם, ותוכלו לבחור את המוצר המתאים לכם ביותר!

 

התרשמו מחוות דעת רלוונטיות

חוות דעת רבות זמינות עבורנו בעידן האינטרנט, אך עלינו לוודא מהי הרלוונטיות שלהן מבחינת אמינות. אחת הדרכים היא להצליב חוות דעת ממספר מקורות שונים, וכך נוכל לקבל תמונה אמינה הרבה יותר על המוצר שאנו מתכוונים לרכוש. במידה ויש באפשרותנו לקבל המלצה ממקור ראשון – הרי שזוהי השיטה הטובה ביותר לקבלת חוות דעת על מוצר!

 

העדיפו מותג מוביל ואיכותי

אל תתפתו לרכוש מוצר זול מאיכות ירודה, כיוון שהדבר צפוי להיות בעוכריכם בעתיד. רכישת מעשנת בשרים ממותג מוביל, תבטיח לכם שנים רבות של הנאה ומינימום בעיות ותקלות. בעת שאנו עורכים את התקציב לרכישת המוצר, כדאי לקחת בחשבון גם את האפקט לטווח הארוך!

 

וודאו קבלת אחריות מורחבת על המוצר

בהמשך לסעיף הקודם, רוב המותגים המובילים מעניקים אחריות מורחבת על מעשנות הבשרים שלהן – וזה יתרון משמעותי. כשאנו רוכשים מוצר עם אחריות מורחבת, אנו יכולים להיות רגועים בידיעה שלמוצר יש “אבא ואמא” שאליהם נוכל לפנות בכל שאלה, תקלה או צורך.

 

טיפים נוספים לעישון בשר

לאחר שרכשתם את המעשנת הרצויה עבורכם, הרי שהגיע הזמן לצאת לדרך חדשה ומרתקת! הקפידו להיעזר בכל האמצעים על מנת ללמוד עוד על אומנות עישון הבשר… מידע יעיל תוכלו למצוא ברשת בצורת מתכונים, סרטונים, ועוד.

אל תפחדו לחקור גבולות חדשים, וקחו בחשבון שגם טעויות צפויות לקדם אתכם ברמה מסוימת!

הקפידו לתחזק את המעשנת שלכם בצורה שוטפת, גם לאחר השימוש וגם בימים שבהם היא עומדת בלי שימוש – למשל בתקופת החורף.

אין זה משנה אם המעשנת שלכם עובדת על אנרגיית גז או פחמים, חשוב להבין שהיא מהווה מפגע בטיחותי, ועליכם להתייחס לכך בכובד ראש!
הקפידו להיות ליד המעשנת במשך זמן הפעולה שלה, הציבו אותה בצורה נכונה, והקפידו על הוראות היצרן!

איך בוחרים מעשנות בשרים
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות