BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בישול טבעוני במעשנת בשרים

מעשנות בשרים מעניקות לנו מזון טעים מכל הסוגים, וגם כשמדובר על בישול טבעוני במעשנות בשרים – ניתן לומר שהשמים הם הגבול! שיטת העישון היא אינה חדשה, ובני אדם משתמשים בה כבר אלפי שנים. בעבר עישון המזון היה שמור למקצוענים בלבד, אך היום ניתן למצוא מעשנות בשרים ששמות דגש על נוחות המשתמש – ומאפשרות גם לחובבנים שביננו ליהנות ממזון בעל טעם חלומי! מה מומלץ לדעת לגבי בישול טבעוני במעשנת בשרים?

 

מעשנות בשרים – הצעקה האחרונה

בני אדם משתמשים בשיטת העישון כבר אלפי שנים, והיום העישון מתבצע בעיקר באמצעות מעשנות מקצועיות שהופכות את החיים שלנו לפשוטים הרבה יותר! למרות שאנשים רבים רוכשים מעשנות במטרה לעשן בשר, זוהי בהחלט אינה האופציה היחידה! עם התגברות מגמת הטבעונות בארץ ובעולם – יותר ויותר אנשים מחפשים מתכונים טבעוניים להכנה במעשנת.

 

בישול טבעוני במעשנת בשרים

בעת בישול טבעוני במעשנת בשרים, אנו יכולים להגיע לתוצאות מדהימות במיוחד! ישנם מספר מזונות שמשתלבים באופן מושלם במעשנת הבשרים, ועשויים לשדרג את הסעודה שלנו בצורה משמעותית. אספנו עבורכם מספר מאכלים טעימים במיוחד, שניתן להכין מחומרי גלם טבעוניים במעשנת שלכם!

 

שיפודי ירקות

שיפודי ירקות במעשנת בשרים – ממש כמו בכל מתקן צלייה אחר, הופכים להיות מעדן של ממש! אילו ירקות אנו יכולים לצלות במעשנת? ובכן, אנחנו לא מגבילים את היצירתיות שלכם, אך בהחלט נביא מספר דוגמאות: בצל, קישוא, פטריות מכל הסוגים, עגבנייה, חציל ובטטה – כל אלו יעניקו לכם חוויה קולינארית בלתי נשכחת!

 

המבורגרים טבעוניים – בישול טבעוני במעשנת בשרים

לא כולם יודעים, אבל המבורגרים טבעוניים יודעים לעשות בדיוק מה שההמבורגרים הרגילים עושים! ניתן לעבד אותם ולצלות אותם ממש כמו כל המבורגר אחר, וכך תוכלו לעשות גם במעשנת הבשרים שלכם! ישנן מספר חברות המייצרות המבורגרים טבעוניים איכותיים, שניתן למצוא כמעט בכל סופר בימינו.

 

טופו מעושן

גושי הטופו שאנו רוכשים בסופר עשויים להיות תפלים למדי, אלא אם כן אנו יודעים מה לעשות איתם! חשוב להבין שהטופו סופח טעמים, ולכן אנו יכולים ליצור ממנו המון דברים מעניינים. הכנת מרינדה מחומרים כמו חרדל, רוטב סויה, פפריקה ותבלינים נוספים, יכולה להפוך את גוש הטופו שלנו למעדן של ממש. לאחר שיוצקים על הטופו את המרינדה ומעסים אותה פנימה ככל האפשר – יש לעטוף את גוש הטופו בניילון נצמד ולהכניס למקרר למספר שעות. לאחר מכן ניתן לעשן את הטופו ממש כמו כל נתח בשר אחר, ולקבל מעדן אמיתי שניתן לחתוך לפרוסות או קוביות, ולשלב בסנדוויצ’ים, סלטים, כמנת פתיחה ועוד!

 

חציל מעושן

החציל המעושן מוכר לכולנו בעיקר מהסלטים הנמכרים ברשתות השונות, ומנסים לחקות ללא הצלחה את הטעם הייחודי של חציל מעושן אמיתי. בישול טבעוני במעשנת בשרים, פותח בפנינו צוהר למעדנים של ממש, שאנו עלולים לפספס כשאנו מתמקדים בבשר בלבד… ואחד מהמעדנים הללו הוא החציל. הירק המעניין הזה שעשוי ברובו מים – יכול להעניק לנו חוויה של ממש כשנעשן אותו במעשנת הבשרים שלנו. ניתן לעשות זאת באמצעות שימוש בגחלים, גז, או פלאטס (כפיסי עץ מיוחדים), ובכל מקרה אנו צפויים לטעם ייחודי ובלתי מתפשר!

 

בחירת מעשנת בשרים – בישול טבעוני במעשנת בשרים

כעת אתם יודעים, שגם טבעונים יכולים ליהנות ממעשנת בשרים! מה חשוב בעת בחירת מעשנת בשרים? בחרו את המעשנת המתאימה לכם, ואל תתפתו לרכוש מוצר שאין לכם צורך בו. הקפידו לקרוא חוות דעת על המוצר, ואף נסו להשיג המלצה ממקור ראשון. בחרו במותג מוביל, ואל תתפשרו על איכות המעשנת שלכם! מותגים מובילים לרוב גם יעניקו לכם אחריות מורחבת על המעשנת.

בישול טבעוני במעשנת בשרים

בישול טבעוני במעשנת בשרים ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות