BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפעלת גריל גז – 3 דגשי בטיחות

גרילי גז נכנסו לתודעה בעשורים האחרונים, ואנשים רבים מעדיפים לבחור בהם על פני מתקני צלייה אחרים. מה הופך את גרילי הגז לפופולאריים בקרב אנשים שיש בבעלותם גינה או חצר, וכיצד נוכל להשתמש בהם בצורה בטוחה? הפעלת גריל גז – 3 דגשי בטיחות + טיפים במאמר הבא!

 

גריל גז לעומת גריל פחמים

כולנו מכירים את גרילי הפחם שהיו נפוצים בעבר, ונמכרו בקיוסקים לקראת יום העצמאות בכל שנה. היה מדובר במעין קופסאות אלומיניום פשוטות, עם רשת צלייה המונחת מעליהן.

מעבר למראה, אנו בוודאי גם זוכרים את המאבקים בפחמים המסרבים להידלק, את הנפנוף המאומץ, ואת הבשר העשוי למחצה. טוב… אולי הגזמנו, וזה לא היה כזה גרוע? בכל מקרה, בשנים האחרונות אנו עדים למגמת שיפור הנוחות בתחום מתקני הצלייה, וחלק ממגמה זו הם גרילי הגז!

 

גרילי גז – פסגת הנוחות

אנו לא מגזימים כלל, כשאנו אומרים שגרילי הגז מהווים את פסגת הנוחות של ענף הצלייה. מדובר בגריל הפועל באמצעות מבערי נירוסטה עוצמתיים, השולחים את החום דרך משולשי אמייל אל רשתות הצלייה.

משולשי האמייל מאפשרים פיזור חום אחיד – המעניק לנו מזון עשוי בצורה מושלמת, ועוצמת החום האדירה גם מאפשרת הכנה זריזה יחסית של הבשר, העוף, הדגים, או כל מזון אחר.

גרילי גז גם מונעים מאיתנו את הצורך בנפנוף, ואת הצורך להיאבק בפחמים סרבנים, ותודות לסיבות אלה – אנשים רבים בוחרים בהם על פני מתקני צלייה אחרים.

 

הפעלת גריל גז – 3 דגשי בטיחות

כשאנו מדברים על הפעלת גריל גז – 3 דגשי בטיחות הם קריטיים עבורנו ועבור הסובבים אותנו, ועליהם נפרט בפסקה זו:

מיקום הצבת הגריל

יש חשיבות עליונה למיקום הצבת הגריל, ונרצה תמיד להניח אותו בסמוך לקיר או גדר ורחוק מחומרים דליקים. כשהגריל צמוד לקיר למשל, הסיכוי לנפילתו קטן משמעותית – גם עקב תמיכת הקיר וגם עקב כך שפחות אנשים מסתובבים לידו. גם כשאנו מניחים את הגריל בצמוד לקיר או גדר – יש להקפיד שהוא רחוק מאלמנטים דליקים שיכולים לגרום לשריפה.

החיבור לאספקת הגז

לפני תחילת השימוש בגריל הגז, מומלץ לעבור על החיבורים והצנרת ולוודא את תקינותם. באופן זה נוכל לוודא שאין דליפות בלתי רצויות שעלולות לסכן אותנו.

בסיום השימוש, יש להקפיד על סגירה הרמטית של ברז הגז, ובמידה וצפויים ימים רבים שבהם גריל הגז יעמוד ללא שימוש – מומלץ לנתק את צינור הגז הראשי מהמתקן.

נוכחות מבוגר בשטח

גריל גז דולק הוא מפגע בטיחותי לכל דבר, ולכן עלינו להקפיד על נוכחות מבוגר בכל זמן השימוש בו. חשוב לזכור שתאונה יכולה להתרחש תוך שניות, וגם בזמן ש”קפצתם להביא מלקחיים מהמטבח לעשר שניות”.

סיימנו את השימוש בגריל וכיבינו אותו – האם הסתיים תחום האחריות שלנו? ממש לא… גם לאחר הכיבוי שלו הגריל עדיין לוהט, ועלינו להישאר בסביבה עד להתקררות סבירה שלו.

כללים אלו אינם תקפים רק בסיטואציות שבהן נוכחים ילדים, אלא עבור כל סיטואציה!

 

רכישת גריל גז

איך נדע מהו גריל הגז המתאים ביותר עבורנו? ובכן, בתור התחלה אנו יכולים לבחון את דפוסי השימוש שלנו, ולהבין אם יש לנו צורך בגריל גז גדול ומפואר, או שאנו מחפשים גריל גז קומפקטי ונייד.

בשלב הבא נעיין בחוות דעת – וננסה להצליב חוות דעת ממקורות שונים ולא להסתמך על מקור אחד בלבד. יש באפשרותכם לקבל המלצה ממקור ראשון? מעולה! זוהי הדרך הטובה ביותר. לסיכום, תמיד נעדיף גריל גז של מותג מוביל, שישרת אותנו נאמנה ויגיע עם אחריות מורחבת!

הפעלת גריל גז – 3 דגשי בטיחות
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות