BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השוואה בין Weber Genesis S435 2022 לבין גריל גז Evolution PRO 5B

ענקית הגריל וובר או ענקית הדיסקאונט אבולושן? הקרב צמוד מתמיד כאשר היתרונות והחסרונות די מינוריים וההבדל היחיד שאפשר באמת להצביע עליו הוא במחיר, מצד אחד של הזירה במשקל של מוניטין ואחריות ארוכת ימים נמצא Genesis S435 2022 מתוצרת וובר בעלות של 9,999 ש”ח ומן הצד השני של הזירה, מוכן בכל רגע לרשת את המלכות כולה, Evolution PRO 5B מותג הבית של סאמ’ס קלאב הידועה במוצריה האיכותיים במחיר ששווה לכל כיס במחיר של 5,999 בלבד. אז את מי תכניסו הביתה? תלוי בכם בלבד. 

 

יתרונותיו של גריל הגז 

לפני שהקרב הגדול מתחיל, חשוב קודם להבין את היתרונות שברכישת גריל גז. גריל הגז נחשב לנקי ולבריא יותר בהשוואה לגריל הפחמים והמעשנת וזאת משום שחלקיקים של פיח ושל פחם לא נדבקים לבשר ולשומן השרוף. בנוסף, קל מאד להדליק, לשמור על טמפרטורה אחידה וגם לכבות את הגריל פשוט בלחיצת כפתור. פרט לניקוי אגן השומן והעברת סמרטוט לח על המכשיר עצמו ועל הברזים מדי פעם, אין צורך להתעסק יותר מדי עם ניקוי, בטח שלא לפנות גחלים ושבבי עץ שרופים, פיח ואפר בכל פעם שאתם מבשלים. גריל הגז מתאים הן לחובבנים שלא מתעסקים עם הגריל הרבה, והן למקצוענים שמחפשים דיוק ומקצועיות במוצר שלהם, וארוחות בריאות יותר להם ולמשפחותיהם. 

 

וובר או כל היתר?

וובר הינה אחת החברות המובילות בארה”ב ובעולם כולו באיכות, מוניטין רב שנים, אחריות ארוכה, ומוצר שיכול להחזיק מעמד שנים ארוכות מאד בתנאי שאתם מתחזקים אותו ועובדים איתו על פי הוראות היצרן. כחברה בעלת למעלה מארבעים שנות פיתוח וייצור, רישומי פטנט ועוד, אין זה פלא שתג המחיר של כל מוצר יהיה גבוה, ולעיתים אף גבוה מדי, עבור הישראלי הממוצע. עם זאת, מי שכן יכניס אותו הביתה יגלה מוצר אמין ביותר שבהחלט שווה את ההשקעה. לחברת וובר עשרות דגמים ומוצרים נלווים שונים שיכולים להפוך את חווית הבישול והצלייה לאמנות של ממש ולעזור לכם להפיק אינסוף ארוחות בריאות יותר, טעימות יותר ומגוונות יותר עבורכם ועבור כל המשפחה.

 

למה לשלם יותר?

הישראלי הממוצע שרוצה בסך הכל לצאת אל מרפסת ביתו או אל החצר הקטנה שלו ולנפנף כמה סטייקים באויר הצלול לא בהכרח רוצה לשלם על התענוג הזה אלפים רבים של שקלים, ואם יש לו הזדמנות להעניק למשפחתו, וגם לעצמו, כמה רגעים של שמחה במחיר משתלם לכל כיס, אין שום סיבה שלא לעשות זאת. חברת סאמ’ס קלאב הינה חברת בת של וולמרט, ענקית הסופרמרקטים האמריקאית, אשר חושבת ומבינה את הציבור הרחב שלא יכול להכניס את היד עמוק כל כך לכיס. סאמ’ס קלאב מייצרת ומשווקת תחת המותג שלה מוצרי איכות שלא נופלים מהשמות הגדולים אבל זולים משמעותית מהם. דוגמא מצויינת לכך היא סדרת אבולושן פרו, סדרת גריל הפרימיום של החברה שזהו המותג הפרטי שלה אשר מאפשרת לכל משפחה ליהנות מארוחה טובה ובריאה מתי שרק תרצה, וכל אחד יודע עד כמה חיסכון של כמה אלפי שקלים הינו משמעותי עבור משפחה ממוצעת בישראל. 

 

Weber Genesis S435 2022 VS גריל גז Evolution PRO 5B

ממבט ראשון הם נראים זהים, משטח הצלייה זהה למרות הבדלים קלים במידות המוצר ומשקלו, שניהם מכילים גריל רב עוצמה, חמישה ברזים במוצר של וובר, ולא פחות משישה במוצר של אבולושן. לשניהם משטח עבודה רחב ונוח מאד לשימוש ובצד השני גריל לבישול על גבי סירים, מחבתות ועוד. לשני הגרילים יש רשת עליונה לשמירת החום של המנה המוכנה או כדי להכין מעדנים עדינים שעלולים להשרף תחת הלהבה העזה, לשניהם שליטה מלאה בטמפרטורה ועוצמת האש וחווית בישול שאין כמותה שמתאימה הן לחובבנים והן למקצוענים. תוכלו לבשל, לטגן, לצרוב ואפילו לאפות ובעזרת מתקן שנקנה בנפרד שנקרא ‘כלוב עישון’, תוכלו גם לעשן. אז במי מהם לבחור? השאלה שצריכה להשאל פה היא כמה אתם מוכנים לשלם עבור התענוג הזה. 

 

שם טוב או שמן טוב?

כשאתם באים לרכוש מוצר ומגלים שיש לו מתחרה לא פחות טוב ממנו אבל בהחלט זול משמעותית, השאלה האם לרכוש את המוצר המקורי או המתחרה היא באמת שאלה קשה. במקרה של שני הגרילים הללו באמת מדובר בשתי חברות אמינות מאד, אמריקאיות, פופולאריות ומוכרות היטב, כך שבאמת אין כאן ויכוח של מי יצלה את הבשר טוב יותר. פרט לעובדה שוובר מעניקה אחריות מעט ארוכה יותר למוצריה, כמעט ואין לה יתרון משמעותי על פני המתחרה שלה, אולי רק בשם המותג המתנוסס בגאווה על מכסה הגריל. אבל שיקולים של יוקרה ושל אקסלוסיביות לפעמים לא יכולים לשחק במגרש של הישראלי הממוצע שרק רוצה כמה סטייקים טובים לצד הבירה שלו. השיקול היחיד שצריך להלקח בחשבון הוא מה מתאים לכם ולסגנון החיים שלכם, מה מתאים לתקציב ולמשפחה שלכם ומה התועלת שאתם יכולים להפיק מהגריל שלכם בהתייחס לכמה אתם מארחים וכמה אתם משתמשים בו. 

 

לסיכום 

חברת וובר וחברת סאמ’ס קלאב האמריקאיות מתגוששות בזירה על הכיס של הצרכן הממוצע, מצד אחד מוניטין, שם מעולה, מיתוג חכם ומוצר שפותח ונרשם כפטנט, ומן הצד השני ענקית הדיסקאונט שמאפשרת לכל אחד לרכוש גריל איכותי תוך ויתור על המותג האקסלוסיבי. תמיד ישנו את מי שחשוב לו ללכת על בטוח, לרכוש מוצר פרימיום מבית טוב, להרגיש שהוא בוחר את הטוב ביותר ורוכש מוצר לכל החיים לעצמו ולמשפחתו, ויש מי שמעדיף לחסוך כמה אלפי שקלים ולהכניס הביתה מוצר איכותי לא פחות שיאפשר לו ולמשפחתו ארוחות בריאות ומזינות מתי שיחפוץ.

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות