BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעשנות בשרים בפתח תקווה

כשאנו מחפשים מעשנות בשרים בפתח תקווה, סביר להניח שנזדמן לסניף של D&S – המייבאת מעשנות בשרים איכותיות ארצה. מעשנות בשרים הפכו לקלף חזק בעולם הצלייה, ואנשים רבים מסתכלים עליהן כשיא המקצועיות ככל שמדובר בצליית בשרים. האם מעשנת בשרים דורשת מיומנות יוצאת דופן, ומה עלינו לדעת כשאנו מחפשים מעשנות בשרים בפתח תקווה? במאמר הבא!

 

מעשנות בשרים לכל דורש!

להבדיל מהדעה הרווחת בקרב הציבור, מעשנות בשרים אינן דורשות מיומנות יוצאת דופן, ולמעשה הן מנגישות את הכנת הבשרים גם למי שאינו מקצוען ומנוסה. נכון הוא הדבר, שבעבר עישון בשר דרש מיומנות וניסיון, אך היום אין זה כך. יצרניות מובילות בתחום מתקני הצלייה, הרימו את הכפפה לפני מספר שנים – והחלו לייצר מעשנות בשרים פשוטות ונוחות לתפעול. בין אם מדובר במעשנות פחמים, גז או פלאטס – היום גם אתם יכולים להפיק באמצעותן מזון עם טעם אותנטי וממכר!

 

סוגי מעשנות בשרים בפתח תקווה

כאמור, בפתח תקווה ניתן למצוא את אחד הסניפים של D&S – המייבאת ארצה מעשנות בשרים ברמה עולמית. מעשנות בשרים מתוצרת החברות WEBER או ZGRILL, תוכננו על מנת להעניק ללקוחות נוחות משתמש יוצאת מגדר הרגיל. אילו סוגי מעשנות נוכל למצוא בפתח תקווה?

 

מעשנות קומפקטיות

המעשנות הקומפקטיות הן קטנות ממדים, ולכן מתאימות למי שברשותו חצר קטנה או מרפסת. כמו כן, מעשנות אלה מאפשרות נשיאה לטיול ולקמפינג, ואנו יכולים להכין באמצעותן מזון איכותי גם בשטח!

 

מעשנות מפוארות

מעשנות אלה הן גדולות במיוחד, ומאפשרות הכנת מזון רב בו זמנית. אם אתם אוהבים לערוך אירועי ברביקיו בתדירות גבוהה, ולהזמין אליהם אנשים רבים – אין ספק שאתם צריכים מעשנה גדולה ומקצועית!

 

מעשנות פלאטס

הפלאטס הם כפיסי עץ דחוסים מיוחדים, המאפשרים בערה לזמן ארוך מהרגיל ומעניקים למזון טעם ייחודי ובלתי נשכח. לרוב, מי שיעדיף את מעשנות הפלאטס הם אנשים בעלי ניסיון ניכר בתחום צליית הבשרים.

 

אופן הפעולה של מעשנות בשרים

שיטת עישון הבשר היא לא משהו חדש, והיא מלווה את האנושות כבר זמן רב! עישון הבשר החל כבר לפני אלפי שנים, והשיטה נשארה עמנו עד היום – גם אם בשינוי אדרת. כיום, מעשנות בשרים פועלת על אנרגיית בערה של פחמים או גז, המגיעה אל שטחי הצלייה המצוידים ברשתות מיוחדות שעליהן מונחים נתחי הבשר, העוף או הדגים. גוף המעשנת עשוי מחומרים מבודדי חום דוגמת פורצלן, חרס ואמייל – וזה מאפשר ניצול של החום, האדים והעשן – ליצירת מזון עסיסי וארומטי במיוחד!

 

רכישת מעשנות בשרים בפתח תקווה

עד עכשיו בוודאי הבנתם שיש סוגים רבים של מעשנות בשרים, ועבור מי מאיתנו שלא מומחה בתחום – זה עלול להיות מעט מבלבל! איך נדע לבחור לעצמנו מעשנת בשרים שמתאימה לנו?

 

התייעצו עם המוכר

המוכרים בחנויות מקצועיות של מתקני צלייה, לרוב יודעים לספר לכם דבר או שניים על כל מוצר. אל תתביישו לגשת אל המוכר, לספר לו מה אתם מחפשים, וכמובן, להציג את דפוסי השימוש שלכם – שעליהם ידובר בסעיף הבא.

 

בחנו את דפוסי השימוש שלכם

דפוסי השימוש משתנים בין אדם לאדם, ובעוד לקוח אחד עורך ברביקיו אחת לשבוע, האחר עושה זאת אחת לחצי שנה. להרגלים אלו יש השפעה על סוג המעשנת המתאימה לכם, ומומלץ לציין זאת בפני המוכר. קחו בחשבון גם את גודל החצר שלכם, ואת הצורך בניידות המעשנת.

 

העדיפו מותג מוביל

מעשנת של מותג מוביל – תעניק לנו ראש שקט לשנים הבאות, ולרוב תהיה מלווה גם באחריות נרחבת! לכן מומלץ לשלם מעט יותר, ולרכוש מעשנת בשרים איכותית שתשרת אותנו נאמנה.

מעשנות בשרים בפתח תקווה

מעשנות בשרים בפתח תקווה ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות