BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סאטאי קבב אינדונזי בגריל גז

סאטאי קבב אינדונזי בגריל גז הוא מתכון שמגיע אלינו מאינדונזיה הרחוקה והמעניינת. מדובר בקבב פשוט יחסית בעל טעמים עשירים ומלאים בכל הטוב שיש במזרח וכל זה מכינים על גריל הגז הביתי שלנו. מה גם שלצד הקבב יוגש רוטב מיוחד וטעים במיוחד שכדאי לכם לנסות “קצ’אפ מאניס” למי שלא מכיר. אז בואו נתחיל במתכון הנהדר הזה. אז עכשיו הגענו לחלק של המתכון להכנה של סאטאי קבב אינדונזי בגריל גז. איך מכינים את הקבבים אתם שואלים? מדובר במתכון יותר פשוט ממה שאתם חושבים והיתרון בו הוא שהוא שובר טיפה את השגרה מבחינת טעמים. הטעמים האינדונזים הם טעמים מצוינים שיתנו לכם תחושה מהנה בחיך.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
בשר טחון ½ קילו
בצל קצוץ ½ בצל גדול
כמון 1.5 כפית
כורכום ½ כפית
פטרוזיליה ½ צרור
כוסברה 1/3 צרור
מלח לפי טעם
פלפל שחור לפי טעם
קצ’אפ מאניס ½ כוס
מיץ לימון 3 כפות
שום כתוש שן אחת

אופן הכנה

שלב ראשון – הכנת הבלילה

אז עכשיו נתחיל להכין את הבלילה של הקבבים עצמם על מנת להכין סאטאי קבב אינדונזי בגריל גז. ניקח את כל המרכיבים שיש למעלה ללא הקצ’אפ, מיץ הלימון והשום ונערבב אותם ביחד באופן מוחלט עד שהבלילה של הקבבים שלנו תהיה אחידה ויפה. מכאן אפשר יהיה להכין את הקבבים עצמם ולתת להם לפחות כמה שעות במקרר על מנת לספוג טעמים וכמובן החלק החשוב ביותר הוא לקבל את הצורה של הקבב שאנחנו רוצים להגיש.

 

שלב שני – הכנה של הקבבים בגריל הגז

עכשיו הגענו לשלב הצלייה של סאטאי קבב אינדונזי בגריל גז. אנחנו נדליק את גריל הגז שלנו וניתן לו להתחמם. לאחר שהתחמם, אנחנו יכולים עכשיו להתחיל לעשות צלייה של הקבבים עצמם. איך עושים את זה? פשוט מאוד כמו כל קבב אחר שהיינו מכינים. בנתיים שהם ניצלים נכין את הרוטב שלנו עם המרכיבים שנשארו, נערבב אותם טוב טוב. לאחר מכן נוציא את הקבבים לצד הרוטב והנה יש לנו ארוחה מנצחת.

 

גריל גז – הגריל המבוקש ביותר בשנים האחרונות

מי מאיתנו לא מכיר את הגרילים השונים שיש היום בשוק? מדובר במוצר בסיסי בעל משמעות רבה לכולנו. אין אחד מאיתנו שלא מכיר את גריל הפחמים הישן מנירוסטה שהיינו עושים איתו את פעולת ה”על האש” האהובה. היינו נוסעים איתו בשבתות ובחגים למקום מרוחק ומרימים עם כל המשפחה או החברים ארוחת בשרים מדהימה.

אז היום אפשר לעשות את אותו הדבר, בבית בלי פחמים אלא עם גז, טעים באותה המידה ומשודרג יותר, כמו שהחלפנו את המדורה בכיריים ככה גם את הפחמים בגז.

 

קצת על גריל הגז

אז גריל הגז הוא הסטאר של עולם הגרילים בשנים האחרונות ניתן לראות אותו כמעט בכל חנות של מוצרי בית, ניתן לראות אותו גם כמעט בכל בית ויצרניות רבות נכנסו לתחרות של גרילי הגז השונים. חסידי הפחמים בתחילת דרכו מיהרו לשפוט אותו וטענו שהוא שיגעון שיעלם בקרוב מאוד אבל ממש לא ככה הדבר, הגריל הופך למבוקש יותר ויותר וגם הרבה מחסידי הפחמים פרשו והחליטו להשתדרג בגריל גז איכותי לבית שלכם על חשבון גריל הפחמים. מדובר בגריל נוח מאוד לשימוש, אהוב במיוחד וכמובן יפה ובעל עיצובים חדשניים ומודרניים במיוחד.

 

רכישה של גריל גז לבית – המדריך לרוכש

החלטתם לרכוש גריל גז חדש ואיכותי לבית שלכם אבל אתם לא יודעים כיצד לעשות את זה? איך מבדילים בין הגרילים השונים? מה מתאים לי ומה פחות מתאים לי? איך אני בוחר במבחר העשיר הזה של הגרילים את הגריל הבא שלי ואני אדע שאני לא אצטער על כך עוד מעט? אנחנו כאן כדי לנסות לעזור לכם עם מדריך קצר שהכנו במיוחד בשבילכם:

 

תבדקו כמה אתם מוכנים להשקיע בכלל

אז הדבר הראשון שעליכם לעשות לפני הרכישה הוא להבין כמה אתם מעוניינים להשקיע. הסיבה לכך היא מכיוון שהתחרות היום כלכך גדולה בכל טווח מחירים אפשר למצוא גרילי גז מסוגים שונים, חלקם טובים יותר וחלקם טובים פחות אבל כולם יעבדו ויעבדו כמו שצריך. אבל לכל אחד יש את הדרישות שלו מהגריל וכמובן את התקציב שהוא יכול להרשות לעצמו, לא צריך להתפזר בשביל גריל גז איכותי.

 

תעשו מחקר קצר באינטרנט

אז עוד המלצה שלנו היא לעשות בדיקה על הסוגים השונים והמחירים השונים באינטרנט, היום שלא כמו פעם אפשר למצוא המון מידע על כל סוג של גריל ולא צריך להיות גאון כדי לראות סרטו שמסביר את היתרונות והחסרונות. כן תיזהרו מסרטונים ממומנים חשוב מאוד אבל בסופו של דבר ישנם המון מדריכים ואנשים שישמחו לעזור בדרך.

 

התייעצו עם אדם שמבין

אז לא חייב לחפש מומחה לתחום הגרילים אבל תמיד מומלץ להתייעץ עם בעל ניסיון, מישהו שביצע רכישה דומה או שמבין מספיק בתחום ויוכל לעזור לכם בכל מה שתרצו ולהסביר לכם יותר טוב. כמובן שהיום יש קבוצות ייעודיות ברשתות השונות בדיוק לתחומים הללו ואם אתם לא סומכים על אנשים שם ואתם לא מכירים אף אחד שרכש בעבר ויכול לעזור לכם אתם כמובן יכולים לפנות לצוות המומחים שלנו שישמח לסייע ולענות על כל שאלה.

 

סיכום

סאטאי קבב אינדונזי בגריל גז הוא מתכון מדהים ומעניין וקצת שובר שגרה מבחינת הטעמים. הטעם של הרוטב לצד הקבב עצמו הוא מאוד מהנה ונהדר ואנחנו מאוד ממליצים לנסות אותו אבל תיזהרו מדובר ברוטב ממכר במיוחד שלא תרצו להפסיק איתו יותר.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות