BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פתרון בעיות נפוצות בגריל ומציאת חלקי החילוף הנכונים

הזמנתם את כל החברים לעל האש אצלכם, הכנתם סלטים, קניתם יין טוב, אתם ניגשים לגריל ולוחצים על כפתור ההדלקה…וכלום, הגריל מושבת. כדי שזה לא יקרה גם לכם הכנו עבורכם מדריך מקיף בנושא פתרון בעיות נפוצות בגריל ומציאת חלקי החילוף הנכונים כדי שתוכלו תמיד ליהנות מבשר טוב וטעים מתי שרק תרצו וכמה שרק תרצו. 

 

תקלה לא נעימה בגריל? הפתרון ממש קל!

במידה והגריל שלכם כבר אינו כתמול שלשום, הלהבה לא מספיק חזקה, המצתים לא עובדים, הרשתות והמשולשים נראים מעוותים מחום, אל תמהרו לחנות לקנות גריל חדש, אך מצד שני גם אל תעבדו על גריל שאינו תקין במאת האחוזים. הדרך הבטוחה והקלה לפתור את הבעיה היא לקנות חלפים מקוריים מן המשווק המורשה שממנו רכשתם את הגריל אשר מתאימים בדיוק לדגם הגריל שלכם. 

 

יותר מדי או מעט מדי 

גריל הוא מוצר שנועד לעבוד ולא רק לקשט את פינת החצר שלכם. שימוש מועט מדי בגריל עלול לגרום לחלקים שלו להחליד מחוסר שימוש. לעומת זאת, שימוש תכוף מאד בגריל, כמו שקורה הרבה אצל בשלנים מקצועיים, גורם לשחיקה. החלקים הרגישים ביותר בגריל הם המבערים, המשולשים, הרשתות, ערכות ההצתה. גם כבלי החשמל והגז הם חלק חשוב מאד, ורצוי לבדוק אותם מדי שימוש ולראות שלא נוצרו בהם קרעים או סדקים מסכני חיים. חשוב ללמוד להכיר את הגריל שלכם ולדעת מתי בעיה מתחילה להיווצר ולא להזניח אותה. במידה ואתם חשים שהגריל כבר לא כתמול שלשום, יש לבדוק מה מקור הבעיה ולדאוג לחלקי חילוף שיחסכו לכם כסף וימנעו את הצורך לקנות גריל חדש. 

 

תחזוקה היא הדרך הטובה ביותר למנוע תקלות 

כמו במכונית או באופנוע, ככל שהתחזוקה טובה יותר, כך המוצר מחזיק שנים ארוכות ללא תקלות. כך תשמרו על הגריל שלכם כמו חדש – ניקוי הגריל אחרי כל שימוש, מניעת הצטברות אפר, שומן שרוף ולכלוך ליד המבערים והחלקים הפנימיים של הגריל יכולים לעזור מאד גם לבריאות שלכם, כי בסופו של דבר הלכלוך הזה עלול למצוא את דרכו אל הצלחת שלכם, וגם לתקינות של המכשיר. בדיקות שגרתיות של חיבורי הגז, החשמל, הזנת האש בפחם איכותי ושבבי עץ מאיכות גבוהה בהחלט יתרמו לשימוש נכון בגריל. 

 

קראו את הוראות היצרן!

לכל גריל שאתם רוכשים יש הוראות יצרן שמתארות מתי ואיך יש לנקות ולתחזק את המכשיר שלכם. קריאה מעמיקה של ההוראות והבנה כיצד יש לתחזק את החלקים השונים תעזור לכם ליהנות ממנו במשך שנים. אם איבדתם את הוראות היצרן, דעו שמרבית היצרנים מחזיקים עותק דיגיטלי של ההוראות באתרי הבית שלהם באינטרנט. 

 

פתרון בעיות נפוצות בגריל 

הבעיות הנפוצות ביותר בגריל קשורות ללהבה חלשה מדי או חזקה מדי, בעיה בהצתה, שחיקה של המשולשים, פגמים ברשתות ועוד. להלן כל הפתרונות לבעיות נפוצות אלו:

  • מבערים – תפקידם של המבערים הוא לשלוט בגובה הלהבות וליצור את החום שאתם צריכים לבישול. מבערים ישנים אשר נשחקו יש להחליף. אל תתפשרו על חברות גנריות שמציעות לכם מוצר זול אך לא אמין, הקפידו לרכוש את המבערים מאותה התוצרת שממנה קניתם את הגריל, או לכל הפחות מחברה אמינה שהמבערים שלה תואמים את המכשיר. מבער זול מדי ותקול יכול להיות מסוכן. 
  • משולשים – תפקידם של המשולשים הוא לדאוג לפיזור אחיד של החום הבוקע מן המבערים ובכך לעזור לכם להכין מנות מדוייקות ונכונות יותר ולהעניק לכם חווית בישול טובה הרבה יותר. לעיתים בשל שימוש תכוף מאד הם מתעוותים ונפגמים מהחום האדיר שאליו הם נחשפים במשך זמן רב. חשוב מאד לקנות משולשים איכותיים מנירוסטה או אמייל ולא מחומרים זולים שעלולים לשחרר רעלים למזון שלכם. כמו כן, חשוב להתאים אותם לדגם המוצר שלכם כדי שיתאימו התאמה מושלמת.  
  • רשתות – הרשת היא המקום שבו נוצר המגע בין המזון שלכם לגריל. רשת אשר התעוותה כתוצאה מחשיפה ממושכת לחום הרב הבוקע מן הגריל לא תוכל לעשות את העבודה שלה כמו שצריך. כמו כן, ישנן רשתות שונות המעוצבות בדרכים שונות כדי למקסם את היעילות שלהן ומתמחות בצליית בשרים, דגים ונתחים דקיקים שיש חשש שיידבקו לרשת ויקרעו. זה בסדר גמור לרענן ולחדש את הרשתות של הגריל שלכם גם אם הן תקינות כדי להפיק יותר מהגריל שלכם ברשתות בעיצוב שונה. 
  • ערכות הצתה – ערכות ההצתה יוצרות ניצוץ אשר מבעיר את האש. תקלה במערכת ההצתה היא מצערת ויש סיבות רבות לגרימתה, החל מפגם במערכת ועד לעיוות כלשהו במצת. לאחר החלפתה הגריל שלכם יהיה מוכן לפעולה ממש כמו תמיד.

 

מציאת חלקי החילוף הנכונים

בעולם שבו יש תחליף לכל דבר, כולל תחליפים גנריים שמזמינים בלחיצה אחת ממקור לא ידוע, חשוב לזכור שהגריל שלכם עלול להיות מסוכן אם לא תרכיבו בו חלקי חילוף איכותיים מיצרן מוכר וידוע. בנוסף, ככל שהיצרן בעל שם, כך גם האחריות תהיה איכותית יותר. חשוב מאד לשמור קודם כל הביטחון והבטיחות מאשר לחסוך עוד כמה שקלים. את התחליפים תוכלו למצוא בחנות שממנה רכשתם את הגריל, או שתוכלו להזמין אותם בקלות דרך הרשת דרך אתר הבית של המשווק המורשה. 

 

לסיכום 

אם הגריל שלכם לא נדלק, שחוק ומעוות מחום, אל תשתמשו בו כך למען בטיחותכם. החליפו את החלקים שנשחקו או שהפסיקו לעבוד פתאום והגריל שלכם יחזור להיות ב – 100% תפקוד. מבערים, משולשים, רשתות וערכות הצתה ניתן להחליף בקלות רבה, אך חשוב להקפיד לרכוש אותם מיצרן איכותי ומוכר ולא לחפש חיסכון במחיר שיכול לבוא על חשבון הבטיחות שלכם. כמו כן, דאגו לתחזק היטב את הגריל, למנוע הצטברות שומן שרוף ולכלכוך, ובידקו באופן שוטף את כבלי הגז והחשמל. 

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות