BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לצלעות בקר בצ’ילי מתוק במעשנת בשרים

צלעות בקר בצ’ילי מתוק במעשנת בשרים הוא מתכון פשוט ומדהים במיוחד שכל מי שיטעם אותו פשוט ייהנה מחוויה. כל מה שצריך הוא טיפה סבלנות והבנה ואפשר להכין ארוחה מדהימה וקלילה במיוחד שאתם לא תאמינו. והטעם של המעשנה, הוא מה שהופך את המנה לכלכך מדהימה. אז איך מכינים את המתכון הנהדר הזה? בואו נתחיל.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
צלעות בקר מהקצב קילו
שמן זית 1 כף
דבש 1 כף
צ’ילי מתוק 2.5 כוסות
חרדל 1 כף
בצל ירוק קצוץ 1/3 כוס

אופן הכנה

שלב ראשון – הכנת המרינדה

השלב הראשון בהכנה של צלעות בקר בצ’ילי מתוק במעשנת בשרים, היא קודם כל המרינדה. איך מכינים את המרינדה אתם שואלים? מאוד פשוט קודם כל יש לקחת כלל המרכיבים שיש לנו למעלה ללא הצלעות. כעת נערבב את כלל המרכיבים ככה שתיווצר תערובת אחידה ולאחר מכן נכניס את הצלעות שלנו ונמרח אותן בתערובת. סיימתם? כעת תכניסו את הצלעות למקרר לכמה שעות לספוג טעמים ובנתיים תדליקו את המעשנה.

 

שלב שני – עישון הצלעות

כעת נתחיל בשלב השני בהכנה של צלעות בקר בצ’ילי מתוק במעשנת בשרים. אנחנו ניקח את הצלעות שלנו ונעמיד ליד המעשנה כשהיא מגיעה לחום של 120 מעלות. כעת תתנו לבשר להתעשן בפנים כ5 שעות, הסיבה לכך היא לתת לו להתבשל כמו שצריך ולקבל את טעמי העישון שאנחנו כלכך אוהבים.

עכשיו כשסיימתם אפשר להוציא את הצלעות שלנו לאחר ביצוע עישון של כ – 5 שעות, נניח את הצלעות לעוד מספר דקות בחוץ ונוכל להגיש אותן. את הצלעות מומלץ להגיש ככה כמו שהן או שאפשר גם לעשות אורז, פירה, סלט חי או כל תוספת אחרת שאתם אוהבים ליד.

צלעות בקר בצ’ילי מתוק במעשנת בשרים הוא מתכון טעים וזריז במיוחד. כל מה שצריך זה הרבה סבלנות על מנת שהצלעות שלנו יהיו מוכנות ובעלות טעמים מצויינים

 

מעשנת הבשרים – תכירו אותה רגע

אז מי שלא מכיר את מעשנת הבשרים הוא כנראה לא חובב בשרים אמיתי. מדובר באחד מן המכשירים הוויראליים ביותר בשנים האחרונות בכל מה שקשור לצליית בשרים. אבל מה שאנשים לא יודעים זה את ההיסטוריה המדהימה שקיימת למעשנת הבשרים. מדובר בכלי היסטורי בעל היסטוריה ארוכה ומעניינת במיוחד.

 

נגיעה היסטורית

המעשנות מגיעות אלינו מימי העבר הרחוקים. נתחיל בשבירת מיתוס, המעשנות בעברן הרחוק הן המצאה שנועדה לעזור לאנשים עניים על מנת לשמור על האוכל שלהם טרי זמן ארוך ככל הניתן. הסיבה לכך היא כי למשפחות עניות לא תמיד הייתה היכולת להשיג בשרים ודגים טריים ועל מנת לשמר אותם זמן רב ככל האפשר הם היו משתמשים בתהליך העישון על מנת לשמור על הבשרים.

צלעות בקר בצ'ילי מתוק במעשנת בשרים

המעשנות היום

אז היום אנחנו כבר התקדמנו והמעשנה אינה המעשנה שאנחנו היינו רגילים לראות בעבר. בעבר היה נהוג לקחת את הדוד שמש הישן או את המקרר וממנו היו מרכיבים את המעשנה ומשתמשים בה על מנת לבצע את תהליך העישון. היום המעשנות אינן כבר מוצרי חשמל ישנים אלא מדובר כבר במעשנות שמחזיקות בעיצובים מודרניים יפיפיים, בעלי טכנולוגיות שונות ונהדרות אשר מטיבות עמנו.

בנוסף לכל זה, החך הישראלי שכלכך אוהב את הטעם המעושן לצד הויראליות של המכשיר הופכות אותו למכשיר מאוד מוכר ואהוב בתקופה האחרונה.

 

המדריך לרוכש המעשנות

החלטתם על רכישה של מעשנה? מדובר בצעד נהדר וחשוב במיוחד עבורכם. מדובר ברכישה שהיא סה”כ איכותית, נבונה במיוחד וכמובן שיכולה להפוך כל ארוחה מארוחה טובה לארוחה מצוינת. על מנת לעזור לכם החלטנו לייצר מדריך קצר שיעזור לכם בבחירה של המעשנה הבאה שלכם.

 

תבדקו אם באמת יש לכם צורך ומקום למעשנה

אז נכון, נדגיש כי היום ישנן מעשנות יותר קטנות שמתאימות לכל מצב אבל ונדגיש את האבל החשוב, לא תמיד יש מקום למעשנה. תבדקו שקודם כל יש לכם צורך בשימוש במעשנה וגם שכמובן יש לכם מקום, אתם לא יכולים לבצע רכישה של מעשנה מבלי להבין את כלי הצלייה המדהים הזה ולוודא שיש לכם את המקום לשים אותו.

 

התייעצו עם איש מקצוע

עצה נוספת וחשובה במיוחד היא החשיבות של התייעצות עם איש מקצוע מהתחום. היום אנחנו חיים בעולם שבו יש המון דינאמיות והמון היצע של מעשנות מסוגים שונים. איש מקצוע מהימן יוכל לעזור לכם בבחירה ולעזור לכם לבחור את המעשנה הטובה ביותר עבורכם והמתאימה ביותר כמובן. אם יש לכם שאלות ואתם לא יודעים למצוא איש מקצוע אתם מוזמנים להתייעץ עם הצוות המקצועי שישמח לתת לכם מענה לכל שאלה שיש לכם.

 

הכינו את התקציב מראש

היום בעידן המודרני ניתן לראות כי ישנה מהפיכה בעולם הגרילים בכלל והמעשנות בפרט. ניתן לרכוש מעשנה כמעט בכל תקציב היום ולכן חשוב לדעת לבצע בחינה של התקציב מלפני ולראות בדיוק כמה אתם מעוניינים להשקיע במעשנה הבאה שאתם מעוניינים לרכוש. אל תיכנסו למינוס על מנת לרכוש מעשנה, עם כל הכבוד למעשנות תקנו את מה שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

סיכום

הכנה של צלעות בקר בצ’ילי מתוק במעשנת בשרים היא אינה תורה מסיני והיא אפילו די פשוטה. מדובר במנה שכולם יזכרו וירצו ממנו עוד ועוד אתם לא תאמינו כמה שהם יעופו על זה. אם אתם נהניתם מהמתכון אתם מוזמנים כמובן להכנס לאתר שלנו ולראות עוד מתכונים למעשנה הביתית שלכם. מוזמנים לפנות אלינו כמובן עם כל שאלה שיש לכם ואנחנו נשמח לעזור בכל מה שתצטרכו.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות