BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לצלעות טלה עם רוטב ברביקיו במעשנת בשרים

צלעות טלה עם רוטב ברביקיו במעשנת בשרים הוא מתכון פשוט מדהים לכל אדם שאוהב לאכול בשר. צלעות טלה הן צלעות מדהימות ומומלצות מאוד ואם אנחנו מכניסים אותן למעשנה יהיה מדובר באוכל פשוט, קליל ומדהים. אז אתם מעוניינים להכין צלעות איכותיות ובא לכם לשבור שגרה, בואו ותכירו את המתכון לצלעות טלה שהולך לשנות לכם את התפיסה. צלעות טלה עם רוטב ברביקיו במעשנת בשרים זה לא סתם עוד מתכון קליל. מדובר במתכון ממכר וטעים עם המון לכלוך וטעמים טובים שפשוט אפשר לאכול בכל שעה ביום. אם אתם מחפשים מתכון מרשים ולא מסובך בכלל להכנה, הגעתם למקום הנכון.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
צלעות טלה כ1.5-2 ק”ג
לימון סחוט 1 לימון
שמן זית 3 כפות
שום 4 שיניים
רוטב ברביקיו חצי כוס
מלח ¼ כפית
פלפל ¼ כפית

אופן הכנה

שלב ראשון: שלב המרינדה

אז השלב הראשון בהכנה של צלעות טלה עם רוטב ברביקיו במעשנת בשרים זהו שלב המרינדה. חשוב מאוד לייצר מרינדה איכותית אשר תהיה הבסיס לצלעות הטלה ברוטב הברביקיו שלנו. לכן יש לקחת את כלל המרכיבים שלמעלה חוץ מצלעות הטלה ולערבב אותם כמו שצריך.

ברגע שהם הפכו למשחה אחידה תכניסו את הצלעות פנימה ותשרו אותם במשך כמה שעות שיספגו טעמים. סיימתם? עכשיו תוציאו את הצלעות, תמרחו עליהם את המרינדה ותוודאו שאין נקודה חסרת רוטב.

 

שלב שני: שלב הצלייה

השלב השני בהכנה של צלעות טלה עם רוטב ברביקיו במעשנת בשרים הוא שלב הצלייה במעשנה. חממו את המעשנה לחום של 120 מעלות ולאחר מכן תכניסו את הצלעות פנימה. תתנו לצלעות לשבת בפנים בערך כשעה וחצי, כאשר רמת הדיוק היא שהצלעות יגיעו לחום של 61-63 מעלות מבפנים. לאחר מכן, תוציאו את הצלעות, תתנו להם ממש כמה דקות בודדות של נשימה ותגישו לאורחים ותנו לעצמכם להנות מכל המחמאות.

אז כמו שאתם רואים הכנה של צלעות טלה עם רוטב ברביקיו במעשנת בשרים היא ממש לא מסובכת ואפילו פשוטה במיוחד, תוך ממש קצת זמן אפשר להכין ארוחה מדהימה ללא כל בעיה. אנחנו ממליצים לכם לחפש עוד מתכונים למעשנה הביתית שלכם אצלנו באתר ולנסות גם אותם, בתיאבון!

מעשנת בשרים – בואו ותכירו את ההיסטוריה של הכלי המופלא

אז כל מי שלא מכיר את מעשנות הבשרים כנראה שהוא לא מחובר לעולם הזה. מדובר בטרנד מטורף בשנים האחרונות שהחל לכבוש את הרשתות החברתיות בכל מה שקשור לעולמות הכנת הבשרים וצלייתם. אבל הרבה לא מכירים את עולם עישון הבשרים בכלל ואת המעשנה בפרט.

לכן הנה לכם רקע היסטורי קצר, מעשנות הבשרים הגיעו אלינו מימי העבר בתור כלי צלייה של משפחות שהגיעו ממעמד נמוך. בעבר היה קושי להשיג בשרים טריים ודגים ולכן אם משפחות ממעמד נמוך היו מצליחות להשיג בשר טרי או דגים הם היו מעוניינים לשמר אותם לזמן רב ככל הניתן וכך המעשנה בעזרת שיטות העישון השונות הייתה משמרת להם את האוכל זמן רב.

 

המעשנה המודרנית – כבר ממש לא כמו המעשנות בעבר

אז כולנו מכירים את המעשנה של סבא או סבתא שהוא הכין בעצמו מדוד שמש ישן או ממקרר או מסתם ברזלים שהוא מצא וריתך ביחד. המעשנות היום הן כבר ממש לא אותו דבר, מדובר במעשנות איכותיות בהרבה ויותר חשוב מזה? הן מודרניות מבחינה עיצובית ומבחינת המבנה בכלל.

אז היום כמו שאתם מבינים כבר לא משתמשים במוצרי חשמל שתקלקלו וניתן לרכוש מעשנות באיכות גבוהה במיוחד שיספקו לכם את כל הצרכים שלכם. העיצוב של המעשנות הוא מודרני ובמקרים רבים אפילו הייטקי במיוחד וזה מתאים מאוד לדור של היום מאחר והרבה מן האנשים בוחרים לצלם את תהליכי ההכנה במעשנה ולשתף את זה ברשתות החברתיות.

צלעות טלה עם רוטב ברביקיו במעשנת בשרים

רכישת מעשנת בשרים – מספר טיפים לרכישה נכונה

אז החלטתם לרכוש מעשנת בשרים? מעולה. הרבה אנשים לא יודעים איך להתחיל לרכוש את המעשנה ולכן או פורשים מהרכישה או שלא מרוצים מהבחירה שלהם. על מנת שתוכלו לרכוש את המעשנה הטובה ביותר עבורכם הכנו לכם מספר טיפים.

 

טיפ ראשון – תכינו את התקציב שלכם לפני

אז הטיפ הראשון מבוסס על כך שיש היום היצע מטורפת ותחרות קשה בכל מה שקשור למכשירי צליית בשרים ביתיים. לכן היום כמעט בכל תקציב ניתן לרכוש מעשנה איכותית וחשוב מאוד לדעת להתאים את התקציב שלכם לפני. תעשו בדק בית ואל תכניסו את עצמכם לברוך כלכלי על מנת לרכוש מעשנה איכותית, תראו כמה אתם יכולים להשקיע ולפי זה תתחילו לבחור מעשנות.

 

טיפ שני – תתייעצו עם מומחה בתחום

אז היום בעידן המודרני ניתן להגיע למומחים בכל התחומים ולקבל את ההמלצות שלהם ללא שום בעיה. אתם יכןלים לחפש אדם קרוב בעל ניסיון בתחום או שאם אין לכם כח או שאתם באמת לא מכירים אני אמליץ לכם לבצע בדיקה ברשתות החברתיות. כמובן שאתם גם מוזמנים ליצור קשר עם צוות המומחים שלנו והם ישמחו לעזור לכם בכל מה שקשור לרכישת המעשנה הביתית הבאה שלכם.

 

טיפ בונוס – תבדקו קודם מה הצרכים שלכם

מאוד חשוב לבדוק באמת מה הצרכים שלכם מהמעשנה לפני שאתם רוכשים אותה, הסיבה לכך היא בעיקר תקציבית. כל מה שתרצו לרכוש וכל תוספת וכל גודל וכל חומר איכותי יותר יעלה לכם יותר, תשאלו את עצמכם את כל השאלות הרלוונטיות על מנת להבין את הצורך שלכם במעשנה ורק לאחר מכן תתחילו בחיפושים.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות