BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לשיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק במעשנה

שיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק במעשנה הם בדיוק השבירת שגרה שאתם זקוקים לה. מדובר בטעמים מדהימים שמשתלבים ביחד באופן מושלם. היכולת להתאים את הטעמים הללו ביחד בתוך שיפוד אחד יכולה להרשים את כולם ומדובר במתכון פשוט מושלם. אז אם אתם מחזיקים במעשנה ובא לכם להכין שיפודים שוברי שגרה זה המתכון המושלם עבורכם.  אז החלטתם שאתם רוצים לגוון קצת בשיפודים? מעולה, בשביל זה הכנו לכם את המתכון להכנה של שיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק במעשנה.

אז איך מכינים את השיפודים הללו במעשנה? לשם כך אנחנו נצטרך קודם כל לאסוף את המרכיבים הבאים: 

רשימת מצרכים:

מרכיבים כמות
פרגיות  חצי קילו 
חמאת בוטנים  5 כפות 
רוטב סויה  2 כפות 
רוטב סרירצ’ה  1.5 כפית 
רוטב טריאקי  2 כפיות 

אופן ההכנה

שלב ראשון: הכנה של מרינדת הטעמים הנהדרת הזו

אז השלב הראשון בכדי להכין שיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק במעשנה, אנחנו נצטרך להכין מרינדה של הטעמים הללו. אנחנו נרצה לשלב את כלל הטעמים עם החריף והמתוק וכמובן הטעם של חמאת הבוטנים כך שיהיו אחידים וטעימים. איך נעשה את זה? ניקח את כלל המרכיבים שיש לנו חוץ מהפרגית ונערבב אותם כמו שצריך. המלצה שלנו בכדי שזה יהיה פשוט או תחממו את חמאת הבוטנים לפני או שאתם יכולים להוסיף מים רותחים בהדרגה עד שיגיע המרקם של המרינדה למרקם הרצוי. סיימתם? כל שנשאר הוא לתת לפרגיות לנוח בתוך המרינדה שלנו לילה שלם. 

שלב שני: שיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק 

שיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק במעשנה מצריכים מאיתנו להכין שיפודים. תכינו שיפודים טובים ועמוסים אבל גם שלא יהיו עמוסים מידי, זה עלול לפגוע בצלייה של הבשר. אחרי שאתם מסיימים להרכיב את השיפודים כל שנותר הוא השלב האחרון והוא שלב הצלייה. 

שלב שלישי ואחרון: צלייה

אז עכשיו ניקח את השיפודים שלנו ונכניס אותם לתוך המעשנה אשר חוממה מראש על 220 מעלות. את השיפודים נצלה בתוך המעשנה לפחות 4-5 דקות ובסך הכולל לפחות 10 דקות בכדי שיקבלו את הצלייה כמו שצריך מן העשן. חשוב מאוד להוציא את השיפודים בזמן בכדי שלא יתייבש הבשר. 

מעשנה – קצת היסטוריה ופרטים על כלי מופלא 

אז מי שלא יודע מעשנת הבשרים היא אחד מן הכלים ההיסטוריים בעולם הבישול. ישנם סיפורים רבים שאתם יכולים לשמוע על המעשנות ואבולוציה ארוכה שהכלי הזה עבר. אז כן מדובר באחד מן הכלים לצלייה היותר מוכרים בעולם והעניין שרבים עדיין לא יודעים הוא עד כמה ההיסטוריה שלו ארוכה וכמה חיוני הוא היה בעבר.

מעשנת בשרים

הכלי נועד לשימוש בעיקרו של משפחות דלות אמצעים, המטרה שלו הייתה שימור המזון לתקופה ארוכה. אותן משפחות היו משיגות לפעמים בשר טרי או דגים מה שלא הייתה להם את האפשרות לשמור עליהם לאורך זמן. בכדי לשמור אותם לאורך זמן הם היו צריכים להשתמש בתהליך העישון והוא היה משמר אותם לתקופה ארוכה ככל האפשר. 

המעשנות היום – מכשיר עם סטייל 

אז היום המעשנות כבר הפכו להיות חלק מהחיים שלנו ורבים מן האנשים שמעדיפים את הבשרים שלהם בצלייה ארוכה במעשנה או בטעמי העישון שהיא מספקת. כמובן שגם העיצוב של המעשנה השתנה וממשפחות דלות אמצעים כמעט לכל אחד בחצר שלו או במרפסת יש איזו מעשנה קטנה שהוא שומר בשביל להכין איזה נתח נחמד. אז המעשנה השתדרגה והתפתחה והחלה להחזיק בעיצובים מרהיבים ואת הדוד הישן או המקרר הישן החליף עיצוב הייטקי ופיצ’רים מגניבים שקשה להסביר במילים. מי שלא מאמין מוזמן לחפש באינטרנט ולראות שהיום גם המעשנות החלו להיות מעשנות גז או אפילו חשמליות בחלק מהמקרים. 

וכמה יעלה לי להחליף את המעשנה הישנה שלי? 

אז אם החלטתם להביא מעשנה חדשה לבית שלכם אנחנו חושבים שמדובר בהחלטה נכונה. המעשנות היום כפי שאמרנו כבר ממש לא מה שאתם חושבים. והמחירים שלהן? בזכות הכמות שיש בשוק והתחרות הרבה לצד ספקים ויצרניות רבות יש לנו מגוון רחב של מחירים. אז עכשיו אנחנו ניתן לכם מספר עצות לפני הרכישה של המעשנה שלכם שיכולות לעזור לכם מאוד.

מעשנה איכותית לא חייבת לעלות הרבה 

אז דבר ראשון שחשוב לנו להדגיש כדי שתבינו איך לבחור מעשנת בשרים, כדי לרכוש מעשנה איכותית לא צריך להוציא אלפי או עשרות אלפי שקלים. היום בעידן שאנחנו נמצאים כפי שהסברנו קודם יש תחרות מאוד גדולה בכל מה שקשור ליצרניות המעשנות השונות. כמה התחרות גדולה? אתם לא תאמינו בכלל מדובר בתחרות ענקית אשר הופכת את מחירי המעשנות למחירי רצפה לצד טכנולוגיות מטורפות. ההמלצה שלנו תכינו תקציב לפני, הכל יהיה הרבה יותר פשוט לאחר מכן. וכמובן שאל תחרגו מן התקציב הזה. 

התייעצו עם איש מקצוע – זה יכול רק לעזור 

אז עכשיו תתייעצו רק עם אדם שמבין בתחום ויכול לעזור. יש המון מידע היום באינטרנט ורבים מן האנשים שבוחרים לרכוש מעשנה לבית שלהם. כמובן שאותם אנשים יכולים לתת לכם את ההמלצה על מה שהם רכשו מאחר וכמו שאתם יודעים “אין חכם כבעל ניסיון” ואפילו להגיד לכם ממי להתרחק. לא מכירים אדם שרכש מעשנה? לא נורא, אתם יכולים לפנות לצוות המומחים שלנו והוא יעזור בכל מה שצריך. 

לסיכום

אז כמו הבנתם, שיפודי פרגיות ברוטב חמאת בוטנים חריף-מתוק במעשנה הם אחד מן הדברים היותר פשוטים עם טעם פשוט נהדר. אנחנו ממליצים לכם לנסות את השיפודים הללו ואוהבי שילוב הטעמים פשוט לא ירצו לאכול שום שיפוד אחר לאחר מכן. למתכון שיפודים נוסף לחצו כאן.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות