BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטבח חוץ בהרצליה

מטבח חוץ מאפשר לנו נוחות מרבית, בעת שאנו עורכים אירועי ברביקיו או ארוחות בגינה ובחצר. מטבח חוץ בהרצליה הפך למצרך מבוקש בשנים האחרונות, ואנשים רבים מעוניינים לשדרג את חוויית החוץ שלהם באמצעותו. ישנם סוגים רבים של מטבחי חוץ, החל מפשוטים במיוחד הכוללים כיור אלומיניום וארון, וכלה במטבחי חוץ משיש, הכוללים כיריים, כיור, גריל מובנה ועוד. מה עלינו לדעת כשאנו מחפשים מטבח חוץ בהרצליה?

סניף D&S הרצליה

כתובת: משכית 9, הרצליה פיתוח
הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים קיימת מערכת עזר מסוג לולאת השראה ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.
שעות פעילות

מטבח חוץ – פסגת חוויית החוץ שלנו

כל מי שאוהב לבלות בגינה, יכול לדמיין כמה נוח זה כשיש בסביבה מטבח חוץ. בין אם אנו טובלים בבריכה, עורכים ברביקיו, או מארגנים ארוחת ערב נעימה עם המשפחה – מטבח חוץ שם בהישג יד את כל מה שאנו זקוקים לו. מטבחי החוץ בימינו טומנים בחובם אופציות כמעט בלתי מוגבלות, ואנו יכולים למצוא ביניהם כאלו שהם מפנקים ממש כמו המטבח שלנו בבית!

 

מטבח חוץ בהרצליה

אם חיפשתם מטבח חוץ בהרצליה, בוודאי תשמחו לשמוע שבעיר ניתן למצוא את אחד הסניפים של חברת D&S, המייבאת מטבחי חוץ איכותיים של חברת Dchef! החברה מציעה מטבחי חוץ לכל מטרה, כך שכל אחד יוכל להתאים לעצמו מטבח חוץ המתאים לצרכיו. אילו אלמנטים נוכל למצוא במטבחי החוץ השונים?

משטחי עבודה

משטחי עבודה יכולים להיות מינימליים, או להתבטא בצורת שיש לכל דבר! הכל תלוי בסוג מטבח החוץ שתבחרו לעצמכם.

מקרר

כשמטבח החוץ שלנו כולל גם מקרר – זה שם את כל המוצרים הדרושים בהישג יד, ומונע מאיתנו כניסה לבית בכל פעם שחסר לנו משהו. כמו כן, מקרר חוץ יכול להעניק לנו שטח אחסון נוסף במידה ואין לנו מספיק מקום אחסון במקרר הביתי שלנו!

גריל מובנה

גריל מובנה כחלק ממטבח החוץ – מאפשר לנו את הכנת כל סוגי המזון, וניתן לבחור בגריל גז, גריל פחמים או מעשנה. האופציות מבחינת גריל מובנה הן רבות, והוא מאפשר לנו להכין בשר, עופות, דגים, ירקות ועוד.

ארונות אחסון

בארונות האחסון אנו יכולים לשמור סכו”ם, צלחות, תבלינים, וכל מצרך אחר שאנו צריכים לידנו בעת שאנו מבלים בגינה. ארונות אחסון מונעים מאיתנו את הצורך להיכנס הביתה בכל פעם שמשהו חסר.

כיור

הכיור מאפשר לנו לשטוף כלים, לרחוץ את מוצרי המזון דוגמת עוף, בשר וירקות, ולמעשה – מעניק לנו את כל התשתית שאנו זקוקים לה בזמן שאנו מכינים מזון או סועדים בחוץ. נוכחותו של כיור בגינה מונעת לכלוך רב בתוך הבית!

מטבח חוץ בהזמנה אישית

אחת הפריבילגיות הגדולות שמציעות לנו יצרניות מטבחי החוץ – היא התאמת מטבח חוץ באופן אישי! באופן זה, אנו יכולים לבחור בצורה ממוקדת את המתקנים הדרושים לנו, ולהרכיב מטבח חוץ בהתאמה אישית במיוחד עבורנו!

טיפים לרכישת מטבח חוץ בהרצליה

 

בחנו את הצרכים האישיים שלכם

בראש ובראשונה ובעת רכישת כל מוצר, יש לוודא מהם הצרכים האישיים שלנו טרם הקנייה. אם למשל, אנו נוהגים לטבול בבריכה או לקרוא ספר בחוץ מדי פעם – ייתכן ואין לנו צורך במטבח חוץ שלם, ויספיק רק מקרר שיספר לנו שתיה קרה מדי פעם.

וודאו מידות ומיקום

לפני רכישת המטבח, וודאו מידות מדויקות והשוו אותן עם המיקום המיועד בגינה. אנשים רבים נוטים להסתמך על התמונה באתר האינטרנט – ומקבלים משהו שונה ממה שציפו לו!

בררו לגבי עלות התקנה והובלה

מטבחי חוץ גדולים הם לא משהו שאתם יכולים לאסוף בעצמכם מהחנות, ולרוב הם דורשים הובלה. בררו מהי עלות המשלוח של מטבח החוץ, כדי שתוכלו להתנהל נכון מבחינת התקציב שלכם!

מטבח חוץ בהרצליה

מטבח חוץ בהרצליה ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות