BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטבח חוץ במבצע

אנשים רבים בוחרים לרכוש מטבח חוץ, שיהפוך את חוויית החוץ שלהם לנוחה הרבה יותר. רכישת מטבח חוץ במבצע עשויה לחסוך לנו מאות שקלים, ולאפשר לנו לקבל מוצר איכותי שילווה אותנו שנים רבות! מה חשוב לבדוק לפני שאנו רוכשים מטבח חוץ במבצע?

 

מטבחי חוץ ויתרונותיהם

לא כולם מבינים את הערך המוסף שמעניקים לנו מטבחי החוץ, אך ברוב המקרים – מי שנוטה לערוך אירועים בגינה לעתים תכופות, יבין את היתרונות הייחודיים שהם מציעים לנו:

 

הלכלוך נשאר בחוץ

מטבח חוץ איכותי כולל כיור, פח אשפה, ומתקנים נוספים המאפשרים לנו לנהל את כל האירוע בחוץ. כשמדובר בברביקיו או ארוחת ערב, יש חשיבות גבוהה לעובדה שאין לנו צורך להיכנס הביתה בכל פעם עם שקיות נוטפות, כלים מלוכלכים או מוצרי מזון. מטבח חוץ מונע את הכנסת הלכלוך המיותר אל תוך הבית!

 

 

הכל נמצא בהישג יד

אמרתם מטבח חוץ? אמרתם נוחות ללא פשרות! מטבח החוץ שם בהישג יד את כל מה שאנו זקוקים לו, החל מבשרים ומוצרי מזון נוספים, דרך שתיה קרה ואלכוהול, וכלה בכלי אוכל וסכו”ם. אין לנו צורך להיכנס הביתה ולטרטר את עצמנו, וכך אנו יכולים ליהנות מחוויה מושלמת בחוץ!

 

שטח אחסון נוסף

מטבח חוץ הכולל מקרר, ארונות, ושטחי אחסון נוספים – מעניק לנו את הפריבילגיה של שטח אחסון נוסף! במידה ויש לנו מוצרים הדורשים קירור, ניתן לאחסן חלק מהם גם במקרר החיצוני – ובכך לחסוך מקום במקרר הביתי שלנו. כמו כן, כלי אוכל וסכו”ם יכולים להיות מאוחסנים במטבח החוץ שלנו, ולהיות זמינים עבורנו בכל אירוע שנערוך בגינה.

 

מטבח חוץ במבצע – מה חשוב לבדוק?

לעתים, חברות מובילות מציעות מטבחי חוץ במבצע, וזה מאפשר ללקוחות לרכוש מוצר איכותי בהנחה משמעותית. מה עלינו לבדוק לפני שאנו רוכשים מטבח חוץ במבצע?

 

התאמה לצרכים שלנו

מבצעים לעתים עלולים לבלבל אותנו, ולגרום לנו לרכוש מוצר שאנו לא באמת צריכים. לכן, מומלץ לבצע מעקב אחר דפוסי השימוש שלנו, ולבחון איזה מטבח חוץ אנו צריכים. האם אנו עורכים אירועי ברביקיו שבועיים? האם אנו פשוט יושבים מדי פעם בחוץ וקוראים ספר? כל צורך יביא עמו מסקנה אחרת, וכך תוכלו להבין האם דרוש לכם מטבח חוץ פשוט, או מטבח חוץ מפואר הכולל כיריים \ גריל, כיור, משטחי עבודה רחבים, מקרר ועוד.

 

התרשמות מחוות דעת

בעידן האינטרנט חוות דעת זמינות עבורנו בלחיצת כפתור זריזה. יחד עם זאת – עלינו לוודא את אמינות חוות הדעת, מכיוון שרבות מהן יכולות להיות פרוצות או לא אמיתיות. לאחר שהבנו מהו הצורך שלנו וקיבלנו מספר מוצרים אפשריים, ביכולתנו להצליב חוות דעת ממקורות שונים ולקבל מידע על המוצר. התרשמות מחוות דעת ממספר מקורות תעניק לנו תמונה אמינה יותר, ומעבר לכך – תמיד יש עדיפות לקבלת המלצה ממקור ראשון!

 

בחרו במותג מוביל

אל תתפשרו על איכות, גם אם זה אומר שעליכם להוציא מעט יותר כסף ברכישה הראשונית. אם תמצאו מטבח חוץ במבצע, שהוא מתוצרת של חברה איכותית – כמובן שזוהי האופציה הטובה ביותר! מוצר של מותג איכותי צפוי ללוות אתכם שנים רבות, וברוב המקרים גם תקבלו עליו אחריות מורחבת!

 

 

מה כולל מטבח חוץ במבצע?

ישנם סוגים רבים של מטבחי חוץ, ובהתאם לכך משתנים האלמנטים הכלולים בהם. מטבחי החוץ יכולים להכיל כיור, פח אשפה, כיריים או גריל, משטחי עבודה, ארונות אחסון ומגירות, מקרר איטגרלי בגדלים שונים ועוד. חלק מהחברות אף מאפשרות התאמה אישית של מטבח חוץ!

איך לבחור מטבח חוץ

מטבח חוץ במבצע ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות