BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לאסאדו בגריל גז

אסאדו בגריל גז הוא אחד מן המתכונים האהובים ביותר שאפשר להכין בגריל הגז הביתי שלנו. אפשר להכין בצורות רבות ובשיטות שונות אבל מה שבטוח הוא פשוט אחד מן הנתחים האהובים ביותר שיש. כולנו מכירים את נתח האסאדו והדברים המצויינים שאפשר לעשות איתו. לכן הכנו לכם מתכון מנצח במינימום מאמץ ומקסימום טעם. מדובר במתכון נהדר שניתן להכין בגריל הגז הביתי ללא מאמץ כמעט ובעיקר לתת לגריל לעבוד פשוט למשך זמן ארוך.

רשימתך מצרכים

אז איך מכינים את נתח האסאדו? בואו נתחיל במרכיבים:

נתח אסאדו  1.5 קילו 
שום 3-4 שיניים כתושות
דבש/סילאן 1/3 כוס
טריאקי ¼ כוס
שמן 1/3 כוס
מיץ לימון ¼ כוס
חרדל 3 כפות

אופן ההכנה

שלב ראשון – שלב המריחה

אז השלב הראשון בהכנה של אסאדו בגריל גז הוא קודם כל שלב המריחה. ניקח את כל המרכיבים שיש לנו למעלה ונערבב אותם לעיסה אחת אחידה ומדהימה. אחרי שהיא הופכת למשחה אחידה וניתנת לעבודה נתחיל למרוח את האסאדו שלנו בכלל חלקיו בצורה אחידה. חשוב לעבור על כל החלקים ולא לפספס על מנת שהטעם יהיה אחיד לכולם. ניתן להכניס אותו למקרר לכמה שעות לספוג את הטעמים (אפילו מומלץ).

 

שלב שני – שלב הסגירה

עכשיו כשסיימנו את החלק הראשון בהכנה של אסאדו בגריל גז אנחנו נעבור לחלק השני והוא שלב הסגירה. כעת עלינו להניח את הנתח באופן ישיר (לא במדרגה) של גריל הגז למשך כמספר דקות עד שנצליח לסגור את הבשר. לעשות את הצריבה על שני הצדדים על מנת שהבשר יסגר ויוכל להתבשל בעוד כמה דקות למשך זמן רב.

 

שלב שלישי- בישול איטי על להתרככות

השלב השלישי והאחרון בהכנה של אסאדו בגריל גז הוא שלב שבעיקר ממתינים בו. מורידים את החום ל110/120 מעלות ומתחילים לבשל לא בישירות על האש אלא במדרגה מעל, אם אתם מעדיפים שיהיו קרוב לאש לפחות תכסו בנייר כסף על מנת לתת לו להתבשל. שימו טיימר לאזור ה4 שעות קדימה ותחכו. תוציאו אותו, תזהרו הוא כנראה יהיה רך במיוחד.

גריל גז – לא סתם גריל מבוקש

אז מי מאיתנו לא מכיר את גריל הגז. מדובר בגריל שהפך למכשיר האולטימטיבי לארוחה טעימה ובעלת טעמים מדהימים. מדובר בכלי צלייה מבוקש בהרבה מכל גריל אחר ואין אדם שלא נהנה מהטעם של הבשרים או הדגים היוצאים ממנו. אנשים רבים הבינו שאין צורך לצאת מהבית יותר ואפשר להכין ארוחה מדהימה במינימום מאמץ בעזרת גרילי הגז השונים.

החוויה של העל האש הזכורה לכולנו עברה למרפסת הביתית וגרילי הפחמים נעלמים אט אט וגרילי הגז ממלאים את הגינות והמרפסות שלנו. אז אם גם לכם נמאס מסרבול הכרוך שבהדלקת פחמים, גריל הגז הוא המכשיר הטוב ביותר עבורכם.

 

יעיל ונוח – אי אפשר להתווכח עם זה

אז חלק מהסיבות הרבות שבגללן רבים בוחרים לעבור לגריל גז הוא הנוחות והיעילות של המכשיר הנהדר הזה. בפשטות רבה ותפעול נוח במיוחד מדובר במכשיר שרבים בוחרים להביא לביתם ולא מוכנים להוציא אותו לאחר מכן.

חוסך המון זמן בדיוק כמו שהכיריים בבית החליפו את המדורות על מנת לבשל, תוך דקות הוא יכול לייצר לנו ארוחה מדהימה. אז במקום להסתבך עם עבודה על פחמים, בשנייה אחת אפשר להדליק את הגריל הביתי ולהכין ארוחה מושלמת.

אסאדו בגריל גז

גריל הגז – איכותי במיוחד עם תוספות מיוחדות

אז הגריל גז הוא לא סתם פשוט ונוח במיוחד לתפעול הוא גם מגיע עם תוספות מדהימות ומיוחדות במיוחד אשר יכולים לייעל את ההכנה שלנו ברמות שלא ניתן להסביר. ניתן לקבל עם גריל הגז כל מיני תוספות ייחודיות כמו שליטות על רמות האש, מודדי חום לבשר מובנים וכמובן מערכות טכנולוגיות ששומרות על ההכנה ומונעות שריפה של הבשרים והדגים שנמצאים על הגריל.

 

אז מה עליי לעשות על מנת לרכוש גריל גז איכותי?

החלטתם לשדרג את הבית ולרכוש גריל גז איכותי? מדובר בבחירה נכונה ונבונה במיוחד. לשם כך החלטנו לעזור לכם ולייצר מדריך קצר לרכישת גריל הגז הביתי.

 

קביעת תקציב

אז בואו נתחיל כי לתקציב שלכם יש משמעות גדולה במיוחד. ההמלצה היא קודם כל לא לקחת הלוואה לצורך רכישת גריל הגז. היום הגענו למצב של תחרות ענקית בתחום הגרילים שגורמת לכך שתוכלו לרכוש גריל גז איכותי בכל מחיר שתחשבו עליו. ההמלצה היא לבדוק כמה אתם מוכנים להשקיע ולפעול בהתאם לתקציב שאתם יכולים לעמוד בו.

 

התאמת התקציב לצרכים היא חשובה במיוחד

בעת שאנחנו קובעים את התקציב חשוב מאוד גם להתאים את התקציב עצמו לצרכים שלנו. לכן חשוב להבין בדיוק מה הצורך שלנו מגריל הגז ובהתאם לכך לבחור גם תקציב שמתאים לצרכים שלנו.

 

תתייעצו ושתפו

עוד עצה שיכולה לעזור לכם מאוד היא לעשות בדיקה עם אנשי מקצוע או חברים או מכרים אשר מבינים בתחום. תשאלו אותם וכנראה שהם יוכלו להכווין אתכם בצורה טובה ביותר. נדגיש כי היום ברשתות החברתיות ניתן בקלות לקבל המלצות מגורמים שונים שיכולות לעזור לכם מאוד. כמובן שאם אתם מסתבכים או שאתם מעוניינים לקבל עצות אתם מוזמנים לפנות לצוות המומחים שלנו שישמח לעזור לכם בכל מה שצריך.

לסיכום

אז כמו שאתם יכולים להבין מדובר במתכון להכנה של אסאדו בגריל גז פשוט מאוד ואתם לא תאמינו כמה הוא טעים. אפשר לאכול אותו ככה, אפשר בטורטיות קטנות או בפיתה עם סלטים, הכל פשוט יהיה טעים ומושלם.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות