BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחצילים עם בשר טחון בגריל פחמים

מתכון לחצילים עם בשר טחון בגריל פחמים הוא מתכון מהנה במיוחד שיכול לשמש אתכם לארוחה הבאה שתחליטו להכין בגריל הפחמים שלכם. מדובר במתכון שיכול להיות גם מנה ראשונה וגם מנה עיקרית ולא תאמינו בכלל כמה הוא פשוט להכנה. אז לשם כך הכנו לכם את המתכון המושלם הזה, בואו נתחיל. 

אז עכשיו הגענו לחלק האחרון והוא הכנה של מתכון לחצילים עם בשר טחון בגריל פחמים. איך עושים את זה אתם שואלים? לא תאמינו כמה פשוט זה להכין את החצילים המושלמים הללו. אז בואו נתחיל ממספר מרכיבים שצריך שיהיה לכם על מנת להכין את המתכון המדהים הזה:

רשימת מצרכים

מרכיבים  כמות
חצילים 3 יחידות
שמן 3-5 כפות
מלח ½ כפית
בצל 2 בצלים
בשר טחון 400 גרם בערך
כמון ¾ כפית
פלפל ½ כפית
טחינה לפי טעם
פטרוזיליה צרור יפה
פפריקה מתוקה 1 כפית
צנוברים כ- חצי כוס

אופן ההכנה

שלב ראשון – צליית החצילים

בשלב הראשון אנחנו ניקח את החצילים שלנו במתכון לחצילים עם בשר טחון בגריל פחמים ואנחנו נחצה אותם לחצאים לאורך. לאחר כן נניח אותם על הגריל וניתן להם להתבשל עם הפחמים ככה שיהפכו לחרוכים מעט ורכים מבפנים.

 

שלב שני – הכנת המלית של החצילים

כעת במתכון לחצילים עם בשר טחון בגריל פחמים אנחנו נטגן את הבצל שלנו ובעת שיהפוך לבצל חרוך ויפה נוסיף את הבשר שלנו, התבלינים וכמובן הפטרוזיליה והצנוברים וניתן להם להתבשל ביחד עד שתהיה לנו מלית כמעט מוכנה ששינתה את הצבע שלה. לאחר מכן נוציא את המלית וניתן לה להתקרר מעט.

 

שלב אחרון – מילוי החצילים במלית והגשה

בשלב האחרון של המתכון לחצילים עם בשר טחון בגריל פחמים אנחנו תחילה נעשו גומה לאורך כל החציל. כעת נמלא את החצילים שלנו במלית המושלמת שהכנו מקודם ונניח לצלייה נוספת קצרה על הגריל על מנת שיתחברו ויהיו מוכנים עד הסוף. לאחר שסיימנו, נוציא את החצילים הללו נניח אותם ונשפוך מעט טחינה כמו שאוהבים על הבשר והנה אפשר להגיש את הארוחה באופן מושלם וללא כל חשש.

 

גריל הפחמים של היום – תכירו את הגריל החדש

אז נכון עדיין יש כל מיני אנשים שמשתמשים בגרילים הישנים והטובים מנירוסטה אבל זה ממש לא אותו הדבר כמו השימוש בגרילים החדשניים שהם כבר הרבה יותר מרשימים ומתקדמים. בגרילים החדשים אפשר להכין ארוחות בשרים מדהימות ואיכותיות וכל זה לצד שימוש ביכולות החדשניות שהוא מביא איתו וכמובן בסוגים שונים של פחמים שיהפכו את הארוחה שלכם לארוחה מדהימה עם טעמים מצויינים במיוחד.

הגרילים של היום מחזיקים באותו האפקט בדיוק של הגרילים הישנים פשוט עם יכולות מודרניות חדשניות וכמובן עיצובים שמתאימים באופן מושלם לעיצוב של המרפסת או הגינה שלנו.

מתכון לחצילים עם בשר טחון בגריל פחמים

רכישת גריל חדש לבית – המדריך לרכישה נכונה

אז אם החלטתם שהגיעה זמנכם ואתם רוצים גריל איכותי לבית שלכם מדובר בהחלטה נבונה במיוחד אבל שעלולה להלחיץ אתכם מאחר ואתם לא באמת יודעים איך לבצע רכישה נכונה. לשם כך הכנו לכם מדריך קצר שיכול לעזור לכם מאוד בכל ההליך, מקווים שהעצות שלנו יעזרו ויועילו לכם במציאת הגריל החדש שלכם.

 

תבחרו את סוג הגריל הנכון ביותר עבורכם

קודם כל חשוב מאוד לבחור את סוג הגריל הנכון ביותר עבורכם. לא תמיד סוג הגריל הוא הטוב או הנכון ביותר עבורכם ולכן חשוב מאוד להבין את הסוגים השונים וכיצד הם יכולים להתאים לכם יותר. אנחנו מאוד ממליצים לקרוא ולהבין על גרילי הגז, הפחמים וכן המעשנות השונות וזאת על מנת שתוכלו להבין איזה מבין הגרילים הוא המתאים ביותר עבור מה שאתם מחפשים.

 

הכינו תקציב מראש

הכנת התקציב נותנת לכם יתרון רב בכל מה שקשור להיצע של הגרילים השונים. אם החלטתם לרכוש גריל ויש לכם תקציב מסויים תוכלו לרכוש את הגריל המתאים ביותר עבורכם וזאת מאחר ואתם תכינו את התקציב מראש ככה שההיצע יקטן ויהיה לכם את האפשרות לבחור מבין האלטרנטיבות המתאימות ביותר לכיס שלכם. ההיצע היום הוא עצום לצד תחרות רבה ולכן אנחנו יותר ממליצים לבדוק את הגרילים השונים.

 

סיכום

אז כמו שאתם מבינים להכין מתכון לחצילים עם בשר טחון בגריל פחמים זה ממש לא קשה ומדובר באחד מן המתכונים היותר מהנים שיצא לכם להכין. אנחנו מאוד ממליצים לכם לנסות וכמובן לשתף אותנו בתוצאות הנהדרות שיצאו לכם ולספר לנו איך היה, אז בתיאבון לכולם!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות