BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף עם דבש וסויה בגריל פחמים

 מתכון לעוף עם דבש וסויה בגריל פחמים הוא דבר מאוד פשוט ומהנה, החל משלב ההכנה ועד לשלב האכילה. הכנת עוף על גריל פחמים מעניקה לנו סעודה בעלת טעם אותנטי וייחודי, וכיום היא גם אינה מצריכה מאמץ מוגזם כמו בעבר. במאמר הבא תוכלו למצוא מתכון לעוף עם דבש וסויה בגריל פחמים, שיהפוך את החוויה שלכם לטעימה וממכרת במיוחד!

היתרון של עוף בגריל

בימינו, עם שימת הדגש על העניין התזונתי הבריאותי – כולם מחפשים מנות דלות שומן ועתירות חלבון. העוף הוא בדיוק כזה, והוא מעניק לנו את הטעם המיוחד של צלייה על הגריל, בתוספת ערכים תזונתיים לא רעים בכלל! העוף הוא בעל אחוז שומן נמוך יחסית לבשרים אחרים, והוא כולל ערכי חלבון גבוהים. אם נדבר על המחיר, ניתן לומר שהעוף הוא הרבה יותר זול מאשר סוגי בשרים אחרים – דוגמת סטייקים משובחים למשל. עוף בגריל מעניק לנו חוויה קולינארית אותנטית, וגם משאיר אותנו רגועים מבחינת המצפון הבריאותי שלנו.

אופן הכנת עוף עם דבש וסויה בגריל פחמים

האינטרנט מכיל מתכונים רבים, אך זה שאנו מתחברים אליו במיוחד הוא מתכון לעוף עם דבש וסויה בגריל פחמים! ריכזנו עבורכם את השלבים בצורה מסודרת מההתחלה ועד הסוף הטעים:

לפני הכל עלינו להכין את חלקי העוף שאותם אנו רוצים לצלות על הגריל, ולאחר שניקינו אותם נשטוף במים קרים ונניח בצד לייבוש.

הכנת תערובת התיבול שלנו תכלול שליש כוס סויה, שליש כוס דבש, 2 כפות שמן, ואנו ממליצים מאוד להוסיף גם לימון. לכל אלו אתם מוזמנים להוסיף את התבלינים האהובים עליכם, בין אם מדובר באבקות תבלין או עשבי תיבול.

כאן אנו לוקחים הפסקה קצרה, ונעזרים במישהו שיתחיל לתפעל את גריל הפחמים – כך שהוא יהיה מוכן ומזומן כשנרצה להניח עליו את חתיכות העוף שלנו.

את התערובת אנו יכולים ליצור על חתיכות העוף במידה ואין לנו יותר מדי זמן, אך אנו ממליצים ממש להשרות את חתיכות העוף במרינדה למשך לילה שלם בקירור! באופן זה העוף יספוג את הטעמים בצורה הטובה ביותר, ואת זה נוכל להרגיש ממש בכל ביס.

את חתיכות העוף המתובלות נניח על גבי גריל הפחמים שלנו, ונשתדל לעשות זאת בצפיפות גבוהה ככל האפשר. במידה והגריל שלנו כולל מכסה – כדאי להשתמש בו. סגירת המכסה מאפשרת לחום ולאדים להשתתף בתהליך הצלייה, ולגרום לעוף שלנו להיות עסיסי יותר ויבש פחות.

ניתן להיעזר במדחום המובנה הקיים בגריל – במידה וישנו, או לפתוח את הגריל מדי כמה דקות כדי לעקוב אחר תהליך הצלייה. הכנת עוף בגריל אינה צריכה לקחת זמן רב, ולכן כדאי להפוך את החתיכות בכל כמה דקות כדי לנטר את מצבן.

לאחר שהעוף שינה את צבעו והשחים מכל הצדדים, הגיע הזמן להסיר אותו מהגריל ולהניח בתבנית אלומיניום. בשלב הזה ניתן לבזוק מעט מלח גס לשיפור הטעם.

את העוף הצלוי כדאי להגיש בתוספת מנת ירק ומנת פחמימה לבחירתכם – לקבל ארוחה טעימה ומאוזנת מכל הבחינות. בתיאבון!

גרילי פחמים – היום ופעם

גרילי פחמים מהדור החדש הם לא מה שהכרנו פעם – כשהיינו קונים מלבני אלומיניום פשוטים בקיוסקים לקראת יום העצמאות. כיום אנו מדברים על מתקנים משוכללים ובעלי פונקציות מרשימות, המעניקות לנו חווית משתמש ללא פשרות לצד ארוחה ברמה של מסעדה!

כולנו בוודאי זוכרים את גרילי הפחמים של פעם, אלו שהיו נמכרים בקיוסקים לקראת יום העצמאות. היה מדובר במלבני אלומיניום פשוטים שלתוכם היינו יוצקים את הפחמים, ממש לפני שהיינו מתחילים במסע המפרך להדלקתם. הימים השתנו, ומספר יצרניות ברחבי העולם בחרו להרים את הכפפה ולייצר גרילי פחמים מסוג אחר לחלוטין. אנו מדברים על מתקנים משוכללים הכוללים פונקציות כמו מערכת אוורור אוטומטית, מערכת איסוף שומנים, מדחום מובנה, ידיות מבודדות ועוד. הגרילים האלו הופכים את הקערה על פיה, ומעניקים לנו חווית משתמש ברמה הגבוהה ביותר, וזאת עוד לפני שדיברנו על איכות המזון!

רכישת גריל פחמים

בשנים האחרונות יש יצרניות רבות המציעות לנו גרילי פחמים, והמגוון הגדול עלול ליצור אצלנו בלבול מסוים. זכרו שגריל פחמים טוב אמור להיות טוב עבורכם, ולאו דווקא המוצר הכי טוב שיש בנמצא. מולנו תמיד עומדים גם שיקולי שימוש ותקציב, ולכן החלטנו לעשות לכם סדר, ולרכז את השלבים שיעזרו לכם בעת רכישת גריל הפחמים שלכם:

הרגלי שימוש

הרגלי השימוש שלכם צריכים להיות אלו שיקבעו מהו המוצר שתרכשו בסופו של דבר. בעוד אנשים מסוימים נוהגים לערוך ברביקיו בכל שבוע לעשרות אנשים, אחרים פותחים “על האש” אחת לחצי שנה. דפוסי השימוש הם פקטור משמעותי, ויעזרו לכם להחליט אם אתם צריכים גריל פחמים גדול ומקצועי, או אולי מתקן שהוא קומפקטי יותר וילווה אתכם גם לטיולים וביקורים.

אחריות יצרן

אל תשכחו לברר על אחריות יצרן לפני שאתם רוכשים את גריל הפחמים שלכם, מכיוון שהיא זו שתעמוד לצידכם בעת התעוררות בעיות שונות. מותגים מובילים מעניקים אחריות תקופתית על המוצרים שלהם, מכיוון שהם מודעים לכך שיכולות להתעורר בעיות שאינן באחריות היצרן או היבואן. במצבים כאלו הלקוח מכוסה, ויכול לדרוש את מה שמגיע לו.

בחירת מותג

ישנם מותגים רבים בעולם גרילי הפחם, וחשוב לזכור שלעתים כדאי לשלם מעט יותר ולקבל מוצר שילווה אותנו במשך שנים רבות. באפשרותכם לקרוא חוות דעת על מותג מסוים, ולראות מהי רמת הבלאי שלו ע”פ ניסיונם של לקוחות קודמים. במידה ומציעים לכם מבצעים שונים, שימו לב שהם לא משמשים “הסוואה” למותג זול או למוצר פחות מומלץ.

קריאת חוות דעת

אין ספק שהדרך הטובה ביותר היא קבלת חוות דעת ממקור ראשון של בן משפחה או חבר, אך אנו יודעים שחוות דעת כזו אינה תמיד זמינה עבורנו. חוות דעת באינטרנט הן זמינות במיוחד, אך לא תמיד אנו יודעים מי עומד מאחוריהן – וזו בעיה ידועה. מה כן אפשר לעשות? להצליב חוות דעת ממספר מקורות שונים, לחפש גם סרטוני יוטיוב של ממליצים, ובכך להגביר את רמת האמינות.

BBQ – גרילי הפחמים הטובים בעולם!

אנו מייבאים עבורכם את גרילי הפחמים הטובים בעולם, ואצלנו תוכלו למצוא את המוצר המושלם לכל מטרה! בכל התייעצות או שאלה אנו זמינים עבורכם, וממליצים לכם לעיין באתר שלנו למציאת מתכונים טעימים נוספים!

שלכם, צוות BBQ

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות