BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף עם ירקות בגריל פחמים

מתכון לעוף עם ירקות בגריל פחמים הוא מתכון שהולך להיות קבוע אצלכם לאחר שתנסו אותו פעם אחת. מדובר במתכון קליל מאוד, משביע ובריא במיוחד מה שהופך אותו לארוחה מושלמת בעל האש הבא שלכם. אז איך מכינים עוף טעים עם ירקות וכל זה בגריל הפחמים שלכם? הכנו לכם מתכון טעים ומושלם ומקווים שתהנו ממנו, אז בואו נתחיל! 

מתכון לעוף עם ירקות בגריל פחמים הוא אחד מן המתכונים היותר מהנים שיצא לכם להכין ואתם תאמינו בכלל כמה הוא פשוט. כל מה שצריך הוא מספר דל מאוד של מרכיבים ואפשר להכין ארוחה שהיא פשוט וואו. אז איך עושים את זה אתם שואלים? הכנו לכם מתכון פשוט ומדהים.

כל שעליכם לעשות הוא לאסוף את המרכיבים הבאים:

חלק עוף אהוב (כרעיים, כנפיים, פרגיות וכו’) כ- קילו
פפריקה 2 כפיות
כמון 2 כפיות
מלח 1 כפית
פלפל ½ כפית
תבלין לגריל עוף 2 כפיות
ירקות אהובים (עגבנייה, חציל, בצל, קישוא וכו’) כמה שתרצו
שמן כ- 3 כפות

אופן ההכנה

קודם כל – מרינדה

אז השלב הראשון בעת שמכינים מתכון לעוף עם ירקות בגריל פחמים, קודם כל מכינים מרינדה. את הכנת המרינדה אנחנו עושים על ידי לקיחת כלל המרכיבים שיש לנו למעלה ללא העוף הירקות ומערבבים אותם יחדיו עד להגעה לתמיסה אחידה.

כעת נכניס פנימה את הירקות שלנו ואת העוף וניתן להם לנוח בפנים לקבלת הטעמים. הזמן המומלץ הוא לילה שלם, אבל ניתן גם לתת מספר שעות בודדות. לאחר מכן התחילו להרכיב שיפודים של הירקות ותעברו לשלב הבא.

 

כעת בואו נצלה את העוף שלנו

כעת הגענו לחלק השני בהכנה של מתכון לעוף עם ירקות בגריל פחמים והוא שלב הצלייה. אנחנו ניקח את שיפודי הירקות שלנו ואת חלקי העוף שישבו להם במרינדה מספר שעות ונתחיל בתהליך הצלייה על הגריל. הצלייה לא אמורה להיות ארוכה מידי וכל שצריך לחכות הוא שהעוף יהיה חרוך משני הצדדים ובפנים לא יהיה ורוד יותר אלא בצבע לבן. כעת נוציא את השיפודים והעופות שלנו, וניתן להגיש לכולם.

גריל הפחמים של היום – מתקדם ומשוכלל הרבה יותר

אז רבים מן האנשים בוחרים לרכוש לביתם גריל פחמים חדש ובכך לשעתק את התחושות של הנאה מעשיית על האש אל ביתם בין אם בגינה או במרפסת שלהם. גריל הפחמים הביתי הוא משודרג הרבה יותר, איכותי במיוחד וכמובן בעל עיצובים חדשניים וטכנולוגיות חדישות שהופכות את הליך הצלייה למהנה עוד יותר וכמובן לאיכותי ופשוט בהרבה.

הבסיס של הפחמים אמנם נשאר אבל הידע והיכולות שאפשר לבצע איתו התפתחו במיוחד ולכן רבים בוחרים עדיין להשתמש בשיטת הפחמים המסורתית בעזרת גריל איכותי וטוב עוד יותר ממה שאנחנו זוכרים.

מתכון לעוף עם ירקות בגריל פחמים

רכישת גריל חדש לביתנו – בואו נוריד את הפאניקה

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש גריל חדש לבית שלכם אנחנו מבינים את החששות שמלוות עם זה. אז נכון, לא מדובר בדירה או ברכב חדש אבל עדיין יש הרבה חששות בעת שמתחילים את התהליך ולכן הכנו לכם מדריך קצר שיעזור לכם להוריד טיפה את החששות הרבים שמלווים בהליך המכירה הנ”ל.

 

בחירת סוג הגריל הנכון

הטיפ הראשון ואולי החשוב ביותר הוא בחירת סוג הגריל הנכון עבורכם. כיום יש שלושה שחקנים ראשיים בשוק הגרילים והם גרילי הפחמים הנוסטלגיים והמדהימים, גרילי הגז הנהדרים וכמובן מעשנות הבשרים. כל אחד ואחד מהם מחזיק ביתרונותיו שלו ועל מנת לבצע רכישה נכונה אנחנו ממליצים לכם לבצע בחינה של הסוגים השונים ולבחור את הסוג המתאים ביותר עבורכם.

 

הכנת התקציב מראש

עצה נוספת היא עצה פיננסית הקשורה לתקציב שלכם. כיום בשוק הגרילים בכלל וגרילי הפחמים בפרט יש חברות רבות ותחרות רבה ועל כן ניתן למצוא גרילים איכותיים כמעט בכל תקציב שעולה לכם לראש. על מנת שתוכלו להיות ממוקדים בגרילים שמתאימים לכם מבחינה תקציבית הכינו לעצמכם את התקציב ואת טווח המחירים שאתם מעוניינים לשלם מראש וכך תוכלו להתמקד בגרילים שמתאימים לכם בלבד.

 

אנחנו כאן, תנצלו את זה

אז על מנת למצוא את הגריל המושלם עבורכם צוות המומחים שלנו כאן ללוות אתכם בכל התהליך מתחילתו ועד סופו. הצוות שלנו הוא צוות מקצועי בעל ניסיון רב ואנחנו נשמח מאוד לקחת חלק בתהליך הבחירה שלכם ולעזור לכם בתהליך הרכישה והתאמת הגריל המושלם עבורכם בהתאם לצרכים שלכם. מוזמנים להתייעץ איתנו, אנחנו כאן עבורכם אז תנצלו את זה.

לסיכום

אז הנה לכם, מתכון לעוף עם ירקות בגריל פחמים שהוא פשוט ומדהים ובריא לכולם. אנחנו מזמינים אתכם לנסות את המתכון הזה וכן לראות מתכונים נוספים אצלנו באתר שתוכלו להכין בגריל הפחמים הביתי שלכם. אז מאחלים לכן בתיאבון ומחכים לשמוע איך יצא לכם. תהנו!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות