BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף עם פטריות בגריל פחמים

מתכון לעוף עם פטריות בגריל פחמים הוא הולך להפתיע אתכם בכמה שהוא מהנה וטעים. לא תאמינו איך אפשר להכין ארוחה פשוט מושלמת של עוף עם פטריות צלויות על גריל הפחמים שלנו בקלות ובמהירות ועם טעמים פשוט מושלמים. אז איך עושים את זה? הכנו לכם מתכון שווה וטעים במיוחד, אז בואו נתחיל! 

מתכון לעוף עם פטריות בגריל פחמים הוא אחד מן המתכונים היותר קלילים שיצא לכם להכין בגריל הפחמים שלכם. הוא פשוט מאוד, טעים במיוחד ושובר שגרה בעל האש. לא צריך הרבה מרכיבים עבורו ואפשר להכין ארוחה טעימה ומשביעה במיוחד של עופות צלויים וכמובן פטריות טעימות וצלויות שמחכות רק לכם. אז איך מכינים את הארוחה הזו אתם שואלים? מאוד פשוט.

תתחילו מלקחת את המרכיבים הבאים:

מרכיבים כמות
שוקיים של עוף 4 חתיכות
פטריות פורטובלו שלמות 4-5 פטריות גדולות או סלסילה קטנה
מלח ½ כפית
פלפל 1/3 כפית
תבלין לגריל עוף 2  כפיות
פפריקה מעושנת 1 כף
שמן זית 2 כפות

אופן ההכנה

שלב ראשון – שלב המרינדה

בשלב הראשון אנחנו ניקח את המרכיבים שיש לנו למעלה על מנת להכין את המרינדה של מתכון לעוף עם פטריות בגריל פחמים. המרינדה תכלול את כל התבלינים ללא הפטריות ואנחנו נערבב אותם יחדיו עד שתיווצר מרינדה אחת אחידה שרק מחכה לעופות. לאחר מכן נכניס את העופות שלנו וניתן לשבת בפנים לפחות כמה שעות עם עדיפות ללילה שלם על מנת שיקבלו את הטעמים של המרינדה.

 

שלב שני – שלב הצלייה

אז השלב השני הוא שלב הצלייה והוא ממש לא מסובך. על מנת להכין מתכון לעוף עם פטריות בגריל פחמים אנחנו ניקח את העופות שלנו ונניח אותם לצלייה על הגריל עד שיהיו מוכנים. תוך כדי גם נצלה את הפטריות השלמות שלנו ונוכן להוסיף להן מעט מלח ופלפל אבל באמת שאין צורך, הצריבה והאכילה לצד העוף תעשה אותן טעימות עוד יותר והן לא זקוקות לשום דבר על מנת להיות מושלמות.

גריל פחמים – גריל מושלם עם זיכרונות נוסטלגיים

אז מי מאיתנו לא מכיר או לא מתגעגע לפחות לגריל הפחמים. מדובר בגריל נוסטלגי במיוחד שכולנו מכירים אותו מתקופות פשוטות יותר של העבר. הגריל היה סמל עבורנו לחגים, שבתות, ימי עצמאות וכמובן כל מיני קמפינגים שבהם היינו מכינים ארוחות על האש מדהימות עם כל המשפחה או החברים ונהנים מארוחה פשוטה אבל משביעה במיוחד.

גריל הפחמים היה עשוי נירוסטה בצבע כסף ונראה שתמיד לידו הייתה חבילת פחמים ושניהם היו זרוקים במחסן או בבגאז’ של אבא עד לפעם הבאה שנזדקק לו.

מתכון לעוף עם פטריות בגריל פחמים

גריל הפחמים של היום – גדול יותר וכמובן איכותי יותר

אנחנו לא יודעים מהי הסיבה בדיוק אבל אנשים רבים בוחרים שלא לזנוח את גריל הפחמים בשום פנים ואופן ומעדיפים לרכוש גרילים איכותיים לביתם. הגרילים של היום הם גרילים איכותיים יותר וכמובן שהם גדולים יותר ומטיבים יותר למשתמש.

לצד הגרילים הללו, גם הפחמים עברו שדרוג משמעותי והם ממש אבל ממש לא אותו הדבר כמו בעבר. הגרילים היום הם מעוצבים בצורה מודרנית וחדשנית, הם משוכללים עוד יותר, גדולים יותר ונוחים יותר באופן משמעותי לשימוש וכל זה לצד טכנולוגיות חדישות גם בעולם הפחמים שהופכים את צליית הבשרים לעולם אחר וטוב עוד יותר.

 

רכישת גריל חדש למרפסת או לגינה – עצות לרכישה נבונה

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש גריל פחמים או כל גריל אחר לבית שלכם בין אם למרפסת או לגינה, אנחנו הכנו עבורכם מספר עצות שיועילו לכם בכל התהליך שמטרתן להקל ולהוריד לכם מעט ממפלס הלחץ הקשור בתהליך הרכישה. כמובן שאנחנו לא מחייבים אתכם אבל מצאנו שהעצות הללו מועילות במיוחד עבור אנשים שמעוניינים ברכישת גריל חדש לביתם.

 

תבחרו את הסוג שמתאים לכם ורק לכם

אז קודם כל חשוב לבחור את הסוג של הגריל שאתם מעוניינים לרכוש טרם הרכישה. הסוגים היום מתחלקים לשלושה סוגים בעיקר והם גרילים הפחמים הנוסטלגיים והנהדרים, גרילי הגז המרשימים וכמובן מעשנות הבשרים האהובות והוויראליות. כל אחד ואחד מהם מחזיק ביתרונותיו שלו ומתאים לאנשים שונים ולכן חשוב לדעת לבחור את הסוג שנוח ומתאים ביותר עבורכם ולא עבור אחרים.

 

הכינו לכם תקציב מראש

אז עכשיו אחרי שבחרתם את הגריל המתאים כעת תתחילו לעשות בחירות נבונות בכל מה שקשור לבחירת התקציב. הכנת התקציב מראש יכולה למנוע המון כאבי ראש וכמובן לעשות לכם סדר רב. מכיוון שיש כלכך הרבה יצרנים של גרילים מסוגים שונים מומלץ לבחור עבורכם את התקציב שמתאים לכם לכיס וככה תוכלו לבחור את הגריל שמתאים לכם מבחינה כלכלית ללא כל האלה שלא מתאימים לכם תקציבית.

 

התייעצו עם צוות המומחים שלנו

לבסוף אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולהתייעץ עם צוות המומחים שלנו שמומחה בתחום הגרילים והתאמתם ללקוחות. הצוות שלנו הוא מקצועי בעל ידע וניסיון רב בשוק הגרילים והוא ידע להנחות ולעזור לכם בכל התהליך על מנת שתוכלו לרכוש את הגריל האיכותי והמושלם ביותר עבורכם. אנחנו יותר ממחכים לכם ומצפים לתת לכם שירות איכותי, מקצועי ואדיב על מנת לעזור לכם למצוא את החבר החדש למרפסת או לגינה שלכם.

סיכום

אז הנה, מתכון לעוף עם פטריות בגריל פחמים שהוא פשוט, קליל וטעים במיוחד וגם מעט שובר שיגרה. אז אם אתם מחפשים מאכל שהוא מעט יותר בריא וכמובן טעים, זה המתכון המושלם ביותר עבורכם ואנחנו מזמינים אתכם לנסות אותו. לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו וכמובן לראות מתכונים נוספים באתר, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות