BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לפטריות ממולאות בשר בגריל גז

מתכון לפטריות ממולאות בשר בגריל גז הוא מתכון מהנה במיוחד ויכול להיות מנת פתיחה מושלמת עבור האורחים שלכם. מדובר במתכון קליל במיוחד שהגריל הביתי שלכם יכין אותו בקלות רבה ולא תאמינו עד כמה זה פשוט. אז איך מכינים את המתכון הזה אתם שואלים? הכנו לכם מדריך קצרצר ומהנה שיהפוך לכם את הארוחה לפשוט מושלמת. 

 

גריל הגז – אין אחד שלא מכיר את הגריל הזה

אז לפני שנתחיל בכלל לדבר על כל מיני מתכונים כמו המתכון לפטריות ממולאות בשר בגריל גז אנחנו רוצים לוודא שאתם באמת מכירים את הגריל המושלם הזה. גריל הגז הוא גריל שפרץ אלינו עוד מזמן אבל בשנים האחרונות נהפך לגריל עם “הייפ” מטורף ורבים מן האנשים בוחרים לרכוש אותו לביתם.

הוא מאוד נוח לשימוש ומגיע עם יתרונות מובנים שהופכים אותו למבוקש ביותר על פני שאר הגרילים המתחרים שלו. הגריל אף מגיע בעיצובים חדשניים ונוחים לשימוש מה שהופך אותו לתחליף המושלם ביותר עבור גריל הפחמים המוכר.

 

לא תאמינו כמה יתרונות יש לגריל הזה

לגריל הגז אתם בכלל לא מאמינים כמה יתרונות יש לו על פני המתחרים שלו ובמיוחד על פני גריל הפחמים האהוב. גריל הגז נותן לנו את היכולת לעשות את ארוחות העל האש שאנחנו כולנו אוהבים ללא כל הכנה מוקדמת בדיוק כמו בגז הביתי שלנו.

אין לנו צורך בפחמים כל מה שצריך זה חיבור גז פעיל או גז בבלון הגז שמחובר לגריל ואפשר לעשות ארוחת בשרים מדהימה ופשוטה במיוחד. לא תאמינו כמה זה פשוט וכמה זה נוח. הגריל הוא גם מאוד נוח לשימוש ואפשר להכין איתו ארוחות מדהימות ומושלמות ללא כל מאמץ, הקושי התפעולי שלו כמעט ולא קיים והוא פשוט מדהים בכל מה שקשור לתפעול שלו.

מתכון לפטריות ממולאות בשר בגריל גז

מגיע גם עם עיצובים חדשניים

אז חוץ מהיתרונות של נוחות וכמובן דינמיות הוא הגריל מגיע בעיצובים חדשניים יותר מה שהופך אותו גם לחלק בלתי נפרד מהעיצוב שלנו במרפסת או בגינה. הוא משתלב עם העיצובים המודרניים באופן מושלם וכל זה לצד שילוב של טכנולוגיה מתקדמת ומדהימה. הטכנולוגיות החדישות שיש לו הופכות את הגריל לכלי צלייה נהדר ומתקדם ולכן רבים מן האנשים בוחרים בו בתור כלי הצלייה המועדף על רוב רוכשי הגרילים בעולם.

 

רכישת גריל לבית – בואו נקל לכם על הרכישה

אחרי שהבנתם שאתם מעוניינים לרכוש גריל הרבה פעמים ההבנה הזו מלווה בפחדים רבים עקב חוסר ההבנה שלנו בתחום. לכן הכנו לכם מספר טיפים שמטרתם היא באמת לעזור לכם ולהפוך את הליך הרכישה לפשוט עוד יותר וכמובן הרבה פחות מפחיד ממה שחשבתם.

 

החליטו על סוג הגריל קודם כל

לפני שאתם בכלל ניגשים לתהליך הרכישה חשוב להבין מה סוג הגריל שאתם צריכים, כלומר מה הסוג של הגריל שמתאים לכם יותר. היום השחקנים הראשיים בתחום הגרילים הם גריל הגז הנהדר, גרילי הפחמים המושלמים וכמובן מעשנות הבשרים האהודות. לכל אחד ואחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו ולא לכל אדם מתאים אותו סוג גריל.

 

התייעצו עם צוות המומחים שלנו

אנחנו יותר ממזמינים אתכם לפנות אלינו ולהתייעץ עם צוות המומחים שלנו שהוא פה על מנת להפוך לכם את הליך הרכישה לנוח ופשוט עוד יותר. צוות המומחים שלנו זמין עבורכם עבור כל שאלה והוא ישמח ללוות אתכם בכל התהליך על מנת להתאים לכם את הגריל המושלם ביותר עבורכם. לכן אל תהססו ואתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו ואנחנו ננסה להפוך לכם את תהליך הרכישה לפשוט עוד יותר.

 

מתכון לפטריות ממולאות בשר בגריל גז – מתכון שהוא חלום

אז הגענו לחלק האחרון והוא באמת ההכנה של מתכון לפטריות ממולאות בשר בגריל גז. לא תאמינו כמה המתכון הזה פשוט ועוד יותר כמה הוא טעים. לא תצטרכו הרבה מרכיבים וכמובן לא תצטרכו לעבוד קשה על מנת להכין את הארוחה המושלמת הזו, כל מה שאתם צריכים זה את המרכיבים הבאים:

פטריות פורטובלו גדולות   2 סלסלות 
בשר טחון ושומני כ- 300 גרם
כמון 1 כפית
פפריקה 1 כפית
מלח לפי טעם
פלפל לפי טעם
שום כתוש 2 שיניים
פטרוזיליה חופן
שמן זית חצי כוס

 

שלב ראשון – מילוי הפטריות במלית

אז השלב הראשון בהכנה של מתכון לפטריות ממולאות בשר בגריל גז הוא קודם כל המילוי של הפטריות עצמן. ניקח את כל המרכיבים שלנו שיש לנו למעלה למעט השמן והפטריות עצמן ונערבב אותם ביחד עד להכנה של מלית בשר. לאחר מכן נוציא את הרגליים של הפטריות שלנו ונכניס לבפנים את הבשר בהתאם לכמות הרצויה. מומלץ למלא כמו שצריך ככה שהפטרייה תהיה מלאה בבשר איכותי בפנים.

 

שלב שני – צליית הפטריות בגריל הגז

החלק השני והפשוט בהכנה של מתכון לפטריות ממולאות בשר בגריל גז הוא באמת שלב הצלייה. כל שצריך הוא להניח את הפטריות על גריל הגז שלנו ולפני זה נמרח את כולה בשמן. נניח תחילה על הצד עם הבשר עד שיקבל את הצריבה ויהיה מוכן (מזכיר קצת עראיס) ולאחר מכן ניתן לפטריות גם צריבה מהחלק העליון כשהיא הפוכה. ניתן גם לעטוף בנייר כסף ולבצע את הצריבה כך אבל פחות מומלץ לטעמי האישי.

אז לסיכום, מתכון לפטריות ממולאות בשר בגריל גז הוא אחד מן המתכונים היותר פשוטים שיצא לכם להכין והוא פשוט מושלם. אין צורך לעבוד קשה על מנת להכין מנת פתיחה מרשימה וטעימה וכמובן שהטעמים שלה יהיו וואו. מקווים שהיה לכם טעים, אז בתיאבון ואנחנו מחכים לשמוע איך יצא לכם!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות