BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לפרגיות ברוטב פסטו בגריל גז

מתכון לפרגיות ברוטב פסטו בגריל גז הוא אחד מן המתכונים היותר פשוטים עם שילוב הטעמים המנצח שתכינו בגריל הביתי שלכם. לא צריך לעבוד קשה על מנת להכין את הארוחה המדהימה הזו ואתם לא תאמינו בכלל כמה היא ממכרת. אז איך מכינים את הפרגיות ברוטב פסטו המושלמות? הכנו לכם מתכון פשוט וקליל במיוחד, בואו נתחיל! 

מתכון לפרגיות ברוטב פסטו בגריל גז – איך מכינים את המתכון הנהדר הזה? מתכון לפרגיות ברוטב פסטו בגריל גז הוא ממש לא מסובך והוא אפילו פשוט מאוד. לא צריך לעבוד קשה ואין צורך במרכיבים רבים ואפילו אפשר ואפילו מומלץ להשתמש ברוטבי הפסטו השונים שקיימים לרכישה ואין חובה להכין פסטו ביתי על מנת שתצא לכם מנה מושלמת. אז איך מכינים את הפרגיות הללו?

כל מה שצריך זה את המרכיבים הבאים:

פרגיות  כ- קילו 
רוטב פסטו (קנוי או שהכנתם מקודם) 5 כפות
מלח לפי טעם
פלפל לפי טעם

אופן ההכנה

שלב ראשון – הכנה של המרינדה

אז השלב הראשון בעת שמכינים מתכון לפרגיות ברוטב פסטו בגריל גז הוא קודם כל להכין את המרינדה. כאן המרינדה שלנו היא רוטב הפסטו, אפשר להוסיף עוד דברים אבל בגלל שרוטב הפסטו הוא כלכך נהדר ועשיר בטעמים מומלץ רק להמליח ולפלפל מעט את הפרגיות ולהכניס אותן לתוך רוטב הפסטו שלנו ולתת להן לנוח בפנים כמה שעות לפחות. המרינדה תיתן לפרגיות את הטעמים של הפסטו ואז הוא יהיה מוכן לצלייה בגריל הביתי שלנו.

 

שלב שני – צליית הפרגיות

השלב השני בעת שאנחנו מכינים מתכון לפרגיות ברוטב פסטו בגריל גז, הוא הצלייה עצמה. אחרי שהפרגיות ישבו במרינדה מספר שעות וספגו טעמים (מומלץ אפילו לילה שלם) הפרגיות מוכנות לצלייה. אנחנו נניח אותן על גריל הגז שלנו ונתחיל לצלות אותן משני הצדדים עד שיקבלו את הצריבה הנהדרת הזו ויהיו מוכנות.

אחרי שסיימנו את הצריבה הנהדרת הזו, אנחנו יודעים שהפרגיות שלנו מוכנות ואפשר להגיש אותן ולהתפנק על הטעמים הנהדרים הללו. אז לסיכום, מתכון לפרגיות ברוטב פסטו בגריל גז הוא מתכון קליל וטעים במיוחד ולא צריך לעשות יותר מידי על מנת להכין ארוחה מדהימה ומושלמת.

לא חייב גם להכין את הפסטו ובאמת שגם שימוש בפסטו קנוי איכותי הוא מספיק והוא נהדר ועשיר בטעמים.

יתרונות רבים לגריל הגז

אז לגריל הגז יש יתרונות רבים על פני המתחרים שלו בשוק ובכללי שהופכים אותו לכלכך מבוקש. קודם כל אנחנו נדגיש שמדובר בכלי הצלייה אולי הנוח ביותר לשימוש מבין כלי הצלייה הרבים שיש בעולם. הכלי הזה הוא פשוט מאוד לתפעול ואין צורך בטקס הדלקת הפחמים המסורתי שיש לנו כשאנחנו משתמשים בגרילים שאינם מבוססי גז.

כמו שהכיריים עם הגז החליפו את המדורות ככה גם גריל הגז הפך לתחליף המושלם עבור הפחמים, והרבה גם יספרו לכם שאין הבדל בטעמים אלא רק יעילות ונוחות בעת ההכנה. תוסיפו לנוחות גם את הדינאמיות שהוא מאפשר ובדקות בודדות הוא מתחמם ואפשר להתחיל להכין ארוחה מושלמת ללא כל מאמץ.

מתכון לפרגיות ברוטב פסטו בגריל גז

עיצובים חדשניים וטכנולוגיה מתקדמת במיוחד

היום הגרילי גז מחזיקים כבר בעיצובים חדשניים שמשתלבים באופן מושלם עם המרפסת או הגינה שלנו ככה שהם לא הורסים את מה ששקדנו עליו בעיצוב. הם מגיעים במגוון רחב של עיצובים וכיסויים שונים וכמובן עם טכנולוגיות חדשניות ומדהימות שהופכות את הליך הצלייה למהנה עוד יותר וכמובן לפשוט עוד יותר וטעים פי כמה. כל אלה הופכים את הגריל הזה לגריל המבוקש ביותר בימים אלו וכמובן ככה ה”ההייפ” מסביבו אפילו לא קרוב לירידה.

 

רכישת גריל ביתי – טיפים שיהפכו את הרכישה לקצת פחות מלחיצה

רבים מן האנשים מפחדים לבצע את הרכישה שקשורה לגריל חדש לבית שלהם. הם מרגישים שחוסר הידע שלהם הוא מה שפוגע בהם והם כמו כל אדם מפחדים בעיקר לבצע רכישה שגויה. אנחנו הכנו לכם מספר עצות שאולי יהפכו את הליך הרכישה שלכם לפשוט עוד יותר וכמובן למפחיד פחות.

 

קודם כל תבחרו את הסוג של הגריל שאתם צריכים

לפני שאתם מבצעים בכלל סקר שוק או בודקים את המחירים של הגרילים אנחנו ממליצים קודם כל לעשות בחירה נבונה של סוג הגריל. מבין השחקנים הראשיים הלוא הם גרילי הגז הנהדרים, גרילי הפחמים וכמובן מעשנות הבשרים לכל אחד מתאים סוג גריל אחר בהתאם לרצונות שלו, התכונות שלו וכו’. אנחנו ממליצים מאוד להבין קודם כל את הסוג שנכון עבורכם ולא ללכת לפי מה שנוח לאחרים דווקא.

 

צוות המומחים שלנו כאן לעזור לכם

אז עוד עצה שאולי תעזור לכם מאוד היא להגיע ולהתייעץ עם צוות המומחים שלנו. צוות המומחים שלנו מחזיק בהמון שנות ניסיון והוא ידע לעזור לכם להתאים את הגריל המושלם ביותר עבורכם בהתאם למה שאתם צריכים וזאת תוך מתן שירות מעולה, סבלני ומענה על כלל השאלות שיש לכם עד שתצאו מרוצים.

 

אז מקווים שיהיה לכם טעים ומוזמנים לצפות במתכונים נוספים אצלנו באתר.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות