BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן במעשנת בשרים

מתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן במעשנת בשרים הוא מתכון טעים ופשוט במיוחד שהכנו עבורכם שתוכלו לעשות משהו קצת אחר במעשנה שלכם. אז איך מכינים את חזה העוף הנהדר הזה במעשנה הביתית שלנו? לשם כך הכנו לכם מתכון פשוט וטעים במיוחד. אז בואו נתחיל ביחד בהכנה של המתכון המדהים והפשוט הזה.

מתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן במעשנת בשרים – איך מכינים?. מדובר במתכון טעים במיוחד אשר המעשנה תהפוך אותו למחזיק בטעמים מדהימים שלא תאמינו בכלל.

מצרכים

אז לשם הכנה של החזה עוף במעשנה לא תצטרכו הרבה ולכן אנחנו ממליצים להשתמש במרכיבים הבאים:

מרכיבים כמות
חזה עוף קילו
סילאן 3 כפות
צ’ילי מתוק 1.5 כפות
מלח ½ כפית
פלפל שחור פחות מ1/4 כפית
שמן זית 2 כפות

אופן ההכנה

שלב ראשון – שלב המרינדה

אז השלב הראשון במתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן במעשנת בשרים הוא קודם כל להכין את המרינדה. המרינדה היא מה שיתן לחזה העוף את כל הטעמים שאנחנו מחפשים. מדובר במרינדה פשוטה מאוד ובעלת טעמים נהדרים שתהפוך את החזה עוף שלכם לחזה עוף מנצח.

לשם כך ניקח את כלל המרכיבים שיש לנו למעלה ונערבב אותם ביחד עד שיהפכו למשחה אחת ואחידה. כעת נעטוף את חזה העוף שלנו במרינדה הזו וניתן לו לשבת בפנים ולקבל את הטעמים במשך לילה שלם ככה שהוא מפוצץ בטעם ומוכן לאכילה.

 

שלב שני – שלב העישון

כעת עברו לחלק האחרון במתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן במעשנת בשרים והוא שלב העישון. בהתחלה נחמם את המעשנה שלנו לאזור ה190 מעלות. כעת נכניס את החזה עוף שלנו לתוך תבנית ונחתוך כיס עמוק בתוך הנתח של חזה העוף שלנו.

נכניס אותו למעשנה שלנו למשך משהו כמו 25 דקות עד שהוא יהיה מוכן. חשוב מאוד להשתמש במדחום וזאת על מנת לדעת את מצב הנתח שלנו, הוא אמור להגיע לחום פנימי שלא עובר את ה72 מעלות. כעת אפשר להוציא את הנתחים שלנו ולהנות מארוחה טעימה ומושלמת עם חזה העוף שלנו.


מעשנות בשרים – הכלי הוויראלי ברשתות החברתיות

אז למי שלא מכיר את מעשנות הבשרים הוא כנראה שלא נמצא היום ברשתות החברתיות בכלל. המעשנות הפכו להיות ויראליות במיוחד בתקופה האחרונה וכולנו רואים סרטונים רבים של אנשים שמכינים מטעמים משגעים במעשנות הביתיות שלהם. אם בעבר עישון בשרים היה שמור אצל קהילה מאוד קטנה היום הקהילה כבר התרחבה משמעותית ורבים מן האנשים בוחרים לרכוש מעשנה ביתית ולהשתמש בה על מנת להכין ארוחות טעימות במיוחד.

מתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן במעשנת בשרים

 

המדריך למעשן החדש – רכישת מעשנה

אז אם החלטתם לרכוש מעשנה לבית שלכם ולהתחיל לעשן בשרים אנחנו שמחים להיות כאן ולעמוד לשירותכם. לשם כך הכנו לכם מספר עצות שיוכלו לעזור לכם בהליך רכישת המעשנה, אתם לא תאמינו כמה הן חשובות וכמה הן יקלו עליכם בכל התהליך עצמו.

 

קודם כל תקראו מעט על התחום

אז הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא קצת לקרוא ולהבין כיצד המעשנה עובדת ובכלל על תהליך העישון. חשוב להבין שמדובר בתהליך שדורש סבלנות ברוב המקרים וכי הבישול הוא איטי יותר אבל הטעמים הם טעמים מדהימים.

 

הכינו את התקציב שלכם מראש

עצה נוספת ואולי החשובה ביותר היא בעניין התקציב. היום ניתן לבצע רכישה של מעשנה כמעט בכל תקציב שאתם תחליטו לעצמכם ולכן חשוב לדעת להתאים את התקציב קודם כל לכיס שלכם וכמובן לדרישות שלכם, אנחנו לא מעוניינים שתרכשו כלי צלייה במחיר שאתם לא יכולים לעמוד בו וחשוב לדעת לבחור את התקציב שלכם בצורה מושכלת ונכונה פיננסית על מנת שתוכלו להנות מן המעשנה החדשה שלכם.

 

התייעצו עם מומחים

היום ישנן קבוצות ייעודיות רבות ברשתות החברתיות ואנחנו מאוד ממליצים לכם לבצע בחינה מול הגורמים שם על רכישת המעשנה הבאה שלכם. הם יוכלו לתת לכם טיפים רבים, עצות וכמובן הנחיות וידע שלהם שיעזור לכם בכל התהליך וייתן לכם פרספקטיבה.

סיכום

אז כמו שאתם יכולים לראות מתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן במעשנת בשרים הוא מתכון פשוט וטעים במיוחד. אנחנו מאוד ממליצים לנסות את המתכון הזה והוא ישבור לכם את השגרה של הדברים שלרוב אתם מכינים במעשנה ותוך פחות מחצי שעה אפשר להנות מארוחה טעימה ומדהימה.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות