BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף בריבת תפוזים בגריל גז

מתכון לעוף בריבת תפוזים בגריל גז הוא מתכון טעים מאוד שמשלב את הטעמים הריבתיים ביחד עם העוף שלכם והוא יוצא פשוט מושלם. אחלה ארוחה בין אם לחגים שאנחנו מארחים או סתם לשבירת שגרה ורצון חדש לטעמים חדשים. אז איך מכינים את העוף המושלם הזה? הכנו לכם מתכון קליל וטעים במיוחד. 

אז כן מתכון לעוף בריבת תפוזים בגריל גז הוא נשמע טיפה מוזר אבל לחובבי הריבות וכמובן לאנשים שרוצים מעט לשבור את השגרה אנחנו מאוד ממליצים לנסות את העופות הללו על הגריל הביתי שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לקחת מעט מצרכים ומעט סבלנות ואתם לא תאמינו איזו ארוחה מדהימה ואיזה עוף מושלם אפשר להכין בזכות המתכון הזה.

לשם כך הכינו את המרכיבים הבאים:

מרכיבים כמות
חלקי עוף אהובים 6-8 חתיכות
שמן זית 3 כפות
ריבת תפוזים 4 כפות
שום כתוש 2 שיניים
סילאן 1 כף
רוטב סויה 1 כף
מלח ½ כפית
פלפל שחור ¼ כפית

אופן ההכנה

שלב ראשון – מרינדת עופות

השלב הראשון בעת הכנה של מתכון לעוף בריבת תפוזים בגריל גז הוא כרגיל הכנת מרינדה. המרינדה היא בעצם בריכת הטעמים של העופות עצמם. אנחנו ממליצים לבצע את הכנת המרינדה ולאחר מכן להוסיף את העופות ולערבב היטב.

את המרינדה מכינים על ידי הכנת כלל המרכיבים והכנסתם ביחד וערבוב שלהם עד להכנה של משחה אחת ואחידה. סיימתם? מעולה, כעת כל שעליכם לעשות הוא להכניס את העופות שלכם פנימה ולתת להם לנוח בפנים כמה שעות לפחות עם המלצה ללילה שלם.

 

שלב שני – צליית העופות

כעת אנחנו מתחילים להכין את המרינדה עצמה של העופות במתכון לעוף בריבת תפוזים בגריל גז. כל שעליכם לעשות הוא פשוט מאוד, לצלות את חלקי העופות ברמה הנכונה בגריל הגז הביתי שלכם. לא מדובר במשהו קשה במיוחד והעוף צריך להגיע לרמה שהוא חרוך ויפה מבחוץ אבל בפנים לא ורוד ועסיסי. לאחר מכן אפשר להוציא ויש לכם עוף מושלם וטעים במיוחד להגשה.

בואו ותכירו את הגריל המבוקש ביותר בעולם

אז קודם כל לפני שאנחנו מתחילים עם מתכונים בסגנון המתכון לעוף בריבת תפוזים בגריל גז אנחנו רוצים להכיר לכם את גריל הגז. מדובר בגריל שהגיע אלינו כבר לפני שנים רבות אבל הוא פשוט כל שנה צובר תאוצה יותר ויותר והפך כבר מזמן לגריל המבוקש ביותר מבין כלל הסוגים השונים של הגרילים.

הוא מביא איתו נוחות רבה וכמובן יתרונות נוספים ואף אחד לא יתווכח איתכם בכלל שמדובר בכלי הצלייה הנוח ביותר שאפשר להחזיק בבית והוא פשוט משנה חיים.

מתכון לעוף בריבת תפוזים בגריל גז

 

עצות זהב לרכישה נבונה – איך רוכשים גריל חדש?

אז אם החלטתם לרכוש גריל חדש אנחנו יודעים שזה עלול להיות מלחיץ מעט. לכן הכנו לכם מספר עצות שהם טיפים לרכישה נכונה ונבונה של גרילים מסוגים שונים. אז איך מבצעים את הרכישה באופן נכון? מה כדאי לדעת לפני? אנחנו ננסה לעשות לכם קצת סדר.

 

קודם כל – תבינו מה אתם רוצים בכלל

עולם הגרילים הוא מלא באפשרויות וסוגים שונים כאשר היום ניתן לראות שלושה שחקנים עיקריים במגרש הגרילים והם הסוגים של גרילי הגז, הפחמים וכמובן מעשנות הבשרים. כל אחד ואחד מהם מחזיק ביתרונות שלו ולכן צריך לדעת ולהבין מה מתאים לנו יותר. כדאי לבצע מחקר קטן ולקרוא ולהבין את ההבדלים על מנת להבין מה האופציה הנכונה ביותר עבורכם והמתאימה ביותר עבורכם.

 

התייעצות עם צוות המומחים שלנו תוריד לכם את כל החששות

עצה נוספת ואולי חשובה מאוד היא דווקא התייעצות עם צוות המומחים שלנו, הוא כאן עבורכם. הוא ישמח לתת לכם שירות וכמובן לענות לכם על כל השאלות ולהעיף את כל החששות שלכם ולעזור לכם בבחירה. אנחנו יותר ממזמינים אתכם לפנות אליו ולבקש את עזרתו הוא נמצא כאן עבורכם וכמובן לתת לכם ליווי מלא על מנת שתצאו מרוצים מהתהליך של הרכישה.

לסיכום

מתכון לעוף בריבת תפוזים בגריל גז הוא מתכון נהדר וקליל מאוד ולא תאמינו כמה הוא טעים. אנחנו מזמינים אתכם כמובן לפנות אלינו לכל שאלה וכל בקשה שיש לכם וכמובן לשתף אותנו איך יצא לכם ובמתכונים נוספים. מקווים שהיה לכם טעים!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות