BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף בריבת תפוזים בגריל פחמים

מתכון לעוף בריבת תפוזים בגריל פחמים הוא מתכון נהדר שהולך ללוות אתכם עוד הרבה שנים בעל האשים הקרובים. מדובר במתכון פשוט ומושלם שלא צריך לעבוד קשה בשבילו ולא תאמינו בכלל כמה הוא טעים. הוא מתאים לחגים, הוא מתאים לעל האש והוא מתאים לכל דבר שתרצו להכין. אז איך מכינים את העוף הנהדר הזה? בואו נתחיל! 

מדובר במתכון פשוט מושלם שלא תאמינו איך הטעמים בו הם מדהימים וקלילים במיוחד. כל השילוב של המתוק עם העוף הופך את זה לטעים מאוד וכמובן למהנה ושובר שגרה. ריבת תפוזים היא ריבה בעל טעמים נהדרים שמשתלבים באופן מושלם עם העוף שלנו ועל מנת ליצור חווית טעמים מושלמת לא צריך הרבה, רק את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
חלקי עוף אהובים 6-8 חתיכות
שמן זית 3 כפות
ריבת תפוזים 4 כפות
שום כתוש 2 שיניים
סילאן 1 כף
רוטב סויה 1 כף
מלח ½ כפית
פלפל שחור ¼ כפית

אופן ההנכה

שלב א – מרינדה איכותית לעופות

השלב הראשון במתכון לעוף בריבת תפוזים בגריל פחמים הוא קודם כל לבצע מרינדה. את המרינדה מכינים מכלל המרכיבים שכתובים למעלה והתפקיד שלהם הוא לתת את הטעם שאנחנו רוצים לעופות שלנו. לאחר שנערבב את כלל המרכיבים שיש למעלה ניתן לעופות שלנו לנוח בפנים במשך מספר שעות ואפילו ללילה שלם על מנת שיוכל לספוג את הטעמים באופן מושלם. אחרי שסיימנו לתת לעוף לקבל את הטעמים ניתן לעבור לשלב ב.

 

שלב ב – צליית העופות על הגריל

השלב השני במתכון לעוף בריבת תפוזים בגריל פחמים הוא באמת שלב הצלייה. את שלב הצלייה כל שיש לבצע הוא צלייה של העופות לאחר שספגו את טעמי המרינדה ואת הצלייה תבצעו במשך מספר דקות עד שחלק העוף שבחרתם להשתמש בו יהיה מוכן. את המוכנות ניתן לזהות או בעזרת מד טמפרטורה (שיטה מומלצת תמיד) או על ידי בדיקה של העוף מבפנים שהוא לא ורוד יותר ועסיסי מטעמים.

גריל פחמים – הכירו את הגריל שכולנו אוהבים במיוחד

לכולנו יש מקום חביב מאוד בלב לגריל הפחמים. כן, בדיוק אותו הגריל הקטן מנירוסטה שהיה זרוק בחלק האחורי של הרכב בעיקר בבגאז’ שהיינו לוקחים איתנו לצד שניים או שלושה שקים של פחמים בין אם זה היה לפארק הקרוב לבית או בין אם לכנרת על מנת לעשות ארוחות בשרים “על האש” עם החברים או המשפחה.

 

גריל הפחמים של היום – הכירו את הגריל המודרני

גריל הפחמים המודרני הוא אמנם דומה במהותו לגריל הקטן והאהוב מנירוסטה אבל הוא עבר שדרוגים רבים וכמובן הוא הפך להיות מתקדם בהרבה ונוח בהרבה לשימוש. הגריל הוא לא סתם גריל היום ורבים בוחרים לרכוש דווקא אותו ולא סוגים אחרים לביתם בין אם למרפסת או לגינה מבחינת נוחות וכמובן אהבה לצלייה עם הפחמים.

הגריל הוא מתקדם יותר מבחינה טכנולוגית והעיצובים שלו הם עיצובים חדשניים עוד יותר ונוחים עוד יותר למרפסת או לגינה. אפילו הפחמים של הגריל עצמו הם עברו שדרוגים והפכו להיות מתאימים יותר לצליות שונות ואפילו בעלי זמן חיים ארוך יותר ותורה חדשנית ושלמה בפני עצמה.

מתכון לעוף בריבת תפוזים בגריל פחמים

גריל חדש – בואו ונפיג לכם את החשש מהרכישה

אז אם החלטתם לרכוש גריל חדש לבית שלכם אתם כנראה טיפה לחוצים מכל התהליך ואתם עלולים לוותר על זה בגלל חוסר הידע. אז נכון, לא מדובר ברכישה רכב חדש או כל דבר אחר אבל עדיין מדובר בהוצאה ואנחנו רוצים להיות בטוחים שאנחנו מוציאים את הכסף שלנו בתבונה. לשם כך הכנו לכם את העצות הללו שיעזרו לכם מאוד.

 

בחירת סוג הגריל המתאים והנכון ביותר

אז קודם כל, אתם צריכים לבחור את סוג הגריל המתאים והנכון ביותר עבורכם ולוו דווקא את מה שאתם חשבתם שאתם צריכים. מבחינת השוק היום שלושת הסוגים העיקריים בתחום הם גריל הגז, גריל הפחמים הנהדר וכמובן מעשנת הבשרים.

אם אתם אנשים שלא יכולים לדוגמא לדמיין את העל האש שלכם ללא הפחמים עצמם ואתם לא מחפשים את הנוחות של הגז, גריל הפחמים כנראה יהיה האופציה המושלמת ביותר עבורכם והמתאימה ביותר בשבילכם.

 

התייעצות עם מומחים תעזור לכם מאוד

אז עצה נוספת ואולי היא החשובה ביותר זה באמת לבצע רכישה לאחר התייעצות עם המומחים שונים בתחום. את המומחים קודם כל ניתן למצוא באתרים השונים וברשתות החברתיות בקבוצות הייעודיות לשם כך. אנשים ישמחו לתת לכם מן הידע שלהם וכמובן להתאים לכם את הגריל המתאים ביותר בהתאם למה שתתארו להם.

אם אתם מתביישים אנחנו יותר ממזמינים אתכם לפנות לצוות המקצועי שלנו מדובר בצוות בעל ניסיון רב בתחום הגרילים שיודע להתאים ולעזור לכם בכל התהליך על מנת שתהיו מרוצים מהליך הרכישה. הצוות שלנו כאן על מנת לתת לכם את השירות האיכותי והמקצועי ביותר וכמובן שהוא פה לעשות לכם סדר בכל התהליך על מנת שתצאו מרוצים ועם הבחירה הנבונה ביותר.

סיכום

אז הנה לכם מתכון לעוף בריבת תפוזים בגריל פחמים פשוט וקליל וטעים במיוחד. מדובר במתכון שמתאים תמיד ואפשר לאכול אותו איך שרוצים וכמה שרוצים ופשוט להתפנק. אז לכל שאלה שיש לכם אנחנו זמינים עבורכם ואף מזמינים אתכם לראות מתכונים נוספים אצלנו באתר. בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות