BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף עם פטריות בגריל גז

מתכון לעוף עם פטריות בגריל גז הוא אחד מן המתכונים שהולכים להפתיע אתכם. לא צריך הרבה מצרכים על מנת להכין ארוחה טובה של פטריות ועוף וכל זה בגריל הגז הביתי שלנו. וכמובן לא תאמינו בכלל כמה זה מדהים ופשוט במיוחד. אז איך עושים את זה אתם שואלים? בואו נתחיל ונגלה לכם עולם חדש של מאכלים בגריל הגז הביתי שלכם. 

אז על מנת להכין מתכון לעוף עם פטריות בגריל גז אנחנו לא צריכים הרבה מרכיבים וכמובן אין צורך בהרבה דברים. כל מה שנצטרך הוא מספר מרכיבים מצומצם ולא תאמינו כמה זה טעים ועוד יותר כמה זה פשוט. אז אנחנו לא נבזבז לכם את הזמן ורק נגיד שקודם כל תכינו את המרכיבים הבאים:

רשימת מרכיבים

מרכיבים כמות
שוקיים של עוף 4 חתיכות
פטריות שמפיניון/פורטובלו חתוכות סלסילה
מלח ½ כפית
פלפל 1/3 כפית
תבלין לגריל עוף 2  כפיות
פפריקה מעושנת 1 כף
שמן זית 2 כפות

אופן ההכנה

שלב ראשון – שלב המרינדה

אז השלב הראשון בהכנה של מתכון לעוף עם פטריות בגריל גז, הוא שלב המרינדה. כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא לקחת את התבלינים שלנו ולערבב אותם יחדיו עד לקבלת מרינדה אחידה שרק מחכה לקבל את העוף אליה. לאחר מכן נזרוק פנימה את העוף ואפשר גם את הפטריות אבל ממש לא חובה. ניתן להם לספוג את הטעמים במשך כמה שעות לפחות וכמובן שנעדיף לילה שלם על מנת שכל הטעמים יספגו באופן מושלם.

 

שלב שני – שלב הצלייה

אז בשלב הצלייה אנחנו נחלק אותו לשניים על מנת להכין מתכון לעוף עם פטריות בגריל גז. את הפטריות נכניס למחבת שמתאימה לגריל הגז שלנו ונניח בפנים את הפטריות ונטגן אותם במחבת עד שיהיו מוכנות. את העוף נניח בנפרד ונבצע צריבה וצלייה של השוקיים שלנו עד שיהיו מוכנות. מומלץ להשתמש במד חום על מנת לדעת את רמת המוכנות וכמובן למנוע מהעוף להתבייש. אם אין לכם מדחום הדרך לדעת היא כאשר העוף חרוך מבחוץ ואינו ורוד יותר מבפנים.

גריל גז – בואו ותכירו את הגריל הנמכר ביותר בעולם

אנחנו קודם כל רוצים לספר לכם קצת על גריל הגז, עצמו. אז גריל הגז הפך בשנים האחרונות לגריל המבוקש והנמכר ביותר וזאת בזכות היתרונות הבולטים שיש לו על פני המתחרים שלו. הוא לא סתם משגע את העולם ולא סתם אנשים רבים בוחרים לרכוש אותו למרפסת או לגינה שלהם. הוא פשוט לתפעול, מהרהיב ביופיו וכמובן מוציא ומכין בשרים בצורה הטובה והאיכותית ביותר ללא כל חשש.

עוף עם פטריות בגריל גז

רכישת גריל חדש לבית שלנו – איך עושים את זה נכון?

אז אם החלטתם לרכוש לעצמכם גריל איכותי ומודרני לבית אבל אתם לא יודעים איך להתחיל, הכנו לכם מדריך קצר שיעזור לכם לעשות זאת. המטרה של העצות שלנו היא לעזור לכם ולהוריד ממכם מעט מהלחץ וחוסר ההבנה שיש בכל מה שקשור להליך רכישת הגריל הראשון.

 

אז קודם כל חשוב לבחור את הסוג

סוג הגריל הוא הקריטי ביותר בעת שאנחנו ניגשים לתהליך של רכישת גריל חדש לבית. חשוב לבחור את הסוג שיתאים לנו הכי הרבה מבין שלל הסוגים הקיימים בשוק שהם גרילי הגז האיכותיים, גריל הפחמים הנוסטלגיים וכמובן מעשנות הבשרים השונות. אנחנו ממליצים לכם לבצע בחינה ולהבין את ההבדלים ובכך לבחור את כלי הצלייה המתאים ביותר עבורכם.

 

בחירת תקציב נכון

אז כעת אחרי שהבנתם מה סוג הגריל שאתם צריכים אנחנו ממליצים לכם לעשות גם תקציב מראש על מנת להוריד ממכם את המבחר הגדול של האופציות שלא מתאים לכם לכיס. תכינו מחירי מינימום ומקסימום ובכך תשארו רק עם הגרילים שמתאימים לכם לכיס באופן מושלם.

 

התייעצו איתנו, אנחנו פה עבורכם

אז הדבר האחרון והבאמת חשוב, אנחנו מזמינים אתכם לבוא אלינו ולהתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו על כל התהליך ולקבל ליווי מלא בתהליך הרכישה של הגרילים. מדובר בצוות מקצועי ומסור שיודע להתאים לכם את הגריל באופן מושלם וכל זה תוך מתן שירות מקצועי ואדיב, אז אנחנו מחכים לכם ומצפים לראותכם.

סיכום

אז הנה מתכון לעוף עם פטריות בגריל גז, מתכון קליל ופשוט במיוחד ולא תאמינו בכלל עד כמה הוא פשוט להכנה ומהנה לאכילה. אז אם אתם רוצים להפתיע את החברים או המשפחה ולהכין משהו מעט שובר שגרה המתכון הזה הוא המתכון המושלם עבורכם. בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות