BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לקציצות תאילנדיות בגריל פחמים

מתכון לקציצות תאילנדיות בגריל פחמים הוא מתכון מאוד פשוט ולא תאמינו כמה הוא טעים. אפשר להכין אותו מאוד מהר בגריל הפחמים שלכם בזמן שאתם מארחים את כל החברים ויהיה מדובר במתכון טיפה אחר, שונה מהנוף וממש כמו תבשיל שאפשר להגיש אותו. אז איך מכינים את זה אתם שואלים? אנחנו כאן כדי לתדרך אתכם צעד אחר צעד, איך עושים את זה נכון. אז עכשיו אנחנו נלמד אתכם כיצד להכין את המתכון לקציצות תאילנדיות בגריל פחמים. מדובר במתכון טעים מאוד שיקח אתכם ישירות חזרה למזרח הרחוק עם טעמים מתקתקים לצד טעמים חרפרפים, השילוב המנצח שהחך הישראלי פשוט אוהב. לשם כך אנחנו ממליצים להצטייד במחבת עמוקה מברזל יצוק ניתן להניחה על האש. 

 

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
עוף טחון 1 קילו
ביצה 1
רכז עגבניות 1 כפות
שום קצוץ 5 שיניים
לימון סחוט 1
פירורי לחם 1 כוסות
ג’ינג’ר טרי קצוץ 1
רוטב סויה 1/3 כוס
צ’ילי תאילנדי ½ כוס
סוכר 3 כפות
פלפל חריף קצוץ 1
בצל קצוץ 1

אופן הכנה

שלב ראשון – הכנת הקציצות והרוטב

אז על מנת להכין את המתכון לקציצות תאילנדיות בגריל פחמים אנחנו קודם כל נתחיל בהכנה של הרוטב ונרכיב את הקציצות עצמן. לשם כך ניקח את הלימון, הבצל, השום, הפלפל החריף, והג’ינג’ר ונערבב אותם ביחד. כעת בעצם ניקח את המחבת וחלק מהעיסה שהכנו ונבשל אותם ביחד עם הצ’ילי, הסוכר, רוטב הסויה ומעט מים.

יש לבשל עד שהתערובת תהיה אחידה ומצומצמת בדיוק כמו שאתם אוהבים. בזמן שהרוטב מתבשל אתם יכולים לקחת את העוף הטחון, להכניס אליו את התערובת שנשארה לכם עם פירורי הלחם והביצה להתחיל להכין את הקציצות עצמן.

 

שלב שני – בישול הקציצות

כעת השלב השני במתכון לקציצות תאילנדיות בגריל פחמים כל שעליכם לעשות כעת הוא לקחת את הקציצות שהכנתם קודם ולצלות אותם על הרשת של הגריל בשני הצדדים, הצלייה תעזור בכל מה שקשור לשמירה על הצורה של הקציצה וכמובן תשפר את הטעם.

לאחר מכן, לאחר שחיממתם את המחבת העמוקה מהברזל על הלהבות של הגריל, תכניסו את הקציצות לבפנים, הוסיפו את הרוטב שהכנתם מקודם ותתנו להם להתבשל ביחד באזור ה20 דקות. לאחר הבישול, הוציאו את הסיר שלכם, הניחו אותו במרכז השולחן ותגידו בתיאבון לכולם.

גריל פחמים – הכירו את הגריל הנפלא הזה

אז מי מאיתנו לא מכיר את גריל הפחמים, הגריל הישן והטוב שכולנו אוהבים. מדובר בגריל שאוטומטית מחזיר אותנו לשבתות ולחגים, לימי העצמאות השונים אשר כולנו היינו נוסעים ונהנים מארוחת בשרים טעימה בחיק הטבע עם כל המשפחה והאנשים הקרובים אלינו.

אין דבר יותר ישראלי ומהנה מארוחה בגריל פחמים שכוללת את כל הבשרים שאנחנו אוהבים וכל זה בחיק הטבע עם כל המשפחה.

 

גריל הפחמים של היום – כבר לא מה שאתם זוכרים

אז נכון, עדיין אפשר לרכוש ולשים ברכב את גריל הנירוסטה הישן והמוכר. אבל… והאבל הוא גדול, היום גרילי הפחמים כבר עברו שדרוג והחלו לקחת חלק מהמרפסות והגינות שלנו ואינם מה שאתם זוכרים מהעבר.

כבר לא מדובר בגריל הקטן הזה אלא בכלי צלייה גדול ואיכותי במיוחד שעשוי מחומרים איכותיים עוד יותר לצד עיצובים חדשניים והמרהיבים שלא משאירים כל מקום לספק.

הגרילים החדשים לוקחים את הזכרונות שלנו מהפארקים ומשדרגים אותם עם צלייה אולטימטיבית בבית שלנו ללא כל הבלגן של היציאה. לכן רבים שאוהבים ולא יכולים ללא הטעם של הפחמים בוחרים לרכוש לביתם את גריל הפחמים החדש אשר הוא איכותי יותר, נוח יותר לשימוש וכמובן יעיל יותר מאשר מה שאנחנו זוכרים.

מתכון לקציצות תאילנדיות בגריל פחמים

רכישת גריל חדש – ההמלצות שלנו

ההחלטה לרכישת גריל חדש לבית היא החלטה שלפעמים עלולה להפחיד אותנו ושאנחנו לא יודעים בדיוק כיצד להתחיל, איפה לרכוש ומה לעשות. לשם כך הכנו לכם מספר המלצות אשר ישרתו אתכם בכל תהליך הרכישה. אנחנו כמובן נדגיש שאלא המלצות שאנחנו אספנו וזאת על מנת לעזור לכם וההמלצות הללו אינן מחייבות.

 

שלב ראשון – תבחרו את הגריל הנכון ביותר עבורכם

אז אם החלטתם לרכוש גריל, קודם כל תבינו בדיוק מה סוג הגריל שאתם רוצים אליכם לבית. ישנם סוגים רבים של גרילים כמו גריל הפחמים, גריל הגז, הגריל החשמלי וכמובן מעשנות מסוגים שונים.

לכל אחד ואחד מן הסוגים יש את היתרונות שלו כמובן, ואם אתם מחפשים גריל איכותי שאפשר להכין עליו בשרים איכותיים תוך כדי שימוש בפחמים כי אתם לא יכולים בלעדיהם, גריל הפחמים הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

 

שלב שני – תכינו תקציב מראש

החלטתם לרכוש גריל פחמים חדש לבית? מעולה, כעת אתם צריכים לבחור את התקציב שלכם בצורה נבונה. נכון אז לא מדובר ברכישה הכי גדולה של החיים שלכם אבל בסופו של דבר אתם לא רוצים להוציא את כל החסכונות שלכם על הגריל החדש, לכן תבדקו כמה אתם יכולים להשקיע, מה המחיר מינימום ומה המקסימום ורק לאחר מכן תתחילו במסע החיפושים שלכם.

חשוב להדגיש, היום ישנה תחרות רבה בכל שוק הגרילים ולכן אם אתם רוצים לרכוש גריל איכותי ניתן כמעט בכל תקציב למצוא גריל טוב ואיכותי עבורכם.

 

סיכום

אז כמו שאתם יכולים לראות מתכון לקציצות תאילנדיות בגריל פחמים הוא לא מתכון מסובך בכלל. מגוון רחב של מתכונים שאפשר להכין בגריל הפחמים שלכם קיים ואתם לא תאמינו כמה זה פשוט. אנחנו מזמינים אתכם לראות מתכונים נוספים באתר שלנו, להמליץ לחברים וכמובן לנסות אותם בעצמכם. מקווים שנהניתם, ובתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות