BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לקציצות תאילנדיות במעשנת בשרים

מתכון לקציצות תאילנדיות במעשנת בשרים הוא המתכון שאתם באמת הולכים להנות ממנו למשך זמן ארוך וכנראה שלא תפסיקו להכין אותו. מדובר בטעם שמחזיר אותנו פשוט לטיול האחרון שלנו במזרח וכמובן שהוא מביא עמו את הטעמים המדהימים שהחך הישראלי כלכך אוהב. אז איך מכינים את הקציצות התאילנדיות הנהדרות הללו במעשנת הבשרים? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם את הדרך הנכונה והטעימה ביותר.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
עוף טחון 1 קילו
ביצה 1
רכז עגבניות 1 כפות
שום קצוץ 5 שיניים
לימון סחוט 1
פירורי לחם 1 כוסות
ג’ינג’ר טרי קצוץ 1
רוטב סויה 1/3 כוס
צ’ילי תאילנדי ½ כוס
סוכר 3 כפות
פלפל חריף קצוץ 1
בצל קצוץ 1

אופן הכנה

שלב ראשון – רוטב וקציצות תאילנדיות

אז בשלב הראשון בעת שאתם בוחרים להכין את המתכון לקציצות תאילנדיות במעשנת בשרים הוא קודם כל להכין הרוטב התאילנדי שהולך ללוות את הקציצות ואת בלילת הקציצות עצמה. לשם כך תצטרכו לקחת את הלימון, הבצל, השום, הפלפל החריף והג’ינג’ר ולערבב אותם ביחד עד שיהיו עיסה אחת אחידה.

לאחר מכן, תטגנו  כחצי מהבלילה מספר דקות ותוסיפו את הצ’ילי והסוכר, רוטב הסויה וכמובן מעט מים ותתנו להם להתבשל ביחד. תתנו לו לבעבע מספר דקות ולרוטב להצטמצם עד שיהיה פשוט במידה שאתם אוהבים והוא יוכל בהמשך לכסות את הקציצות.

בזמן הזה תיקחו את הבלילה שנשארה, תוסיפו אותה לבשר ביחד עם ביצה ופירורי לחם ותייצרו את הקציצות בגודל שאתם רוצים.

 

שלב שני – בישול הקציצות

כעת אנחנו ממליצים בשלב זה של המתכון לקציצות תאילנדיות במעשנת בשרים לקחת את הקציצות שיצרתם ולטגן אותן מספר דקות על כל צד. הדבר ישמור עליהן מלהתפרק בתהליך הבישול וכמובן יוסיף טעמים.

לאחר מכן, תיקחו את המחבת שלכם והכניסו אליה את הקציצות ביחד תעטפו ברוטב שהכנתן קודם והכניסו למעשנה שחוממה מראש לחום של כ-190 מעלות. כעת תתנו לקציצות להתבשל בתוך המעשנה כ25-30 דקות, לאחר מכן אתם יכולים להוציא את הסיר ולהנות מארוחה טעימה שהוכנה במעשנה הביתית שלכם.

מעשנות בשרים – בואו ותכירו את הכלי ההיסטורי והמופלא הזה

אז לפני שבכלל נתחיל להתעסק במתכון לקציצות תאילנדיות במעשנת בשרים אנחנו נספר לכם קצת על מעשנת הבשרים עצמה. מעשנות הבשרים הן כלי היסטורי ומופלא שכל חובב בשר חייב להכיר. אז קודם כל נתחיל בשבירת המיתוס, מעשנות הן בעבר הן לא היו כלי של עשירים בלבד אלא להפך מדובר בכלי שהיו משתמשים לצלייה בעיקר משפחות דלות אמצעים.

הסיבה לכך הייתה מאחר והמעשנה עוזרת לשמר את הבשרים והדגים לזמן ארוך מה שהיה עוזר לאותן משפחות בעת שהיו מצליחות להשיג נתח של בשר טרי או של דג והן בזכות המעשנות היו יכולות לשמור עליהן לזמן ארוך מאוד.

 

מעשנות של היום – היכרות קצרה

אז המעשנות היום הן כבר משהו אחר ומדהים לגמרי. המעשנות היום הן כבר לא עשויות מאותם דודי שמש שהתקלקלו או ממקררים ישנים אלא הן עשויות בעיקר מחומרים איכותיים בהרבה וכמובן מחזיקות בעיצובים חדשניים ומודרניים במיוחד.

הדברים הללו הפכו את הכלי להיות מאוד ויראלי בשנים האחרונות מה שגרם לביקוש רב של מעשנות לבתים. המעשנות היום חוץ מעיצובים חדשניים גם מגיעות עם טכנולוגיות חדישות שהופכות את תהליך העישון לטעים ואיכותי בהרבה וכמובן פשוט עוד יותר ממה שאתם חושבים.

מתכון לקציצות תאילנדיות במעשנת בשרים

מדריך לרכישת הגריל החדש שלכם

אז אם החלטתם לרכוש גריל חדש לבית שלכם מדובר בהחלטה מאוד נבונה. אבל הרבה אנשים לא יודעים איך להתחיל את תהליך הרכישה והם הולכים לאיבוד ואף מוותרים על הרכישה עקב כך. לכן, החלטנו להכין לכם מספר טיפים שיעזרו לכם בתהליך הרכישה שלכם ויועילו לכם בכל מה שקשור לרכישת הגריל הבא שלכם.

 

קודם כל תבחרו את הסוג של הגריל

אז השלב הראשון שאתם צריכים להחליט הוא קודם כל על סוג הגריל שהחלטתם לרכוש. לכל גריל יש את היתרונות והחסרונות שלו ולכן חשוב מאוד לבחור את הגריל הטוב ביותר עבורכם בהתאם לצרכים השונים שלכם.

אתם יכולים לבחור בין מבחר רב של סוגי גרילים שמתחילים מהמעשנות השונות, גרילי פחמים, גז ואפילו חשמליים ועל כן חשוב להבין בדיוק איזה גריל אתם מחפשים. אנחנו ממליצים לאנשים שאוהבים בשר ומעוניינים ללמוד כיצד לעשן אותו בצורה הטובה ביותר לרכוש מעשנה איכותית על מנת שתוכלו להגיע לתוצאות מושלמות.

 

תתייעצו עם מומחים

טיפ נוסף והכרחי במיוחד אם החלטתם לרכוש גריל מסוג מסויים, בין אם מדובר במעשנה או גריל גז או פחמים הוא להתייעץ עם בן אדם שמבין. אנשים רבים עברו את תהליך הרכישה ויוכלו לעזור לכם בכל שאלה שתהיה לכם.

הם יוכלו להתאים לכם את הגריל הנכון לצרכים שלכם וכמובן לעזור לכם לא לצאת מהתקציב שהגדרתם מראש. כמובן שאתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו ולצוות המומחים שלנו שישמח לעזור בכל מה שקשור לרכישת הגריל שלכם.

 

סיכום

כמו שאתם יכולים להבין להכין מתכון לקציצות תאילנדיות במעשנת בשרים הוא ממש פשוט והוא טעים ברמות שלא תאמינו. ביס אחד יקח אתכם ישירות חזרה לתאילנד. את המתכון אפשר להכין גם עם בשר טחון אבל מומלץ להשתמש בעוף הטחון. בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות