BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף צלוי בעשבים ממולא באורז בסמטי מלא ועלי גפן בגריל פחמים

עוף צלוי בעשבים ממולא באורז בסמטי מלא ועלי גפן בגריל פחמים היא מנה שתרשים כל אדם שתחליטו לארח, אבל מה שאנשים לא יודעים היא שזה פשוט במיוחד. אם חשבתם שמדובר על ארוחה קשה להכנה תשכחו מזה ותראו איך בקלות רבה אפשר להכין ארוחה מרשימה משביעה וטעימה בעלת ערך תזונתי מדהים. אנחנו כאן כדי ללמד אתכם איך לעשות את זה כמו שצריך. אז קודם כל חשוב להדגיש שבכדי להכין עוף צלוי בעשבים ממולא באורז בסמטי מלא ועלי גפן בגריל פחמים לא צריך להיות שף ולא מדובר בארוחה קשה במיוחד. ההפך הוא הנכון לאחר פעם אחת של הכנה אתם תהיו בשוק מכמה זה פשוט. לשם כך נתחיל ברכישה של מספר מצרכים חיוניים, אל תיבהלו מהכמות של המצרכים זה נטו לשם הטעמים המדהימים שאנחנו רוצים.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

לעוף אנחנו נעמיד את רשימת המצרכים

מרכיבים כמות
עוף עוף שלם כ1.5 קילו
מלח גס כוס
שמן זית  4 כפות
ענפי תימין 3 ענפים קצוצים
ענפי זעתר 2 ענפים קצוצים
ענפי מרווה 2 ענפים קצוצים
רוזמרין חופן של רוזמרין קצוץ
אורגנו חופן אורגנו קצוץ
פלפל שחור 1/3 כפית

 

מילוי העוף יצריך את הצרכים הבאים

מרכיבים כמות
אורז בסמטי מלא 1 כוס
בצל קצוץ 2 בצלים
שום 3 שיני שום
עלי גפן קצוצים 12 עלים
פלפל אנגלי 2 גרגרים
שקדים 1 כפית
מלח 1 כפית
כוסברה חופן יפה

אופן הכנה

ייבוש העוף והכנת המלית עצמה

אז בשלב הראשון ניקח את העוף ונצפה אותו במלח גס בכדי לייבש את העור. הסיבה לכך היא בכדי לייצר עוף חרוך וקריספי. לאחר מכן ניתן לו לנוח בטמפרטורת החדר לפחות במשך שעה בכדי שיתייבש כמו שצריך. עכשיו נוריד את המלח הגס שלנו ונתחיל בביצוע הכנת המלית.

את המלית נכין בכך שקודם כל נתחיל בטיגון הבצל, לאחר הטיגון של הבשל אנחנו נוסיף את עלי הגפן והשום והכוסברה וניתן להם להיטגן ביחד לפחות 2 דקות. לאחר מכן נוסיף את השקדים עצמם ואת התבלינים ונבשל את הכל ביחד במשך 3-4 דקות ונערבב את התערובת לצד האורז.

 

מילוי העוף וצלייה בגריל פחמים

עוף צלוי בעשבים ממולא באורז בסמטי מלא ועלי גפן בגריל פחמים מצריך אותנו במילוי העוף. ניקח את המלית ונמלא את העוף עצמו. נסגור את כל מקומות הפתיחה של העוף ואז נמשוך אותו בשמן זית. אחרי שסיימנו את זה נבצע משיחה עם העשבי תיבול ונשים את העוף לצלייה בגריל הפחמים.

בגלל שזה גריל פחמים אנחנו נסגור את העוף ונכסה אותו ככה שהוא יתבשל כמו שצריך. הצלייה עם המכסה שלנו תהיה באיזור ה- 30 דקות בזמן שהוא מכוסה וניתן לו צלייה של עוד רבע שעה בערך עד שיצלה כמו שצריך. נבצע הפיכה לפעמים בכדי שיצלה כמו שצריך, בכל החלקים שלו.

גריל פחמים – אז והיום

אז כשאנחנו חושבים על גריל פחמים אנחנו אוטומטית נזכרים בגריל של פעם של יום העצמאות שכולנו היינו רוכשים במחיר סמלי עם פחמים ומכינים את העל האש הרגיל שלנו. המצב היום הוא שונה לחלוטין באופן מובהק. אז אם בעבר היינו רגילים לראות גריל קטן שהשדרוג הגדול ביותר שלו היה רגליים שניתן להעמיד אותו עליהם, היום מדובר כבר בגריל משודרג הרבה יותר. היום מדובר במשהו הרבה יותר מעניין ובעל טכנולוגיות מסוגים שונים המשדרגים אותו. אז היום כבר לא רוכשים לבית את המנגל הישן ואנחנו נרצה אחד מחודש וטוב יותר שגם ירשים את המתארחים.

מתקן עוף גורמה

 

גריל פחמים חדש – מה הוא כולל?

אם פעם לגריל הפחמים לא היה כלום שהוא כולל היום כבר מדובר בכלי משודרג הרבה יותר. נתחיל בטכנולוגיות המטורפות שהוא יכול להכיל. הטכנולוגיות יכולות להתחיל מיכולות קליטת עשן ופיזור עשן נמוכה בהרבה וכמובן ביכולת שליטה על טמפרטורות ובעירה של הגחלים עצמם.

כמובן שמדדי חום מובנים וכל מיני פיצ’רים קטנים שהופכים את גריל הפחמים לגריל מתקדם ויפייפה. דבר נוסף הוא כולל עיצוב מחודש, ברוב המקרים יגיע גם עם מכסה נהדר ככה שנוכל לבשל כמו שצריך ולבצע צלייה איכותית בהרבה, מה שגורם לכולם לרצות יותר.

 

גריל פחמים – כמה יעלה לי לקנות אחד חדש לבית?

אתם מעוניינים ברכישת גריל פחמים חדש לבית? חשוב להדגיש כי קשה לנקוב מחיר מסוים והסיבה לכך היא כי ניתן לרכוש בכל תקציב גריל פחמים איכותי. אנחנו חייבים להבין שמדובר בסקאלה רחבה במיוחד של גרילים וכי בכל תקציב אפשר להעמיד גריל איכותי. ישנם מספר פקטורים שמשפיעים על המחיר באופן ישיר, הראשון והחשוב ביותר הוא הגודל.

ככל שהגריל יהיה גדול יותר ועשוי מחומרים איכותיים יותר ככה הוא גם יעלה יותר באופן משמעותי. הפקטור השני הוא כמובן הטכנולוגיות שאנחנו מעוניינים שיהיו בגריל שלנו. טכנולוגיות מתקדמות יותר יעלו לנו הרבה יותר. לכן אנחנו ממליצים לבצע בדיקה של התקציב שאתם מוכנים להשקיע ולהתאים את רכישת הגריל לתקציב שאתם בוחרים לעצמכם.

סיכום

אז כמו שאתם רואים הכנה של עוף צלוי בעשבים ממולא באורז בסמטי מלא ועלי גפן בגריל פחמים הוא לא רק שלא קשה מדובר בארוחה מלאה שכוללת גם אורז, גם את עלי הגפן שלנו וכמובן שאת העוף עצמו. ארוחה בריאה במיוחד וללא השקעה גדולה במיוחד. אז אם אתם מעוניינים בארוחה שנראית מרשימה אבל היא לא קשה להכנה מדובר במתכון מנצח ומרשים במיוחד, תנסו ולא תצטערו.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות