BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לקבבים בבירה עם חזרת לבנה בגריל פחמים

קבבים בבירה עם חזרת לבנה בגריל פחמים הם אחד הדברים המבוקשים ביותר שיש. התפיסה שלנו על חזרת השתנתה בשנים האחרונות ומחריף שהוא מוגדר אצל רבים “חריף של אשכנזים” השתנה המצב וכולם התחילו להשתמש בחזרת הלבנה. השילוב של קבבים וגריל פחמים הוא שילוב שידוע לנו, אבל מרינדה שכוללת חזרת לבנה ובירה הופכת את הקבבים לעולם אחר…

קודם כל חשוב לדאוג לרשימת המצרכים הבאה:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
בשר איכותי טחון 1 קילו
חזרת לבנה 1 כפית
בירה 250 מ”ל
מלח 1 כפית
פלפל שחור 1/3 כפית
פפריקה מעושנת 1 כף
סודה לשתייה 1/3 כפית
מרק עוף 1 כפית
שום כתוש 3-4 שיניים

אופן הכנה

איסוף המצרכים

אז קודם כל כפי שאמרנו חשוב לאסוף את המצרכים הללו ולהניח אותם על משטח העבודה לידנו. כדי שנוכל לעבוד בשקט, חשוב מאוד להניח לידנו את המצרכים ולא להתחיל לרוץ ולהביא את כל המצרכים בזמן ההכנה. אם מכינים את המצרכים לידנו לפני אנחנו יכולים להתרכז בהכנה ורק בהכנה ולא בשום דבר אחר, מה שלא יגרום לנו לשכוח את אחד המרכיבים ובכך לאבד טעמים טובים ואת הקבב הטוב.

ערבוב המצרכים

אז בהתחלה חשוב לבצע מזיגה של כלל המרכיבים על הבשר ורק לבסוף להוסיף את הבירה. אין חשיבות לאיזו בירה נשתמש וניתן להשתמש הן בבירות כהות או בהירות בהתאם לטעמים שאנחנו אוהבים. לאחר מכן אנחנו נתחיל בהכנת התערובת ונערבב את התבלינים עם הבשר באופן אחיד כך שנוכל להכין קבבים טעימים ואיכותיים.

קירור הבשר

לאחר הערבוב נכניס את הבשר לקצת זמן במקרר עדיפות לשעה שלמה בכדי שיוכל לספוח את כלל הטעמים ובעיקר כדי שיקבל את הצורה ונוכל בקלות להתחיל להכין את הצורה של הקבבים. אז אחרי שעה אנחנו נוציא את הבשר מן המקרר ונתחיל להכין את הקבבים. חשוב לא לעשות אותם עבים מידי ולשמור על עובי אחיד של כל הקבבים בכדי שהם יתבשלו באופן אחיד ושלא יהיה שוני במידות העשייה בעת האכילה.

אז אחרי שסיימנו לעשות את הצורה של הקבבים נתחיל בחלק הכיף של ההכנה ונדליק את גריל הפחמים שלנו. קבבים בבירה עם חזרת לבנה בגריל פחמים חייבים שהפחמים יהיו לוהטות אחרת הטעם לא יצא כפי שרצינו. לאחר שהדלקנו את הפחמים ונתנו להם להתלהט אנחנו נתחיל להניח אותם על רשת הצלייה וניתן להם מרווח האחד מהשני בכדי שיוכלו להצלה כמו שצריך.

אז אחרי שהקבבים מוכנים מצד אחד נהפוך אותם ונחזור על אותה הפעולה בדיוק על הצד השני. לאחר שהם באמת מקבלים את הצריבה הרצויה אנחנו נוציא אותם מהאש, ניתן להם כמה דקות לנוח ולהתקרר כי אלה החוקים לקרניבורים.

 

אנשים יושבים אחרי הכנת קבבים בבירה עם חזרת לבנה בגריל פחמים

 

גריל פחמים – כבר לא סתם מנגל

בתור ילדים כולנו הכרנו את המנגל הישן, הכסוף והטוב שהיינו קונים לקראת יום העצמאות ונוסעים ליער או לפארק הקרוב כדי לעשות “על האש” עם המשפחה או החבר’ה. היום גריל פחמים הפך להיות לדבר הרבה יותר גדול והשימוש בו הפך לתדיר יותר ויותר. גריל פחמים הפך לחוויה מדהימה לאנשים רבים והרבה אנשים בוחרים להשקיע בגריל פחמים איכותי לגינה או למרפסת שלהם ובכך הם יוצרים חוויות בשרים מדהימות לחברים או למשפחה שלהם בקלילות רבה.

גריל פחמים אנחנו לרוב נראה אצל אנשים שמבינים ואוהבים את חווית צליית הבשר. אם תשאלו אנשים רבים הם יגידו שאין דבר טעים יותר מבשר שנעשה על פחמים לוהטות, הפחמים נותנים את הטעם המעושן שאף גריל אחר לא מסוגל לתת ובנוסף יתרונות רבים אחרים אפשר למצוא בגריל הפחמים. גם כאשר אנחנו מכינים קבבים בבירה עם חזרת לבנה בגריל פחמים יהיה לפחמים השפעה חזקה על הטעם ויש שיאמרו שאפילו יותר מאשר בגריל גז או בגריל חשמלי.

 

איך כדאי לאכול את הקבבים?

לכל אחד יש את שיטת האכילה האהובה עליו של הקבבים. אנשים רבים אוהבים את הקבב שלהם בפיתה עם קצת חומוס, טחינה וסלט קצוץ דק מה מאוד טעים ומאוד משביעה. אחרים יעדיפו את הקבב שלהם בתוך לאפה או אשתנור עם הסלטים האהובים עליהם ולכל אחד יש את הרגלי האכילה שלו. ההמלצה שלנו היא להתפרע ותאכלו את הקבב בצורה שבה אתם נהנים לאכול קבב, אין נכון ואין לא נכון והכי חשוב זה שתאכלו ותהנו מהארוחה, כי אין טעים כמו קבבים בבירה עם חזרת לבנה בגריל פחמים.

 

איך בוחרים את גריל הפחמים המומלץ?

אז כמו שאנחנו מבינים המצב היום עם גרילי פחמים הוא שונה מהמצב פעם. אם פעם גריל פחמים היה עולה כמה עשרות שקלים, היום מדובר בהוצאה שיכולה להגיע לכמה אלפים ואפילו עשרות אלפים. גריל פחמים הוא חלק משום עצום ולכן צריך לדעת לבחור את הגריל הטוב ביותר עבורכם. אם אתם מעוניינים לקנות גריל פחמים ההמלצה הראשונה היא קודם כל להתייעץ עם אדם שיש לו גריל מסוג זה והוא עבר כבר את המסכת.

לסיכום

קבבים בבירה עם חזרת לבנה בגריל פחמים הם מעדן שאין כמותו, החזרת עברה שינויים רבים בשנים האחרונות מבחינת התפיסה הישראלית והיא כבר לא רק משהו שאפשר למצוא על השולחן של יוצאי יהדות אשכנז בחגים אלא ממש אפשר להתחיל לראות אותה בכל בית בישראל כמעט. החזרת לצד הבירה מוסיפות טעמים נהדרים לקבבים והיא נותנת תחושה חריפה מצד אחד ושל טעמים חזקים מהצד השני שלצד הקרמול של השומן בגריל הפחמים הופך את הביס לעוצמתי וטעים במיוחד. אז למה אתם מחכים? למתכון קבב נוסף לחצו כאן.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות