BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך בוחרים גריל פחמים

גרילי הפחמים של היום, שונים לחלוטין מהמתקנים שבאמצעותם היינו צולים פעם. חלקנו בוודאי מכירים את אותם מנגלים וותיקים, שהיו מלווים אותנו בימי העצמאות ומספקים הנאה רבה, אך גם קשיים מסוימים. בשנים האחרונות, מספר יצרניות מובילות בתחום הפנאי והקמפינג, החליטו להרים את הכפפה ולייצר גרילי פחמים מזן אחר לחלוטין! מה מייחד את גרילי הפחמים הללו, ואיך בוחרים גריל פחמים? במאמר הבא.

 

גריל פחמים של פעם

גרילי פחמים זכורים לכולנו מימי העצמאות של פעם, כקופסאות אלומיניום פשוטות עם רשת צלייה המונחת עליהם. גרילים אלו הערימו עלינו מספר קשיים בעת שביקשנו לצלות באמצעותם בשר, עופות, דגים וירקות. ראשית, כל ברביקיו לרוב היה מתחיל במאבק עם הפחמים המסרבות להידלק, ומעבר לכך? גם ההמשך לא היה פשוט במיוחד. הנפנוף הבלתי פוסק שבאמצעותו היינו צריכים ללבות את הגחלים – אמנם היה מתאפיין ביתרון של פיתוח שרירי הידיים והכתפיים, אך בוודאי גם יצר המון מאמץ בלתי רצוי בזמן הכנת המזון. לאחר שכבר הוכן המזון, פעמים רבות היינו מגלים שחלקו לא עשוי כמו שצריך – עקב פיזור הגחלים ורמת הבערה המשתנה שלהן.

 

גריל פחמים מהדור החדש

כאמור, חברות מסוימות החליטו לייצר גרילים שונים לחלוטין, וכאלו שיהפכו את חיינו להרבה יותר פשוטים. גרילי הפחמים החדישים יותר, כוללים מערכת אוורור – המונעת מאיתנו את הצורך בנפנוף, מערכת איסוף שומנים ואפר – המונעות לכלוך מיותר, פיצ’רים שונים של בטיחות, מכסה פונקציונלי המעוצב לטובת הכנת מזון עסיסי וטעים, ועוד.
אם שאלתם איך בוחרים גריל פחמים – חשוב לדעת שהמגמה היום עוברת לגרילים עמידים ואיכותיים, המשרתים אותנו שנים רבות!

 

איך בוחרים גריל פחמים

רובנו לא מקצוענים בתחום הצלייה, ולכן אנו עשויים להתבלבל כשמדובר במבחר עצום של גרילי פחמים. כדי לבצע רכישה נכונה ומושכלת, כל מה שעלינו לעשות הוא לעקוב אחר מספר כללים פשוטים:

 

הבנת דפוסי השימוש שלנו

דפוסי השימוש שלנו, הם למעשה המפתח לרכישה של מוצר מתאים עבורנו. במידה ואנו עורכים אירועי ברביקיו בתדירות גבוהה – בוודאי נעדיף גריל פחמים גדול ומקצועי, שיאפשר לנו להכין כמות גדולה של מזון בו זמנית. ומה אם אנו אוהבים לערוך ברביקיו בטבע, או שאנו מחפשים גריל שיתאים למרפסת? ובכן, במקרה כזה כנראה שנחפש גריל פחמים קומפקטי, המעניק לנו יתרונות משמעותיים ככל שמדובר באחסנה, מיקום הברביקיו, ורמת הניידות.

 

עיון בחוות דעת אמינות

בעידן האינטרנט – אנו נתקלים בחוות דעת רבות, אך למעשה אין באפשרותנו לדעת מהי רמת האמינות שלהן. מה שכן אנו יכולים לעשות, זה פשוט להצליב מספר חוות דעת ממקורות שונים, וזה יעניק לנו תמונה רחבה ככל האפשר על המוצר המבוקש.
אם יש באפשרותכם להשיג חוות דעת ממקור ראשון, הרי שזו האופציה הטובה ביותר! חבר או בן משפחה שכבר משתמש במוצר, יוכל לתת לכם את האינדיקציה הטובה ביותר עליו!

 

לא מתפשרים על האיכות!

כל מי שתוהה איך בוחרים גריל פחמים שיחזיק זמן רב, חייב להבין שמדובר בעניין של איכות ומותג. בעוד בעבר היינו רוכשים גרילי פחמים “חד פעמיים” שהיו מספיקים למספר שימושים מצומצם, היום המגמה עוברת לרכישת גרילים איכותיים ועמידים שמלווים אותנו שנים! בחירת מותג איכותי, תבטיח לנו שהגריל מיוצר ברמת הגימור הגבוהה ביותר – מה שימנע מאיתנו תיקונים או צורך בהחלפה מאוחר יותר.

 

וודאו לגבי אחריות

יצרניות גרילי פחמים מובילות, מעניקות אחריות מורחבת על המוצרים שלהן ברוב המקרים. אחריות מאפשרת לנו לבצע את הרכישה בראש שקט, ולדעת שיש מי שידאג לנו בכל מצב של תקלה או בעיה.
איך בוחרים גריל פחמים

איך בוחרים גריל פחמים ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות