BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לעצב נכון את מטבח החוץ?

החלטתם לרכוש מטבח חיצוני למרפסת או לחצר? החלטה נבונה ביותר, אך כדי לעצב נכון את מטבח החוץ יש להתחשב במספר אלמנטים חשובים כמו מיקום, חיבור לשקעים, בחירת הקו העיצובי ובחירת החלקים המודולריים הנחוצים לכם. עם מטבחי החוץ של ברביקיו אנד מור כל אירוח אצלכם בבית יהפוך לאירוע קולינרי של ממש עם נוחות מושלמת לכם ופינוק מושלם לאורחים שלכם.

 

מטבחי החוץ של ברביקיו אנד מור

בBBQ & More תוכלו למצוא מותגים מובילים של מטבחים חיצוניים כגון וובר, דישף ועוד המתאפיינים במקצועיות רבה, בנוחות ובעיצוב מרהיב. מטבחי חוץ מאפשרים לכם לבשל באוויר הפתוח, להימנע מלכלוך וריחות לא נעימים בתוך הבית, להיות חלק בלתי נפרד מהשיחה עם כל האורחים והכי חשוב – לשמור על הבית נקי ומסודר כמו שאתם אוהבים.

 

איך לעצב נכון את מטבח החוץ?

כדי שתוכלו ליהנות ממטבח החוץ החדש שלכם בלי לדאוג חשוב להתייחס למספר אלמנטים חשובים שצריכים להילקח בחשבון כדי לעצב נכון את מטבח החוץ החדש שלכם:

  1. מיקום – היכן תרצו להניח את מטבח החוץ? האם יש לכם מרפסת גדולה או חצר?  חשוב לדעת שהמטבח החיצוני זקוק לנקודת חשמל למקררים, לנקודת חיבור לגז עבור גריל הגז ולברז מים קרוב אם תרצו להוסיף גם כיור רחצה נוח ופרקטי במיוחד. חשוב למדוד את המקום המיועד ולקחת מידות לפני הרכישה כדי שלא תתאכזבו לאחר מכן.
  2. מה נחוץ לכם במטבח החוץ? –  מטבח החוץ בנוי בצורה מודולרית כך שתמיד תוכלו להוסיף עוד חלקים, לסדרם בדרך הנוחה ביותר לכם בצורה ישרה, ר’ או ח’, וגם לאחסן אותם בנוחות במחסן אם אינכם זקוקים להם כל העת. החלקים העיקריים של המטבח הינם גריל מקצועי, ארון אחסון, מקרר, כיור וחלקים נוספים שנועדו לפינוקים אמיתיים כמו מקרר יינות וברז בירה. חשוב לבחור בכל אחד מהחלקים על פי כמות הבישולים, כמות האורחים שאתם נוהגים לארח בקביעות, הנוחות שלכם והתקציב.
  3. עיצוב שמשתלב עם הבית והגינה – ניתן לבנות את מטבח החוץ מחומרי גלם כגון מתכת, אבן, שיש ועץ כדי להתאימם באופן מושלם לגינת הבית או לקו העיצוב החביב עליכם. כמו כן, קיימים גם תנורי טאבון או תנורי לבנים אסתטיים ויפים שלא רק שיוסיפו טעם וריח נפלאים אלא גם ייראו נהדר בגינה.
  4. ניקוי ותחזוקה – מטבחי החוץ קלים מאד לניקוי ולשטיפה ובנויים כדי לעמוד בתנאי מזג האויר השונים. למרות כל זאת, מומלץ לכסותם בימים הלוהטים או בגשמים ולמנוע חדירת אבק, לכלוך ועלים יבשים לתוכם.

 

גריל גז, פחמים או מעשנת בשרים?

הנושא המדובר ביותר בקרב חובבי הבשר היא באיזה גריל להשתמש כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר להכנת הבשר. לכל אחד מהשיטות יתרונות וחסרונות כך שבסופו של דבר הבחירה באחד מהם היא מאד אישית.

גריל פחמים מעניק את הטעם האהוב והמוכר ואת הניחוח שמגרה את מיצי הקיבה לכל השכונה, גריל גז מעניק אוויר נקי יותר לכם ולשכנים, חוסך לכם את הפחם המזהם אשר חלקיקים שלו נצמדים לבשר עם העשן הבוקע מטיפות השומן הנשרף ואילו המעשנה מעניקה לכם טעמים וניחוחות עשירים שלא דומים לשום דבר אחר. בסופו של יום הבחירה היא עניין של טעם אישי והבשר יהיה טעים ומזין בכל דרך שתבחרו.

 

דוגמאות לעיצובים מנצחים של מטבחי חוץ

קשה לכם להחליט איך לעצב? למה שלא תתנו למומחים לעשות את זה בשבילכם, להלן מספר דוגמאות למטבחים חיצוניים מעוצבים שכוללים את כל מה שאתם צריכים במראה אחיד ונפלא:

 

סמיט 400 מתוצרת וובר – מטבח שהוא גם בר

המטבח בנוי בשילוב של עץ ומתכת ומעוצב כך שמצד אחד הוא עמדת בישול, טיגון ועבודה ומן הצד השני הוא בר נוח לשתייה ואכילה. נוחות ויופי היא מילת המפתח בדגם הזה שיאפשר לכם אינטראקציה מושלמת עם בני המשפחה והחברים היושבים ומחכים ממש קרוב אליכם שהמנות שאתם מכינים יחליקו לצלחות שלכם.

הדגם כולל גריל גז איכותי, כיור נירוסטה עם ברז נשלף לשטיפה נוחה, מקרר הבנוי לתנאי חוץ, ארונית אחסון ומשטח עבודה שהוא גם דלפק הגשה.

 

מטבח הכל כולל הכל מתוצרת דישף

שילוב של נירוסטה עם שיש גרניט אפור לעבודה נוחה במיוחד, המטבח כולל גריל גז עם יחידת כיריים המאפשרות לכם לבשל את מנות הצד בו זמנית עם המנה העיקרית הנצלית על הגריל, כיור נוח וארוניות אחסון עם המון מקום. גריל הגז כולל שיפוד מסתובב לצליית נתח גדול ומגש איסוף שומן לניקוי קל ומהיר. המטבח הזה כולל את כל מה שאתם צריכים כדי להפיק את המיטב ממטבח חיצוני.

 

מיני מטבח עם גימור שיש לבן מתוצרת דישף

היופי של המטבח החיצוני הזה יכול להתחרות בהרבה מטבחים פנימיים והוא מתאים בעיקר למי שאסתטיות וטוב טעם קודמים לכל, עם ארונות שחורים, שיש לבן בוהק ותאורת לד מרהיבה כדי שתוכלו לבשל בכל שעה של היום ושל הלילה. מאחר והדגם הזה אינו כולל מקרר וארוניות אחסון גדולות הוא בנוי כך שניתן לצרפם אליו בקלות ולמראה אחיד וחלק.

 

מיני מטבח נירוסטה מתוצרת Dchef

המיני מטבח של Dchef מתאים מאד למחפשים מטבח פרקטי, קל לניקוי ולתפעול, בעל תאורה נוחה כדי שתוכלו לבשל בכל שעה של היום והלילה. המטבח בנוי כיחידה בסיסית אך ניתן בקלות להוסיף לו מקרר, כיור או ארונות אחסון נוספים למראה אחיד וחלק. היתרון הגדול של המטבח הוא הקלות הרבה שבו ניתן לנקותו.

כמו כן, הנירוסטה איננה מתרגשת מסירים לוהטים ולא סופגת צבעים של תבלינים עזים כגון כורכום או פפריקה ואתם חופשיים לבשל כאוות נפשכם ללא דאגה.

איך לעצב נכון את מטבח החוץ?
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות