BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור מטבח חוץ

מטבחי חוץ מאפשרים לנו נוחות מקסימלית כשאנו מבלים בגינה או בחצר, ולכן אנשים רבים בוחרים בהם לשדרוג חווית החוץ שלהם. ישנם סוגים רבים של מטבחי חוץ, כשחלקם הם מינימליסטיים – וכוללים מקרר קטן ומשטח עבודה בלבד, ואילו אחרים – מפוארים ומצוידים גם בפחים, כיור, גריל ועוד. כשאנו עומדים אל מול המגוון הרחב של מטבחי חוץ, לעתים אנו שואלים את עצמנו: איך לבחור מטבח חוץ ? ועל כך ידובר במאמר הבא.

 

מדוע מטבח חוץ?

לפני שנדון בשאלה “איך לבחור מטבח חוץ”, ראשית ננסה להבין מדוע אנו זקוקים לו. מטבחי חוץ הפכו לנפוצים במיוחד בשנים האחרונות, אצל מי שיש ברשותו חצר או גינה. אנשים שביתם כולל חלקה חיצונית כלשהי, לרוב מנצלים אותה לבילויים דוגמת ברביקיו, טבילה בבריכה, השתזפות או ארוחות משפחתיות. מטבחי חוץ מאפשרים לנו כמה יתרונות משמעותיים כשאנו מבלים בחוץ:

 

זמינות

כשיש לידנו שתייה, אוכל, ומתקנים המאפשרים הכנת אוכל – חווית החוץ שלנו הופכת להיות עצמאית לחלוטין, ואין לנו צורך לטרטר את עצמנו אל תוך הבית בכל פעם שחסר משהו. הדבר הוא בעל ערך מוסף משמעותי, מכיוון שהוא מאפשר לנו לחוות את ה”חוץ” באופן הטוב ביותר! לאחר שנבלה בגינה שלנו כמה שעות מבלי להיכנס הביתה, ממש נרגיש שחזרנו מטיול!

 

מניעת לכלוך

במידה ואנו מסוגלים לנהל את כל ענייני האוכל והברביקיו בחוץ, ומבלי הצורך להיכנס הביתה במהלך האירוע – הדבר מונע לכלוך רב בבית! כשיש לנו הכל בחוץ, אנו לא צריכים להתנייד אל תוך הבית לצורכי שטיפה, נשיאת שקיות מטפטפות, שיפודים נוטפים, או כלי עבודה מפויחים שהגיעו מהגריל.

 

מקום אחסון

כשיש לנו מטבח חוץ, אנו יכולים לאחסן בו ציוד שלא יתפוס לנו מקום בתוך הבית. בין הפריטים שאנו יכולים לאחסן במטבח החוץ שלנו, נוכל למצוא מוצרים הדורשים קירור, כלי אוכל וסכו”ם, מפות, ואביזרים נוספים לצורך בילוי מושלם בחוץ.

 

איך לבחור מטבח חוץ

ישנם סוגים רבים של מטבחי חוץ, ויש יצרניות רבות המציעות אותם. כיצד נדע איך לבחור מטבח חוץ שיתאים לצרכינו? באמצעות מעקב אחר מספר כללים פשוטים:

 

החליטו מהם הצרכים שלכם

לא כל מטבח חוץ יתאים לנו, ועלינו להבין מה אנו מחפשים. במידה ואנו עורכים אירועי ברביקיו תכופים אחת לשבוע – כנראה שנחפש מטבח חוץ מפואר יחסית, וכזה שיאפשר לנו להכין ולטפל בכמות אוכל גדולה יחסית באופן סימולטני. לעומת זאת, אם אנו מדברים רק על בילוי של קריאת ספר או השתזפות בחוץ מדי פעם – אולי נוכל להסתפק במטבח חוץ פשוט, הכולל מקרר וארון בלבד.

 

קראו חוות דעת אמינות

לאחר שצמצמנו מעט את האפשרויות, ואנו יותר מאופסים על מה שאנו מחפשים, הגיע הזמן לעבור על חוות דעת. כדי לוודא שאנו מקבלים מידע אמין מחוות הדעת, רצוי להצליב חוות דעת ממקורות שונים ולא להסתמך על מקור אחד בלבד. כמו כן, המלצות ממקור ראשון הן בעלות העדיפות הגבוהה ביותר עבורנו, ולכן נעדיף אותן תמיד. בדקו בין בני המשפחה והחברים שלכם – ואולי מישהו מהם יוכל לספר לכם על מוצר איכותי!

 

איכות זו לא מילה גסה!

הטיפ האחרון שנביא פה, מדבר על איכות היצרן של מטבח החוץ. בעוד חלק מהאנשים בוחרים במוצר זול מאיכות ירודה, אנו רוצים להדגיש שתמיד כדאי להביט לטווח הרחוק. רכישת מטבח חוץ מיצרן מוכר ומוביל – לא רק תאפשר “אבא ואמא” במקרה של תקלה, אלא גם תבטיח לכם אחריות מורחבת ברוב המקרים, ומוצר שילווה אתכם שנים רבות!

איך לבחור מטבח חוץ

איך לבחור מטבח חוץ ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות