BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לרוסביף מעושן בגריל פחמים

מתכון לרוסביף מעושן בגריל פחמים הוא לא מהמתכונים המסובכים שתכינו ואתם לא תאמינו לאחר שתכינו אותו בפעם הראשונה כמה הוא פשוט וכמה הוא טעים. אפשר להכין אותו בגריל הפחמים ללא כל חשש והוא יצא פשוט מושלם וטעים בטירוף. אז איך מכינים אותו אתם שואלים? אנחנו כאן כדי לתדרך אתכם בדיוק איך להכין אותו בצורה טעימה ומושלמת. אז על מנת להכין את המתכון לרוסטביף מעושן בגריל פחמים אנחנו הכנו לכם מתכון פשוט מאוד שלא דורש יותר מידי עבודה אלא מעט סבלנות וזה הכל

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

 

מרכיבים כמות
נתח סינטה  כ- קילו 
סוכר חום  ½ כוס 
פפריקה מעושנת  1/3 כוס 
פלפל שחור גרוס  4 כפות 
מלח  4 כפות 
שום גבישי  3 כפיות 
גרגירי חרדל  2 כפות 
פלפל צ’ילי גרוס  1 כפית 
שמן זית  ½ כוס 

אופן הכנה

שלב ראשון – הכנת הנתח לצלייה בגריל הפחמים 

אז השלב הראשון במתכון לרוסביף מעושן בגריל פחמים הוא קודם כל להכין את הנתח לצלייה. איך עושים את זה? מאוד פשוט, אנחנו ניקח את כלל המרכיבים שיש לנו למעלה ללא נתח הסינטה וללא השמן ונערבב אותם ביחד על שתהיה לנו תערובת שמוכנה למריחה. לאחר מכן, ניקח את נתח הסינטה שלנו ונתחיל במריחה של זמן הזית בכל חלקיו, שלא ישאר שום חלק יבש. לאחר מכן, נמרח את התערובת שיצרנו מקודם על הנתח שלנו וניתן לו לנוח מספר רגעים על מנת לספוג את הטעמים. 

 

שלב שני – צלייה של הרוסטביף 

כעת הגענו לחלק השני שלנו במתכון לרוסטביף מעושן בגריל פחמים. על מנת להכין את הארוחה כל שנצטרך הוא להדליק את הפחמים שלנו ולתת להם להתחמם בשתי ערימות נפרדות כך שיהיה חור באמצע ביניהם. לאחר שהם התחממו נניח את הנתח שלנו במרכז הרשת וניתן לו להתחיל להתבשל במשך כ-שעה והוא יגיע לדרגת העשייה של מדיום. לאחר מכן נעטוף אותו בנייר כסף לכמה דקות, ונוכל להגיש אותו. 

גריל פחמים – קצת על הגריל הנהדר הזה 

אז מי מאיתנו לא זוכר ולא מכיר את גריל הפחמים הפשוט והמדהים הזה. מדובר בגריל שכולנו מחזיקים בזיכרונות רבים ממנו ואנחנו לא יכולים לשכוח את כל השבתות, החגים וכמובן שאר המועדים שאנחנו זכינו להשתמש ולהנות ממנו. כאשר היינו מזמינים את כל המשפחה והחברים ונוסעים למקומות קרובים כמו יערות ופארקים שאנחנו אוהבים ופשוט מכינים ארוחות בשרים מדהימות. 

 

גריל הפחמים של היום – שדרוג משמעותי 

אז רבים מן האנשים בוחרים לבצע העברה של החוויה לצליית בשרים אליהם לבית ועל כן רוכשים גריל פחמים איכותי לבית שלהם. הוא משתלב באופן מושלם עם העיצוב של המרפסת ברוב המקרים או הגינה וכמובן שהוא הרבה  יותר איכותי ונוח לשימוש מהגריל המוכר לנו כגריל הנירוסטה הנייד. הוא ממש לא אותו גריל קטן והוא מגיע הרבה פעמים גם עם שדרוגים טכנולוגיים חדישים לצד עיצובים מודרניים שלא משאירים כל מקום לספק. הוא מביא את יכולת הצלייה הנהדרת והטעמים שנותנים הפחמים ללא כל ההכנות המוקדמות והנסיעות המתישות שיש ולצד כל זה הנוחות והפשטות שלו הופכים אותו ליעיל יותר באופן משמעותי. 

מתכון לרוסביף מעושן בגריל פחמים

רכישת גריל לבית – המדריך לרכישה ראשונה 

אז השתכנעתם והחלטתם לפעול ולרכוש גריל חדש לבית שלכם? אנחנו מודעים לכל החששות שעלולות לצוף בעת תחילת תהליך הרכישה של הגריל, לכן החלטנו להכין לכם מספר עצות מועילות שיוכלו לעזור לכם לרכוש את הגריל הראשון שלכם בצורה הטובה ביותר. כלל העצות הללו נאספו על ידי שנים רבות של מתן שירות ורצון לספק ללקוח חוויית רכישה מוצלחת ומהנה ואנחנו מקווים שהדבר יעזור לכם למצוא את הגריל הטוב ביותר עבורכם. 

 

תבחרו את הגריל המתאים ביותר עבורכם 

אז חשוב קודם כל להבין שיש צורך לבחור את סוג הגריל הנכון והמתאים ביותר עבורכם. אנחנו לא סתם ממליצים על כך וזאת מאחר וישנם סוגים רבים של גרילים שונים שמחזיקים ביתרונות וחסרונות בהתאם לצרכים שלכם. מי שאוהב לדוגמא להשתמש בפחמים ונהנה מהטעם שהם מביאים לבשר גריל פחמים הוא כנראה יהיה הגריל המושלם ביותר בשבילו. 

 

תבחרו את התקציב שלכם מראש 

אז העצה הנוספת ואולי החשובה ביותר היא להבין כמה אתם יכולים ורוצים להוציא על הגריל החדש שאתם רוכשים. הסיבה לכך היא התחרות המטורפת שיש היום בשוק מביאה מגוון רחב מאוד של גרילים מסוגים שונים לטווחי מחירים רבים שיכולים להתאים כמעט לכל כיס. לכן אם אתם בוחרים לרכוש גריל חדש מומלץ וחשוב מאוד לבצע בחינה של התקציב טרם הרכישה מה שיועיל מאוד בתהליך הרכישה עצמו ויצמצם לכם אפשרויות שאינן רלוונטיות לכיסכם. 

 

התייעצו עם אדם שמבין 

העצה האחרונה שלנו ואולי החשובה ביותר היא באמת להתייעץ עם מישהו שעבר את תהליך הרכישה כבר. הסיבה לכך היא מאחר ומעולם לא רכשתם גריל אתם עלולים להעלות שאלות רבות של חוסר ניסיון שאותו אדם כבר חקר והבין לפניכם. מומלץ מאוד להתייעץ עם מכר או איש מקצוע בתחום וניתן למצוא את אנשי המקצוע והאנשים השונים שמבינים בתחום הגרילים ברשתות החברתיות בקבוצות ייעודיות ממש לשם כך. כמובן שאתם גם יכולים לפנות אלינו ואנחנו נשמח לעזור לכם בכל תהליך הרכישה מתחילתו ועד סופו בעזרת הצוות המקצועי והמסור שלנו. 

 

 

סיכום

אז כמו שהבנתם מתכון לרוסטביף מעושן בגריל פחמים הוא לא מתכון מסובך בכלל, ההפך הוא פשוט והוא מרשים את כולם. אז אם אתם מעוניינים להכין ארוחה בשרית טעימה וקלילה במיוחד, תנסו ותעדכנו אותנו איך היה, בתיאבון! 

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות