BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בחירת חלקי החילוף הנכונים לגריל שלך: מדריך מקיף

הגריל התקלקל ואתה רוצים להחליף את החלק הפגום? במיוחד בשבילך הכנו את המדריך המקיף לבחירת חלקי החילוף הנכונים לגריל שלך. חשוב מאד לבחור בחלקי חילוף מתאימים מיצרן איכותי ואמין שגם מעניק אחריות על המוצר, ועוד יותר טוב לרכוש מהיבואן המורשה שמכר לכם את הגריל, כך תהיו בטוחים שאתם רוכשים חלקי חילוף איכותיים עבור הגריל שלכם שיחזור לפעולה עד מהרה. 

 

תקלות בגריל ביתי 

גריל ביתי הינו מוצר עמיד במיוחד, חזק ומאריך ימים אשר בדרך כלל לא נוטה להתקלקל, במיוחד אם עוקבים אחרי הוראות היצרן, מטפלים בו כמו שצריך, מתחזקים ומנקים אותו היטב לאחר כל שימוש ושומרים עליו מכוסה בכיסוי גריל בימים שהוא אינו נמצא בפעילות. עם זאת, גם אם אנחנו מטפלים בגריל שלנו בדרך הנאותה ביותר, חלקים שונים עלולים להשבר או להשחק תחת שימוש תכוף. במקרה כזה אין שום בעיה להחליף אותם ולהמשיך לעבוד על הגריל כפי שאתם תמיד עושים. 

 

המדריך המקיף לבחירת חלקי החילוף הנכונים לגריל שלך

הגריל שלך עובד קשה בשבילך כל השנה, מסייע לך להכין בשרים, ירקות צלויים, דגים ועוד שפע של מטעמים טעימים ובריאים עבורך ועבור כל המשפחה והחברים. אך לאחר שימוש ממושך חלקים מתחילים להשחק ולהתעוות מהחום האדיר. במקרה כזה אין צורך לוותר על הגריל ובטח שלא לקנות אחד חדש. חלקי החילוף לגריל מאריכים את חיי הגריל שלך ומאפשרים לו לחזור ל- 100% תפקוד כדי להמשיך לשרת אותך נאמנה ולהמשיך להכין עבורך את המאכלים שאתה הכי אוהב להגיש. 

 

איפה מוצאים את חלקי החילוף?

את חלקי החילוף ניתן למצוא באתר היבואן המורשה שממנו רכשת את הגריל. חשוב מאד לשים לב להזמין את החלקים המתאימים לדגם הגריל שיש ברשותך כדי שיתאימו התאמה מלאה למוצר שלך. כמו כן, לא מומלץ להזמין חלקים ממקור לא ידוע רק בשביל המחיר הזול והמפתה. מוצרים כגון מבערים או מצתים עלולים להיות מסוכנים אם אינם באיכות גבוהה או אינם מתאימים בדיוק לגריל שלכם, הבטיחות שלכם ושל משפחתכם אינה שווה חיסכון של כמה שקלים. 

למה אני בכלל צריך חלקי חילוף?

שימוש בגריל לא תקין עלול להיות מסוכן, או לכל הפחות להיות מאכזב כי גובה הלהבה יהיה נמוך וחלש ממה שאתה צריך. כמו כן, אין שום צורך לזרוק גריל מעולה ולקנות במקומו חדש רק בגלל שהמצת הפסיק לעבוד. החלפתו תאפשר לך להמשיך ליהנות ממוצר איכותי מאד במשך שנים ארוכות. 

 

האם אני יכול למנוע את התקלות בגריל?

חלק מהתקלות נובעות משימוש תכוף ומרובה בגריל, כך שאם אתם עובדים עם גריל באופן מקצועי והוא נמצא בשימוש תדיר במשך הרבה מאד זמן, סביר להניח שבסופו של דבר חלקים יישחקו או יתעוותו בשל החום הרב. עם זאת, תחזוקה טובה יכולה למנוע תקלות ולהאריך את חיי המוצר. ניקוי יסודי בכל פעם שאתם משתמשים במוצר כולל סילוק כל שומן שרוף ולכלוך שיכול להפריע בדרך, בדיקת תקינות, בדיקה שהכבלים של הגז והחשמל שלמים ללא קרעים וסדקים וכדומה יכולים לסייע לכם למנוע תקלות שנגרמות מתחזוקה לקויה. 

 

איך מחליפים נכון את החלקים?

ראשית כל, חשוב מאד שאת החלקים תחליפו אך ורק כשהגריל קר ומנותק ממערכת החשמל, אם יש לו כזו. ליצרנים רבים יש הוראות התקנה ברורות באתר הבית שלהם, ולעיתים אף דואגים להכין סרטוני הדרכה אותם ניתן למצוא באתרי הבית או ביוטיוב. אם אתם לא בטוחים כיצד מתקינים נכון תמיד תוכלו להתייעץ עם המשווק המורשה שמכר לכם את הגריל, ויש גם אנשים שישמחו לסייע, אמנם תמורת תשלום צנוע, אך יעשו זאת במקצועיות רבה. 

 

מה בדרך כלל מתקלקל?

החלקים הנפוצים ביותר שצפויים להתקלקל בגריל שלכם הם בדרך כלל:

  • המבער – המבער הוא החלק שדרכו פורצת הלהבה והוא מאפשר שליטה מוחלטת בה. אם המבער לא מפיק להבה חזקה מספיק או שהלהבה פורצת גבוהה מדי וחסרת שליטה, ייתכן ויש בו תקלה. 
  • המשולש  – המשולש הינו משולש נירוסטה או אמייל אשר מונח בבטן הגריל ותפקידו ליצור פיזור אחיד של החום על פני שטח הצלייה של הגריל. אם אתם רואים שיש עיוות בצורתו של המשולש, בדרך כלל בשל חשיפה ארוכה וממושכת שלו לחום רב, מומלץ להחליפו. 
  • הרשתות – רשתות הצלייה הן המקום שבו המזון שלכם יוצר מגע עם הגריל. עם הזמן, רשתות נוטות להתעוות ולקבל ‘בטן’ בשל שימוש ממושך ותכוף. במקרה כזה רצוי להחליפן בגלל שהן כבר לא ישמשו אתכם לצלייה מדוייקת ונכונה של הבשר. כמו כן, זו הזדמנות לבחון סוגים שונים של רשתות מתמחות לדגים, עופות ובשרים שונים. 
  • מערכת ההצתה – אם אתם לוחצים על כפתור ההצתה אך שום דבר לא קורה, ככל הנראה מערכת ההצתה התקלקלה. זה מצער, אך לאחר החלפתה הגריל יחזור לתפקוד מלא כמו תמיד. 

 

מה אני עושה אם יש לי שאלה בנוגע לחלקי חילוף?

הכי טוב לפנות אל המשווק המורשה שמכר לך את הגריל, הוא ישמח להעניק לך מנסיונו ולייעץ לך מה לעשות בדרך המקצועית והבטוחה ביותר שיש. כמו כן, הוא ישמח לעזור לך להזמין את החלקים להחלפה ואם יש לך צורך בעזרה להחליפם, הוא ינסה לעזור לך כמיטב יכולתו. 

לסיכום 

גריל מתוחזק היטב ונקי יכול להאריך ימים, עם זאת, במידה ובכל זאת אחד החלקים נשבר או נפגם, אין שום בעיה להחליפו. זכרו לקנות חלפים רק מיצרן אמין אשר מעניק לכם אחריות על המוצר ואתם יודעים בוודאות כי הוא מתאים בדיוק לדגם הגריל שלכם, אל תנסו לחסוך כמה שקלים בקניה של מוצר זול שעלול להיות פגום ולפגוע בכם. 

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות