BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצובי מטבחי חוץ: רעיונות והשראה לחצר האחורית שלך

מטבחי חוץ הפכו להיות הלהיט של התקופה האחרונה, ולא חייבים מרפסת רחבת ידיים או גינה גדולה כדי לאפשר לעצמכם איזור בישול מחוץ לבית. יש לכך יתרונות רבים החל משמירת המטבח הפנימי נקי ומצוחצח בזמן שכל ריחות הטיגון והשמן הניתז נשארים בחוץ הפתוח ועד הכנת מנות מהירות מהכיריים לשולחן בלי להחמיץ שום פרט ברכילות האחרונה. במאמר זה נעניק לכם טיפים ועיצות טובות לעיצובי מטבח חוץ, ורעיונות והשראה לחצר האחורית שלך. 

 

עיצובי מטבח חוץ – לא לעשירים בלבד 

מטבחי החוץ שנראים כאילו נגזרו מז’ורנלים יוקרתיים של לייף סטייל לא בהכרח מיועדים רק לעשירון העליון. היתרון הבולט במטבחי חוץ הוא עובדת היותם מודולריים כך שתוכלו לרכוש בכל פעם חלק  על פי צורך. רכישה מודולרית זו מאפשרת לכם לתכנן מטבח חיצוני בדיוק על פי המידות שלכם, על פי הצרכים והרצונות שלכם, ולשנות ולגוון מדי פעם ללא כל מאמץ. כל החלקים המתחברים והמתפרקים יכולים לעשות זאת ללא כל מאמץ ולשנות מדי פעם את הסדר שלהם כדי לאפשר לכם נוחות מירבית. המטבח החיצוני מאפשר ליצירתיות שלכם לקבל דרור ושחרור, לבשל באוויר הפתוח ולשמור על קשר עין עם הילדים שמתרוצצים בחצר או להיות חלק מהשיחה של האורחים המחכים לאוכל בלי להפסיד שום מילה. 

 

רעיונות והשראה לחצר האחורית 

הרכבת המטבח החיצוני תלויה רבות בצרכים וברצונות שלכם. האם אתם מעדיפים מטבח גדול ומאובזר או שתעדיפו מטבח קטן וצנוע? האם אתם זקוקים לטאבון או גריל אבן או רק לגריל בינוני לכמות אנשים קטנה? כדי שלא תתבלבלו יותר מדי, חברת וובר וחברת דישף כבר יצרו עבורכם מטבחים שלמים בדיוק על פי המידה שלכם. להלן מספר אפשרויות לבחירה שיעזרו לכם להחליט איך לעצב את המטבח חוץ שלכם:

  • מטבח חוץ מעוצב במראה עץ טבעי עם בר מתוצרת וובר – מטבח מעוצב זה מתוצרת וובר מאפשר לכם מקומות ישיבה על הבר, כך שהאוכל מגיע אליכם היישר מן הכיריים לצלחת. המטבח כולל גם כיור לשטיפת הכלים השונים, מיני מקרר קטן וארוניות אחסון. המראה הטבעי שלו משתלב נהדר בכל גינה והוא גם פותר את הצורך בפינת אוכל אם אתם מארחים רק שניים שלושה אנשים. 
  • יחידת דישף עם שיש אמיתי והמון מקום אחסון – לתחושת יוקרה וסגנון חברת דישף מעניקה לכם חווית משתמש במטבח כמו בתוך הבית, רק כשכל הליכלוך והריחות נשארים בחוץ. הגריל המקצועי עם שישה מבערים ושיפוד מסתובב יאפשרו לכם להכין כל דבר שתרצו, החל מעופות בגריל וכלה בירקות מוקפצים, והמון המון מקום לאחסון כלי הגשה ובישול. 
  • החיים בשחור לבן – יחידת מטבח מעוצבת ברמת גימור מעולה מבית דישף בצבע שחור, אך השיש מלמעלה לבן להשלמת המראה האוט קוטור. הגריל כולל שישה מבערים עוצמתיים ובנוסף גם כירת צד עליה ניתן להעמיד סיר או מחבת. מערכת איסוף שומנים שמקלה מאד על הניקוי בסוף הארוחה, ארונות אחסון מרווחים ותאורת לד לבישול בשעות הערב. 

 

רכישה על פי צורך 

על מנת להגיע להתאמה מושלמת לשטח המקום שיש ברשותכם וגם על פי הצרכים והרצונות שלכם, תוכלו לבנות בעצמכם את המטבח שלכם יחידה אחר יחידה, לחבר, לפרק, לעצב מחדש וליצור קומבינציות חדשות מתי שרק בא לכם. להלן כל היחידות שתוכלו לקנות, לחבר, לעצב ולהפוך את המרפסת או החצר למטבח החדש שלכם:

מקרר חיצוני – מקרר חיצוני בנוי לעמוד בתנאים קשים של אקלים חם או קר ולאפשר בידוד מלא למוצרים שנמצאים בפנים. המקרר יכול לשמש לקירור סלטים רגע לפני ההגשה, לאחסון רטבים, ראבים או חומרי גלם הזקוקים לקירור כגון מוצרי חלב. החלק העליון של המקרר יכול לשמש גם כמשטח עבודה, וישנם גם מקררים חיצוניים המגיעים עם משטח שיש שחור או לבן מעליהם ליתר נוחות ולעיצוב מרהיב. 

יחידת כיור – כמה קל ונוח לשטוף את כל הכלים המלוכלכים בחוץ ולאפשר למטבח הביתי להישאר נקי ומצוחצח. הכיור החיצוני יכול לעזור לכם לשטוף את הכלים לאחר הארוחה, לשטוף ירקות ופירות, להוות מקור מים למילוי הסירים ולאפשר לכם לעשות את כל מה שאתם צריכים לעשות בחוץ מבלי להיכנס הלוך ושוב פנימה לתוך הבית. 

ארונות אחסון – ארונות האחסון חשובים מאד לכל מי שרוצה לנתק את האירוח החיצוני מהאירוח הפנימי ולא רוצה להיכנס שוב ושוב הביתה לחפש כלי בישול או כלי הגשה. אנשים רבים מחזיקים סט שלם של כלי הגשה ובישול המיועדים אך ורק לאירוח בחצר, וכשהכול מאוחסן בארון החיצוני, קל ונוח למצוא אותם. בנוסף, ניתן להזמין ארון אחסון אשר יש לו משטח עליון משיש שחור או לבן ולהפוך אותו לחלק ממשטח העבודה. 

מתקן בירה ( קגרטור ) – מה יותר כיף מלהגיש לאורחים סטייק עסיסי ולוהט לצד בירה צוננת? בעזרת המתקן תוכלו למזוג בירה ישר מהחבית ( מוסתרת בתוך ארון האחסון ) וליהנות מארוחה נפלאה באוויר הפתוח בכל זמן שתרצו. 

 

מטבח בילט אין או מודולרי?

כאשר אתם ניגשים לבחור לעצמכם מטבח, תמיד ניצבת בפניכם השאלה האם לקנות מטבח בנוי ומעוצב כיחידה אחת או לבחור דווקא במטבח המודולרי אותו תוכלו לעצב כאוות נפשכם, ליצור את הקומבינציה והמיקום המושלם של כל אביזר ולשנותו לפי הצורך. התשובה לשאלה הזו תלויה רבות בסגנון החיים שלכם ובצרכים וברצונות שלכם. המטבח השלם מאפשר לכם ליהנות מנוחות רבה, לא להתעסק יותר מדי בעיצוב, ופשוט להתחיל לבשל בכיף. המטבח המודולרי לעומת זאת מאפשר לכם גמישות, יצירתיות, התאמה אישית, והכי חשוב, אם אתם לא צריכים את אחד החלקים אפשר פשוט לפרק אותו ולאחסן אותו במחסן עד שתצטרכו אותו. 

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות