BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בישול טבעוני בגריל גז

גריל גז הפך לאחד המתקנים הפופולאריים בקרב מי שיש לו גינה, חצר או מרפסת, והוא מעניק לנו מזון איכותי בזמן הכנה קצר יחסית! למרות שגריל מזוהה אוטומטית עם צליית בשרים ועופות – בישול טבעוני בגריל גז הוא עולם ומלואו, ואתם עשויים להיות מופתעים כשתגלו את מגוון המתכונים הטבעוניים שניתן להכין באמצעותו! מה טעים לדעת לגבי בישול טבעוני בגריל גז?

 

גריל גז – נוחות מפתיעה בכל שימוש

לא לשווא גרילי גז הפכו להיות כה פופולאריים בשנים האחרונות! נראה שאנשים רבים נוטשים את השימוש בגרילי הגחלים, ורוכשים לעצמם גריל גז איכותי שיעניק להם חוויה נוחה וקולינארית גם יחד. גרילי הגז מאפשרים לנו הצתה נוחה במיוחד, מונעים מאיתנו את הצורך להיאבק בפחמים המסרבים להידלק, וחוסכים מאיתנו את הנפנוף המאומץ שמטרתו ללבות את האש הדועכת. מעבר לעובדה שאנו חוסכים כאן זמן באופן מובהק, אנו גם צפויים לקבל מזון איכותי ועשוי היטב, מכיוון שפיזור החום בגרילי הגז הוא אחיד הרבה יותר מאשר בגרילי הפחם.

בישול טבעוני בגריל גז

גרילי גז אינם מיועדים אך ורק לקרניבורים שבינינו, ונראה שגם לטבעוניים יש המון דברים להכין באמצעותם. מגמת הטבעונות תפסה תאוצה בשנים האחרונות בארץ ובעולם, גם מסיבות בריאותיות וגם מסיבות מצפוניות – מוסריות. כיום, מגוון המוצרים הטבעוניים הוא מרשים ועשיר, וזה גורם לאנשים רבים לבחור בדרך זו! בישול טבעוני בגריל גז הוא מומלץ ואפשרי, ובמאמר זה הבאנו עבורכם מספר דוגמאות מעניינות לכך.

מתכונים טבעוניים לגריל גז

מי שחושב שהתזונה הטבעונית משעממת, תפלה, או ענייה – שיחשוב שוב! איזה מזון טבעוני באפשרותנו להכין על גריל הגז שלנו?

שיפודי ירקות

הם בריאים, טעימים, ומשמשים כמנת פתיחה מושלמת לארוחה! שיפודי הירקות יכולים להפוך למעדן של ממש על גבי גריל הגז שלכם, ולמעשה כמעט כל ירק ניתן לצלייה. בעת הצלייה הירקות משנים את טעמם ומרקמם – ומעניקים לכם מנה מיוחדת ושונה. בין הירקות המומלצים לצלייה נוכל להמליץ על קישואים, עגבניות, בצל, חצילים, פטריות ובטטה.

טופו בגריל

גוש הטופו הלבן שנמכר בחנויות – יכול להיראות תפל למדי למי מאיתנו שלא מורגל בשימוש בו. למען האמת, הטופו הוא סופח טעמים מובהק, ובתכונה זו אנו משתמשים כדי לשלב אותו במאכלים רבים. כשאנו מדברים על צלייה בגריל גז, ניתן להשרות את הטופו במרינדה של חרדל, סויה, ותבלינים נוספים, ולהניח במשך כמה שעות במקרר. בזמן הזה הטופו יספח את הטעמים, ולאחר מכן נוכל לצלות אותו על גריל הגז ולקבל מעדן של ממש!

נקניקיות והמבורגרים

אולי לא כולם חושבים על כך, אבל נקניקיות והמבורגרים טבעוניים יכולים להתנהג ממש כמו אלו העשויים בשר! גם אותם אנו יכולים לצלות על גבי גריל הגז שלנו בתיבול מתאים, וליהנות מסעודה טעימה, מזינה ובריאה במיוחד! את הנקניקיות וההמבורגרים הטבעוניים – תוכלו להשיג בקלות כמעט בכל סופר או רשת מזון.

חציל בלאדי

החציל הוא ירק נהדר שרובו עשוי מים, וכשיודעים כיצד להכין אותו – הוא צפוי להפוך למעדן אמיתי.
חציל בלאדי הוא חציל צלוי על הגריל, וניתן להכין אותו באמצעות הנחה על הגריל כמו שהוא, או באמצעות עטיפה בנייר כסף. יחד עם החציל ניתן לשלב מרכיבים נוספים כמו שום ובצל – כך שהוא ייספח את הטעמים שלהם אליו בעת הצלייה. מכיוון שהחציל מלא במים באופן טבעי, הוא יהפוך להיות עסיסי ולא יתייבש גם בצלייה ארוכה! ניתן להגיש בתוספת טחינה, לימון, מלח ופלפל, ולקבל מנת צד בעלת טעם ממכר ובלתי נשכח!

בישול טבעוני בגריל גז

בישול טבעוני בגריל גז
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות