BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל גז בראשון לציון

מאז שגרילי הגז נכנסו לשוק הברביקיו הישראלי, אנשים רבים מעוניינים לשדרג את חווית הברביקיו שלהם – ולרכוש גריל גז בראשון לציון. יש באזור ראשון לציון מספר חנויות המציעות ציוד לברביקיו, קמפינג ופנאי, ואחת מהן שייכת לחברת D&S – שהיא היבואנית הרשמית של אחת החברות המובילות בעולם בתחום זה. מה מומלץ לדעת, ולמה כדאי לשים לב כשאנו מחפשים גריל גז בראשון לציון?

סניף D&S ראשון לציון

פקס: 03-629-2424
כתובת: ילדי טהרן 12, ראשון לציון
הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים קיימת מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות
שעות פעילות

גריל גז – חדשנות לצד איכות

מה שמייחד את גרילי הגז שנכנסו לאופנה בשנים האחרונות, היא העובדה שהם מעניקים לנו את הטעם הייחודי והוותיק, לצד חדשנות ונוחות משתמש בלתי מתפשרת! גרילי הגז מתאפיינים בהצתה פשוטה במיוחד, והם פוטרים אותנו ממסכת הייסורים הכרוכה לעתים בהדלקת פחמים רגילים. חברת D&S מציעה בין השאר גם גריל גז בראשון לציון, ומייבאת ארצה את המוצרים של חברת WEBER – ענקית מוצרי הברביקיו העולמית.

 

גריל גז בראשון לציון – חברת WEBER

למעשה, אין חובב צלייה מקצועי שלא מכיר את השם WEBER.
מדובר בחברה שסללה את דרכה לפני שנים רבות, כשהציבה רף חדש מבחינת גרילי הפחם בעולם. מה שהתחיל עם גרילי פחם – המשיך עם מעשנות וגרילי גז, וכיום WEBER נחשבת לחברה המובילה בעולם בתחום מתקני הצלייה והמוצרים המשלימים לברביקיו.
חברת D&S היא היבואנית הרשמית של WEBER בישראל, ובין הסניפים שלה תוכלו למצוא גם שלוחה הממוקמת בראשון לציון.

 

סוגים של גריל גז בראשון לציון

עולם גרילי הגז הוא רחב מאוד, ובעוד שזה יכול להיות מעט מבלבל למי שחדש בתחום – יש בכך גם יתרון משמעותי. המגוון המרשים של גרילי הגז מאפשר לכל אחד למצוא את מה שמתאים לו, בין אם מדובר בחובבן שמעוניין לפנק את עצמו ואת משפחתו מדי פעם, ובין אם מדובר במי שמתיימר להיות שף ומכין מזון לעשרות אנשים בגינה שלו.
אילו סוגים של גריל גז קיימים?

 

גריל גז קומפקטי

גרילי גז קומפקטיים מאפשרים לשאת אותם עמנו לטיול, לביקור משפחתי, או פשוט לשבת בגינה מבלי להיות כבולים לצורך בחיבור לתשתית גז. גרילים אלו מגיעים עם מיכל גז אינטגרלי, ומאפשרים הצתה פשוטה בכל מקום. חלק מגרילי הגז הקומפקטיים מגיעים עם מד חום מובנה במכסה הגריל – לשליטה מקסימלית על תהליך הצלייה, ועם משטחי עבודה מתקפלים – המקלים עם מלאכת ההכנה!

 

גריל גז בינוני

גרילי גז בינוניים מתאימים מצד אחד למרפסת או חצר קטנה, ומצד שני – יכולים להיות תוספת נהדרת גם לגינה גדולה. גריל גז בינוני מאפשר לנו שטח צלייה גדול יותר מהגרילים הקומפקטיים, וכיום ניתן למצוא גרילים שמתחברים בקלות לצינור הגז הביתי – אפילו בלי צורך בהתקנה! כשאנו רוכשים גריל גז בינוני, מומלץ לשים לב שהוא מגיע עם אחריות, וכדאי גם לקרוא את מפרט הפונקציות של הגריל.

 

גריל גז גדול

אם אתם מחפשים גריל גז בראשון לציון, ואתם למעשה סוג של שפים או אולי בשאיפה להיות כאלו – אין ספק שאתם צריכים לפנק את עצמכם בגריל גז גדול! כאן אנו מדברים על מוצר, שיעניק לכם פיזור חום מושלם על גבי שטח צלייה ענק – מה שיאפשר לכם להכין כמות גדולה של אוכל בו זמנית. גרילי גז גדולים מתאימים למי שמארח לעתים תכופות, והצלייה עבורו היא כבר יותר מסתם תחביב!
ברוב המקרים, גרילי גז מעניקים נוחות משתמש בלתי מתפשרת, ולכן תמצאו בהם מערכת איסוף שומנים פנטסטית, רשתות יצוקות ואיכותיות, מבערי טורבו לעוצמת חום מדהימה, ופיצ’רים נוספים שיגרמו לכם לרצות להישאר ליד הגריל כמה שיותר זמן!

גריל גז בראשון לציון

גריל גז בראשון לציון ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

1
    עגלת הקניות
    Weber Genesis S325s 2024 נירוסטה
    Weber Genesis S325s 2024 נירוסטה
    1 X 6,599 = 6,599