BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל פחמים בראשון לציון

גרילי פחמים עברו מהפכה משמעותית בשנים האחרונות, ובעוד בעבר היינו מסתפקים בקופסאות אלומיניום מלבניות עם רשת צלייה דקה – המצב היום הוא שונה לחלוטין. בשנים האחרונות ניתן למצוא גרילי פחמים מקצועיים – המספקים חוויית משתמש יוצאת מגדר הרגיל, ומאפשרים לנו להכין מזון ברמה גבוהה גם אם אין לנו ניסיון רב. כל מי שמחפש גריל פחמים בראשון לציון, ישמח לשמוע שבעיר ניתן למצוא את גרילי הפחם של חברת WEBER – אחת מהחברות המובילות בתחום הפנאי והברביקיו. מה עלינו לדעת כשאנו מחפשים גריל פחמים בראשון לציון?

סניף D&S ראשון לציון

פקס: 03-629-2424
כתובת: ילדי טהרן 12, ראשון לציון
הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים קיימת מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות
שעות פעילות

גרילי הפחם של חברת WEBER

חברת WEBER סללה את דרכה להיות אחת החברות המובילות בעולם בתחום הברביקיו והפנאי, וגרילי הפחמים שלה מעניקים נוחות בלתי מתפשרת למשתמשים. אם חיפשתם גריל פחמים בראשון לציון, בוודאי תשמחו לשמוע שבעיר יש סניף של חברת D&S – שהיא היבואנית הרשמית של חברת WEBER. מה נוכל למצוא בגרילי הפחמים של חברת WEBER?

פיצ’רים מתקדמים של נוחות

כאמור, אחד התחומים שבהם חברת WEBER משקיעה את רוב המשאבים שלה – הוא עניין הנוחות. בגרילי הפחמים של חברת WEBER תוכלו למצוא מערכת איסוף אפר – המאפשרת ניקוי נוח של הגריל, ומערכת איסוף שומנים – המונעת הידבקות שומן לאמבטיית הגריל. בנוסף תוכלו ליהנות מתהליך הכנה נוח במיוחד – תודות למשטחי ההכנה המתקפלים שבגריל, ומד החום המובנה במכסה הגריל – המאפשר פיקוח נוח על תהליך הצלייה.

 

החומרים האיכותיים ביותר

WEBER מייצרים את גרילי הפחמים שלהם מהחומרים הכי איכותיים שיש בנמצא, מה שמעניק לגרילים עמידות לאורך זמן, ומאפשר הכנת מזון יעילה. גוף הגריל עשוי מאמייל, פורצלן, אלומיניום, וחומרים נוספים – המאפשרים צבירת חום אידיאלית בזמן תהליך הצלייה. באופן זה, רוב אנרגיית הבערה של הגחלים מנוצלת לטובת צליית הבשר, העוף, הדגים והירקות שאותם אנו מכינים.

בטיחות ברמה הגבוהה ביותר

גריל פחמים הוא מתקן שטומן בחובו פוטנציאל לפציעות וכוויות, ואין להתעלם מכך. WEBER מייצרת את גרילי הפחמים שלה באופן הבטיחותי ביותר שניתן, וזה מתחיל כבר בעיצוב הגריל הבולט במיוחד. מעבר לעיצוב הבולט המונע פגיעה בטעות, נוכל למצוא בגריל גם ידיות מבודדות, ורגליים יציבות במיוחד המאפשרות מניעת נפילה גם במצב של דחיפה או מכה. לסיום – העיצוב המעוגל של הגריל מקטין את הסיכוי להיתפסות של חפצים ומשיכת הגריל בטעות.

בחירת גריל פחמים בראשון לציון

אנשים רבים מעוניינים לשדרג את חווית הברביקיו שלהם, ולרכוש גריל פחמים מתקדם. כשאנו מחפשים גריל פחמים בראשון לציון, ייתכן ונמצא את עצמנו עומדים מבולבלים אל מול המגוון הרחב הקיים בשוק. אספנו עבורכם מספר כללים חשובים לטובת רכישה נכונה של גריל פחמים:

נתחו את דפוסי השימוש שלכם!

כשאנו מחפשים גריל פחמים, כדאי לבחון קודם את הצרכים האישיים שלנו. האם אנו עורכים ברביקיו אחת לכמה חודשים, או שמא אנו “עושים על האש” כל שבוע? יש חשיבות עליונה להתאמת סוג הגריל לדפוסים שלנו, וזה עשוי למנוע מאיתנו הוצאות מיותרות!

עיינו בחוות דעת!

עיינו בחוות דעת ממקורות שונים, ואל תסתמכו על מקור אחד בלבד! כמובן שהדרך הטובה ביותר היא קבלת המלצה ממקור ראשון – דרך בני משפחה או חברים שכבר רכשו גריל דומה.

בחרו במותג איכותי!

בחירת גריל פחמים ממותג איכותי – תבטיח לכם ראש שקט בשנים הקרובות. מומלץ להשקיע מעט יותר כסף, ולקבל גריל איכותי שלא ידרוש תיקונים או החלפה בעתיד הקרוב.

וודאו אחריות!

חברות מקצועיות מעניקות אחריות על גרילי הפחמים שלהם, וזה בהחלט משהו שמומלץ לוודא לפני הרכישה.

גריל פחמים בראשון לציון

 

גריל פחמים בראשון לציון
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]