BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכנת קינוחים במטבח חוץ

מטבחי חוץ מעניקים לנו שעות של הנאה מבלי הצורך להיכנס הביתה, ומנגישים לנו את כל מה שאנו צריכים בעת בילוי בגינה ובחצר. בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר אנשים, שמחליטים לקחת את בילוי החוץ שלהם צעד אחד קדימה ולרכוש מטבח חוץ.

יש מטבחי חוץ שהם כה מאובזרים, עד שהם מכילים כמעט את כל הפונקציות שקיימות גם במטבח הביתי שלנו. מעבר להכנת אוכל לטובת הארוחה עצמה, גם הכנת קינוחים במטבח חוץ הפכה לפופולארית, ובמאמר הבא נשפוך מעט אור על הנושא הטעים הזה!

 

מהו מטבח חוץ?

מטבחי החוץ נכנסו לאופנה בשנים האחרונות, ואנשים רבים שבבעלותם גינה או חצר – בוחרים לפנק את עצמם בנוחות הבלתי מתפשרת הזו! מטבח חוץ הוא למעשה מתקן המורכב ממספר אלמנטים, המשרתים אותנו נאמנה החל משלב הכנת המזון ועד שלב השלכת האשפה ושטיפת הכלים. אילו אלמנטים נוכל למצוא במטבחי חוץ?

 

כיריים או גריל

כולנו יודעים שבמטבח מכינים מזון, וכיריים או גריל אכן הופכים את מטבח החוץ שלנו למטבח של ממש… כזה שניתן להכין בו כמעט הכל! החל מחביתות וכלה בסטייקים עסיסיים – באפשרותנו לצלות, לבשל ולאפות באמצעות מתקני הצלייה והבישול המותקנים במטבח החוץ שלנו.

 

מקרר

המקרר מאפשר לנו לשמור קרוב אלינו בשרים, סלטים, שתיה קרה, בירות ועוד. כשיש לנו מקרר במטבח החוץ שלנו – אין לנו צורך לטרטר את עצמנו הלוך ושוב בכל פעם שצריך להביא משהו מהקירור, וזה יתרון עצום!

 

כיור

הכיור מהווה את תשתית המים הזורמים שלנו, ואת מקום הניקוז לנוזלים. בכיור החוץ אנו יכולים לשטוף כלים, ירקות או בשרים, ולעשות כל פעולה המצריכה קרבה של ברז זורם. כיור המשולב במטבח החוץ הוא קריטי, ומונע הכנסת לכלוך רב הביתה בעת ברביקיו או סעודות חוץ.

 

פח אשפה

חלק ממטבחי החוץ כוללים גם פחי אשפה, וזה מאפשר לנו להשאיר את האשפה מחוץ לבית מההתחלה ועד הסוף.

 

הכנת קינוחים במטבח חוץ

לאחר שהבנו פחות או יותר מהם האלמנטים הכלולים במטבח חוץ, נביא מספר דוגמאות לקינוחים מדליקים שניתן להכין באמצעותם! איך משלבים הכנת קינוחים במטבח חוץ?

 

בננות מסוכרות צלויות

הבננה היא פרי נהדר ומלא אנרגיה, ואין כמותה לסיום ארוחה כבדה או קלה! בשלב הראשון קלפו את הבננות, וחצו אותן לחצי לאורכן. לאחר מכן ניתן לטבול בסוכר או סילאן, או אפילו להכין מעין מרינדה מתוקה לטבילה. את הבננות אנו מניחים על הגריל למשך זמן קצר, עד שהסוכר מתקרמל ולפני שהוא נשרף. ניתן להגיש עם כדור גלידה, פונדו שוקולד, או פשוט סתם ככה.

 

טפיוקה – הכנת קינוחים במטבח חוץ

הטפיוקה היא קינוח אסיאתי, המורכב מגרגירי עמילן המופקים משורש ספציפי. בעת בישול במים, חלב או חלב קוקוס – גרגירי העמילן סופחים את הנוזלים ומקבלים מעין מרקם ג’לי כיפי במיוחד! את הבישול ניתן לבצע עם סוכר או בכל צורה אחרת, מכיוון שהטפיוקה היא די חסרת טעם  במקור. ניתן להגיש עם פירות או שוקולד – בהתאם למתכון שתבחרו.

 

סלט פירות – הכנת קינוחים במטבח חוץ

סלט פירות הוא בין הקינוחים הכי מרעננים שקיימים, והוא מתאים לכל עונה! בסלט הפירות ניתן לשלב תפוחים, פירות הדר, תותים, אפרסקים, צימוקים ועוד. את סלט הפירות ניתן להטביל במיץ תפוזים שנותן לו טעם חמצמץ, מתוק ומעולה! מומלץ לשמור בקירור לפני ההגשה.

 

שיפודי פירות

ממש כפי שאנו מכינים שיפודי ירקות – שיפודי הפירות עובדים על אותו העיקרון! ניתן לשפד חתיכות של תפוחים, תותים, מישמש ועוד, ולצלות על הגריל לקבלת חריכה עדינה… בתיאבון!

הכנת קינוחים במטבח חוץ

הכנת קינוחים במטבח חוץ
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות