BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה עולה מעשנת בשרים

מעשנות בשרים הפכו להיות נחלתם של חובבי הצלייה בארץ ובעולם, ואנו מוצאים יותר ויותר אנשים שבוחרים לרכוש לעצמם מעשנת בשרים מקצועית. שיטת עישון הבשר אינה חדשה עבור בני האדם, והיא נמצאת בשימוש כבר אלפי שנים. יחד עם זאת, המעשנות המתקדמות של יצרניות עולמיות בתחום הפנאי והקמפינג – הפכו את חווית העישון לפשוטה הרבה יותר!

כמה עולה מעשנת בשרים, ומה עלינו לדעת לפני שאנו רוכשים אחת לעצמנו?

 

מעשנות בשרים מהדור החדש

כאמור, בני אדם מעשנים בשר ומזונות אחרים כבר מאות ואלפי שנים, ואין מדובר בשיטה חדשה כלל! בעבר, היה נהוג לעשן בשר על מנת לשמר אותו לתקופות ארוכות, ואילו היום – מדובר בפעולה שמתבצעת בעיקר על מנת לגוון את הטעמים ואת המזונות שאנו צורכים. בעבר עישון הבשרים היה שמור למקצוענים בלבד, אך בימינו – המעשנות הופכות את הפעולה להרבה יותר פשוטה. מעשנות בשרים מהדור החדש, מאפשרות עישון פשוט ונוח גם לחובבנים שבינינו!

 

לפני שרצים לקנות – הבנת הצרכים שלנו

לפני שאנו רצים לרכוש לעצמנו מעשנת בשרים, ולפני שאנו שואלים את עצמנו כמה עולה מעשנת בשרים -חשוב להבין לשם מה אנו צריכים את מעשנת הבשרים! אנשים רבים עושים את הטעות שברכישת מוצר שאין להם צורך אמיתי בו, ומוצאים את עצמם עם מוצר שלא מתאים לדפוסי השימוש שלהם. כך למשל, אנשים שברשותם מרפסת קטנה, ולא נוטים לערוך אירועי ברביקיו בתדירות גבוהה – כנראה לא ימצאו תועלת ברכישת מעשנת בשרים גדולה ומקצועית, ויעדיפו מעשנת קומפקטית שתשרת אותם נאמנה במרפסת ובטיולים. הבנת הצרכים היא השלב הראשון והחשוב ביותר בעת רכישת מעשנת בשרים.

 

כמה עולה מעשנת בשרים ?

מחיריהן של מעשנות הבשרים משתנה בהתאם למספר אלמנטים, ועליהם נפרט כאן:

 

גודל המעשנת

מעשנות גדולות ממדים, באופן טבעי עולות יותר מכיוון שהן מצריכות יותר חומר גלם כדי לייצר אותן. התמורה שנקבל במצב של רכישת מעשנת גדולה, היא היכולת להכין מזון רב באופן סימולטני. מעשנת גדולה ומקצועית יכולה לעלות כמה אלפי שקלים, והיא מומלצת עבור מי שנוהג לערוך אירועי ברביקיו גדולים בתדירות גבוהה יחסית. מעשנת בשרים קטנה תעלה בין 1000 ל – 2000 שקלים, כשטווח זה יכול להשתנות בהתאם למותג וליצרן.

 

מותג הייצור

כשאנו מדברים על מחירה של מעשנת בשרים – תהיה השפעה רבה למותג הייצור. ישנן מספר יצרניות מובילות בעולם המעשנות, והמוצרים שלהם צפויים להיות יקרים יותר מאשר מותגים אחרים.
מדוע שנעדיף מעשנת ממותג מוביל? ובכן, מותגים מובילים לרוב מעניקים אחריות מורחבת על המוצרים שלהם – וזה אומר משהו חד משמעי על איכות המוצר! כשאתם מקבלים אחריות אתם תמיד יודעים שיש לכם למי לפנות, ובנוסף אתם יכולים להסיק שמדובר במוצר איכותי במיוחד.

 

חומרים

חומרי הייצור של המעשנת יכולים להיות פשוטים או איכותיים. מעשנות איכותיות בנויות מחומרים מבודדי חום כמו פורצלן, אמייל, חרס או אלומיניום, ושילוב החומרים הללו בגוף המעשנת ישפיע ישירות על המחיר הסופי שלה.

 

טיפים לרכישת מעשנת בשרים

כשאנו מחפשים לעצמנו מעשנת בשרים, יש מספר כללים שמומלץ לעקוב אחריהם. מעבר לבחינת דפוסי השימוש שלנו – שעליהם כבר דובר במאמר זה, כדאי לעקוב אחר שני כללים נוספים:

 

קריאת חוות דעת אמינות

חוות דעת בעידן האינטרנטי הן לא תמיד אמינות, ולכן חשוב שתצליבו חוות דעת ממספר מקורות! במידה ויש באפשרותכם, העדיפו המלצה ממקור ראשון של בן משפחה או חבר.

 

העדפת מותג מוביל + אחריות

אל תתפשרו על איכות, וזכרו שכדאי לכם לשלם מעט יותר על מוצר איכותי, ועל מותג שיעניק לכם אחריות מורחבת!

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות