BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוצרים חשמליים שאתם רוצים שיהיה לכם במטבח חוץ

יש לכם מטבח חוץ עם נקודת חשמל קרובה? מעולה! במטבח חוץ מקצועי ניתן לעשות הכל כולל הכנת קינוחים, סלטים, רטבים ותוספות. אז כדי שמטבח החוץ החדש שלכם יהיה מאובזר בכל מה שאתם צריכים הכנו רשימה של מוצרים חשמליים שכדאי לכם לאחסן בו. עם המטבחים החיצוניים של ברביקיו אנד מור תוכלו לבשל כמו השפים הגדולים ולהפוך כל אירוח למסיבה אמיתית.

 

כל היתרונות במטבחי החוץ של ברביקיו אנד מור

עם מטבח חיצוני תוכלו לצלות, לטגן, לעשן וגם לבשל באויר הפתוח במרפסת או בחצר וגם להכין את הרטבים האהובים עליכם מבלי לחשוש מכתמים וליהנות מיתרונות רבים:

  • הבית והמטבח הפנימי נשארים נקיים – כל העבודה ה’מלוכלכת’ הכרוכה בהכנת תבשילים עם תבלינים בעלי צבע עז כמו כורכום, פפריקה או זעפרן וגם כל ריחות הטיגון והעישון נשארים מחוץ לבית ללא ריחות עזים וללא עשן בתוך הבית. את המטבח החיצוני קל מאד לנקות באמצעות סמרטוט לח טבול בחומר ניקוי כללי והוא אינו סופג צבעים או נפגע מסירים לוהטים. באמצעות הכיור החיצוני תוכלו לנקות את כל כלי הבישול וההגשה.
  • להיות חלק בלתי נפרד מהשיחה – אורחים רבים הגיעו והם יושבים במרפסת או בחצר וממתינים לארוחה? תוכלו לבשל ולהגיש בעודכם סמוכים אליהם מספיק כדי להיות חלק בלתי נפרד מן השיחה ומן האוירה השמחה.
  • כל הציוד הדרוש לכם מאוחסן בארונות ובמקררים חיצוניים – במקום להכנס ולצאת שוב ושוב מן הבית אל הגינה, כל מה שאתם זקוקים לו נמצא בהישג יד בלי כל טרחה. המטבחים החיצוניים מכילים מקררי יינות ומקררים רגילים, ארונות אחסון ומגירות לנוחותכם.

 

מה תוכלו לבשל במטבחי החוץ?

מטבח חוץ מקצועי כולל בדרך כלל גריל איכותי, מקרר, כיריים, ארונות אחסון וכיור. זהו הציוד הדרוש לכם כדי להפוך אותו מגריל משודרג למטבח חיצוני של ממש בו תוכלו להכין ארוחות שלמות כולל הקינוחים.

תוכלו להכין סלטים טריים, מעדנים שונים, רטבים, תוספות חמות וקרות, בשרים, דגים, ירקות צלויים ואפילו מרקים כיד הדמיון הטובה עליכם ממש כמו במטבח הפנים, אלא שהפעם כל הבלאגן והלכלוך נשארים בחוץ והבית נותר נקי ומסודר בדיוק כמו שאתם אוהבים.

 

איזה מוצרים חשמליים אתם רוצים שיהיה לכם במטבח?

בדומה למטבח הפנימי, כדי שלא נאלץ להכנס הביתה בכל חמש דקות כדי להביא משהו ששכחנו, מומלץ לאחסן מוצרי חשמל גם במטבח החיצוני. היום, עם התחרות העזה בין היצרניות השונות, ניתן לקנות קניה מרוכזת של כל המוצרים החשמליים, לחסוך כסף רב וליהנות ממוצר איכותי שתמיד מגבה לכם את מה שאתם זקוקים לו במטבח בפנים. להלן המוצרים החשמליים שכדאי שיהיו בכל מטבח חיצוני:

 

תאורה איכותית

רכישת תאורה או סרט נורות לד יכולים לעזור לכם לראות טוב יותר בשעות שלאחר השקיעה או מוקדם מאד בבוקר. לכן חשוב מאד לצייד את המטבח החיצוני שלכם בתאורה נוחה ואיכותית.

 

מיקסר מקצועי

המיקסר יכול להכין עבורכם בצק ותערובות שונות כדי לאפות פאי בשר, קינוחים, בצק ללחם ביתי או לאפה כתוספת בלתי נפרדת מן הארוחה. המיקסר גם יכול ללוש עבורכם כמויות גדולות של בשר טחון להמבורגר או לקציצות לתערובת אחידה וחלקה.

 

מיקסר ידני

המיקסר הידני מסייע לנו בעבודות קצרות ומהירות כגון הקצפת ביצים, עירבוב מהיר של חומרי גלם, הכנת מרקים קרים, קינוחים ועוד מתכונים רבים ומטריפים שיחסכו לכם זמן ויקצרו הליכים בנוחות רבה.

 

בלנדר

הבלנדר שימושי מאד למגוון רחב מאד של משקאות ומאכלים. הוא יכול לטחון עבורכם קרח לברד מתוק לילדים, להכנת מוחיטו וקוקטיילים אחרים, לקינוחים מתוקים, לטחינת מרקים סמיכים, להכנת ממרחים ורטבים שונים, טחינת אגוזים, שקדים, ביסקוויטים או אחרים לחומר גלם פירורי ועוד אלף שימושים כיד הדמיון הטובה עליכם.

 

מטחנת בשר

רוצים לבשל כמו הגדולים? מטחנת בשר מאפשרת לכם לרכוש במעדניה טובה נתחים מובחרים ולטחון אותם במקום לכל מאכל שתחשקו בו. זה יכול להיות קבב, המבורגר, נקנקיות ונקניקים, מילויים בשריים לכיסונים ולירקות אפויים וגם פאי רועים.

 

מכונת פסטה

מה יותר טוב משמש, קיץ, עלי בזיליקום טריים מהגינה שלכם, חופן עגבניות מיובשות בשמש הישראלית ומכונת פסטה חדשה כדי שתרגישו שאתם בכפר פסטורלי ליד נאפולי. עם מכונת הפסטה תוכלו ליצור מגוון רחב של מנות פסטה, רביולי ואפילו לזניה בקלות רבה ובנוחות עם טריות שאי אפשר להתחרות בה.

 

מכונת אספרסו

מכונת האספרסו תאפשר לכם להניח לאורחים לפנק את עצמם בכוס אספרסו איכותית כקינוח לארוחה או בזמן שהם ממתינים לבראנץ’ המושלם שלכם ולפנק גם אתכם בספל מהביל וריחני של קפה איכותי, מגיע לכם, אתם עובדים קשה מאד.

 

קומקום חשמלי

טכנית, אפשר להרתיח מים בסיר על גבי הכיריים, אבל כדי שהמזיגה תהיה בטיחותית עדיף להעזר בקומקום. עם המים המורתחים תוכלו לבשל או להכין קפה ותה לאורחים. קומקום איכותי יהיה נוח מאד ומהיר ותמיד יהיה שימושי.

 

מסחטת הדרים חשמלית

בוודאי אתם תוהים למה צריך מסחטת הדרים חשמלית כאשר בכמה שקלים ניתן לקנות מסחטה ידנית. התשובה לשאלה הזו היא נוחות ומהירות. המסחטה הידנית טובה כשאתם מכינים לעצמכם כוס אחת לארוחת הבוקר, אך כשיש לכם שלושים אורחים, כדאי שתעבדו פחות קשה ויותר מהר.

מסחטת ההדרים בטיחותית וניתן לאפשר גם לאחד הילדים שלכם לעזור לכם ולסחוט כמה קילוגרמים של פירות למיכל גדול ממנו יוכלו האורחים למזוג לעצמם כוס טרייה של הדרים.

 

מיחם

מארחים כמות גדולה מאד של אנשים? הצבת מיחם להכנת תה או קפה תסייע לכם מאד. רק זכרו להניח אותו על שולחן יציב ולהרחיקו מילדים לשמירה על בטיחותם.

איזה מוצרים חשמליים אתם רוצים שיהיה לכם במטבח חוץ
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות